Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Marielle, Sylvie is ook een hele mooie vrouw, maar die is heel mooi op de achtergrond als haar man moet voetballen op het WK. Er zijn zoveel hele mooie voetbalvrouwen die je momenteel niet hard ziet rennen om maar op de voorgrond te treden tijdens het WK van hun man.
quote:Marielle29 schreef op 16 juni 2010 @ 11:27:

Trouwens, dan kun je een heleboel topics openen van al die BN-ers die je veel te vaak overal ziet langskomen en die totaal niet interessant zijn.

Yolanthe is gewoon erg mooi en daarom veel in het nieuws. Mensen kijken nu eenmaal meer naar een mooi persoon dan naar een quasi modo. Met uitzondering van Jaap dan..

Yo is gewoon vaak in het nieuws omdat zij zelf ook de publiciteit veelvuldig zoekt.

Ik vind Sacha de Boer ook een hele mooie vrouw, maar die is nooit ´in het nieuws´.
quote:Oriane schreef op 16 juni 2010 @ 11:31:

Marielle, Sylvie is ook een hele mooie vrouw, maar die is heel mooi op de achtergrond als haar man moet voetballen op het WK. Er zijn zoveel hele mooie voetbalvrouwen die je momenteel niet hard ziet rennen om maar op de voorgrond te treden tijdens het WK van hun man.Yolanthe zoekt toch altijd de publiciteit, ongeacht dat Wesly nu wel of niet aan het voetballen is. En Sylvie lift aardig mee op het WK hoor, denk maar aan het Bavaria jurkje, gastcommentaar bij RTL Boulevard tijdens WK.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zoooooo Jan Smit- moe...

en waarom moet alles bij die BN-ers zo snel?

breuk- nieuwe liefdes- trouwen-kinderen... waarom??
Yolanthe moe? Dat ze zo vaak in het nieuws kwam, was mij nog niet echt opgevallen.
quote:nieuweauto schreef op 16 juni 2010 @ 11:36:

Ik ben zoooooo Jan Smit- moe...

en waarom moet alles bij die BN-ers zo snel?

breuk- nieuwe liefdes- trouwen-kinderen... waarom??Verbaas ik me ook vaak over. Hele amerikaanse toestanden. Binnen een jaar 'gelukkig' met een ander, de een wordt vader, de ander trouwt met iemand en gaat daarna hoppa 'aan de kinderen'.... als dat hier op het forum een topic was is de een nog sneller met de 'he jemig wat ongelofelijk snel, onverstandig!' opmerkingen dan de ander, maar als BNner moet dat natuurlijk wel allemaal kunnen. Ik zie daar weinig toekomst in als ik heel eerlijk ben. Dat deze 'enorme grote' liefde over een jaar of 10 niet zo heel 'enorm groot' meer is.. we zullen zien.
quote:Oriane schreef op 16 juni 2010 @ 11:31:

Marielle, Sylvie is ook een hele mooie vrouw, maar die is heel mooi op de achtergrond als haar man moet voetballen op het WK. Er zijn zoveel hele mooie voetbalvrouwen die je momenteel niet hard ziet rennen om maar op de voorgrond te treden tijdens het WK van hun man.Ik vind Silvie niet mooi maar dat is niet belangrijk. Ik vind dat Silvie wel degelijk gek is op alle aandacht.
BHV, check

Yolanthe-moe, check.

Ik heb een theorietje bedacht, dat als BN-ers een lange relatie hebben, dan verwacht 'men' trouwen en/of kinderen. Gaan ze uit elkaar, dan wordt er snel een nieuwe partner gezocht om toch die plannen mee uit te voeren, want dat 'hangt' nog steeds aan de betreffende BN-er. Denken ze zelf.
Moet Yolanthemoe of Yolanthe-moe zijn. Nu lijkt het net of Yolanthe moe is. Wat ook best zo zal zijn als je steeds media-aandacht probeert te krijgen. Lijkt me best vermoeiend
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Marielle29 schreef op 16 juni 2010 @ 11:46:

[...]

