Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
woensdag 16 juni 2010 om 15:09
Het is de allereerste kat die ik ooit gehad hebt. Ik word met de dag steeds meer verlieft op haar. En tussen haar en Spike van 8,5 jaar gaat het ook steeds beter. Ik wil nu graag een vriendinnetje erbij voor Ayla, hebben jullie tips ? Ik woon op zich vrij klein, woonkamer is 17 m2 en de slaapkamer 11 m2 en dan nog een klein badkamertje en halletje enz. Is het verantwoord om hier nog een kat bij te plaatsen ?
Kunnen ze samen 1 bak delen ?
Kunnen ze samen 1 bak delen ?
woensdag 16 juni 2010 om 15:19
Een kitten erbij is vaak de makkelijkste oplossing; die wordt vaak eerder geaccepteerd dan een oudere kat.
Als je weet hoe Ayla op andere katten reageert kun je ook beter beslissen wat je erbij kunt nemen. Als ze goed reageert op andere katten, kun je ook besluiten om een oudere kat uit het asiel te nemen. Dan moet je er alleen op letten dat dit een kat is die binnen gewend is en dus niet naar buiten wil, anders krijg je waarschijnlijk problemen.
Als je weet hoe Ayla op andere katten reageert kun je ook beter beslissen wat je erbij kunt nemen. Als ze goed reageert op andere katten, kun je ook besluiten om een oudere kat uit het asiel te nemen. Dan moet je er alleen op letten dat dit een kat is die binnen gewend is en dus niet naar buiten wil, anders krijg je waarschijnlijk problemen.
woensdag 16 juni 2010 om 16:07
Je hebt inderdaad niet erg veel ruimte, maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn. Weet je, het blijft altijd een gok. Je weet ook nooit hoe een kitten zicht ontwikkelt. Het kan best een kat worden die erg veel energie heeft en heel erg graag naar buiten wil. Maar als die mogelijkheid er gewoon niet is, weten ze ook niet wat ze missen.
Ayla is dus andere katten gewend en Spike inmiddels ook, dus een wat oudere asielkat is eventueel ook nog een optie.
Ayla is dus andere katten gewend en Spike inmiddels ook, dus een wat oudere asielkat is eventueel ook nog een optie.
woensdag 16 juni 2010 om 16:56
Voor Anneke:
Er zijn wel voetballiefhebbers in Canada hoor!!!
http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
(wel even ver naar benden scrollen,voorbij alle reclame)
Er zijn wel voetballiefhebbers in Canada hoor!!!
http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
(wel even ver naar benden scrollen,voorbij alle reclame)
woensdag 16 juni 2010 om 20:14
woensdag 16 juni 2010 om 20:20
quote:Maleficent schreef op 16 juni 2010 @ 20:11:
Ik wil wel weer mee binnen vallen, maar het is zoveel!!!
Kan iemand mij een korte samenvatting geven van de afgelopen 12 dagen
Biebs is verliefd, ik heb een terugval gehad en ben daar weer bovenop, TH en Delphi hikken tegen hun paper aan. TH heeft fikse kiespijn gehad en moet nu naar de kaakchirurg. MV heeft een gezellige eet-meet gehad en er een topic over geopend.
Tipsy van Kletsmajoor is een kroelerd geworden, er zijn filmpjes van. Ook heeft ze een goed sollicitatiegesprek gehad. Slofje's kat en die van Druifje lijken wel tweelingen. Druifje had een beetje last van liefdesverdriet.
Its is getrouwd en had een supertaart en een hele mooie bruidegom. Jurk is ook prachtig.
Anneke heeft ook een sollicitatiegesprek gehad en uitgenodigd voor de tweede ronde maar die uitnodiging is er nog niet. Canadezen zijn soms een beetje traag.
Eh, en Zoebie heeft Border Collie pups geregeld voor Robo. En die zijn zooooo lief! Zie Robo's topic. En op onze hyves staan ook foto's.
Splinter is op vakantie naar Ierland.
En nu weet ik het ff niet meer geloof ik.
Ik wil wel weer mee binnen vallen, maar het is zoveel!!!
Kan iemand mij een korte samenvatting geven van de afgelopen 12 dagen
Biebs is verliefd, ik heb een terugval gehad en ben daar weer bovenop, TH en Delphi hikken tegen hun paper aan. TH heeft fikse kiespijn gehad en moet nu naar de kaakchirurg. MV heeft een gezellige eet-meet gehad en er een topic over geopend.
Tipsy van Kletsmajoor is een kroelerd geworden, er zijn filmpjes van. Ook heeft ze een goed sollicitatiegesprek gehad. Slofje's kat en die van Druifje lijken wel tweelingen. Druifje had een beetje last van liefdesverdriet.
Its is getrouwd en had een supertaart en een hele mooie bruidegom. Jurk is ook prachtig.
Anneke heeft ook een sollicitatiegesprek gehad en uitgenodigd voor de tweede ronde maar die uitnodiging is er nog niet. Canadezen zijn soms een beetje traag.
Eh, en Zoebie heeft Border Collie pups geregeld voor Robo. En die zijn zooooo lief! Zie Robo's topic. En op onze hyves staan ook foto's.
Splinter is op vakantie naar Ierland.
En nu weet ik het ff niet meer geloof ik.
woensdag 16 juni 2010 om 20:52
woensdag 16 juni 2010 om 21:08
http://www.mijnalbum.nl/i ... id=187568746&key=RAFRBZ7X
Pc en muis hebben het amper gered....
Hier mijn katertje.
Pc en muis hebben het amper gered....
Hier mijn katertje.