Ik vind Silvie niet mooi maar dat is niet belangrijk. Ik vind dat Silvie wel degelijk gek is op alle aandacht.Dat kan, dat jij Sylvie niet mooi vind, andersom vind ik dat Yolanthe helemaal niet mooi is, smaken verschillen natuurliijk. Het is niet zo dat Sylvie van gekkigheid niet meer weet wat ze moet doen om in de media te komen. Een gastoptreden hier, reclame voor een sponsor... daar is niet zoveel mis mee. Yolanthe daarentegen wel.... met haar tattoo, hondjes, achternamen en inteview met werkelijk iedereen die maar wil....
Ik ben helemaal niet Yolanthe-moe. Als ik in iets of iemand geen zin heb, lees ik er gewoon niets over. Echt heel gemakkelijk.
Oplossing = zappen
Oriane, ik ben het volledig met je eens.

Echter ik was 1 jaar geleden al YO moe.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Waarom lees je er dan toch een topic over?

Als je naar de titel kijkt, lijkt het net of Yolanthe moe is. Dat interesseert je blijkbaar, anders open je het niet.

Vind ik altijd zo knap: mensen willen niets over iemand lezen, maar openen dan bewust bericht over iemand, en geven commentaar dat ze er heel moe van zijn. Zou mij te veel moeite zijn.
Ik ben mensen die roepen Yolanthe-moe te zijn - moe.
quote:Marielle29 schreef op 16 juni 2010 @ 11:27:

Trouwens, dan kun je een heleboel topics openen van al die BN-ers die je veel te vaak overal ziet langskomen en die totaal niet interessant zijn.

Yolanthe is gewoon erg mooi en daarom veel in het nieuws. Mensen kijken nu eenmaal meer naar een mooi persoon dan naar een quasi modo. Met uitzondering van Jaap dan..

Mooi = Schoonheid, is wèl een kwestie van smaak hoor!

Wat jij mooi vindt, kan ik spuuglelijk vinden.
Stiekem een beetje jaloers op Yolanthe???
Dat zijn nou echt vrouwen.

hoge stemmetjes: o leuk zeg.leuk setje hoor.

en nou oprotten dit wordt te leuk.

we beslissen nu dat we Jolanthe moe zijn.

vind het wel het lekkerste wijf van Nederland.Toevallig.
Vind het trouwens een wijf met lef, hoe ze in zo'n bordeel met kinderen was voor haar stichting.
quote:Oriane schreef op 16 juni 2010 @ 11:41:

[...]

Verbaas ik me ook vaak over. Hele amerikaanse toestanden. Binnen een jaar 'gelukkig' met een ander, de een wordt vader, de ander trouwt met iemand en gaat daarna hoppa 'aan de kinderen'.... als dat hier op het forum een topic was is de een nog sneller met de 'he jemig wat ongelofelijk snel, onverstandig!' opmerkingen dan de ander, maar als BNner moet dat natuurlijk wel allemaal kunnen. Ik zie daar weinig toekomst in als ik heel eerlijk ben. Dat deze 'enorme grote' liefde over een jaar of 10 niet zo heel 'enorm groot' meer is.. we zullen zien.Het zijn net vlooien, ze springen van de een op de ander.
Ik wil wel op Jolanthe springen dan.

zuurpruimen.
quote:rugbykuip schreef op 16 juni 2010 @ 12:44:

Ik wil wel op Jolanthe springen dan.

zuurpruimen.

Oh jij wilt moe gemaakt worden door Yolanthe zelf?.

Is ook een optie.
maak me gek.
Hahaha, er is weer eens geen middenweg he? Of je bent haar zat, of je vindt haar gewéééldig. (Of je wilt haar gelijk bespringen).

Nou, ik ben niet zozeer moe alswel haar gewoon beu. Rare doos, en elke BN'erT gaat met gemak zo'n weeshuis in voor Het Goede Doel (zijnde exposure) hoor...

Liever heb ik het inderdaad over BHV, veel interessanter.
quote:binkie14 schreef op 16 juni 2010 @ 12:40:

[...]

Mooi = Schoonheid, is wèl een kwestie van smaak hoor!

Wat jij mooi vindt, kan ik spuuglelijk vinden.Ja tuurlijk! Ik bedoel meer dat veel mensen Yolanthe mooi, sexy vinden en daarom graag naar haar kijken. Ze staat niet in mijn top 3 lijstje van mooie vrouwen maar ik vind haar verre van lelijk en ben jaloers op haar haar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven