Mode & Beauty alle pijlers

kleding bruiloft mt 52/54

16-06-2010 14:41 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben mijn moeder aan het helpen een leuke outfit te vinden voor de bruiloft van mijn oom(haar zwager).

Mijn moeder heeft mt 52/54, is 57 jaar en is 1,65 lang. Ze walgt altijd van zichzelf als ze in de spiegel kijkt. Ze verafschuwt haar boven armen, buik en benen.

Ik vind haar prachtig, ze heeft de mooiste ogen van het westelijk halfrond! Ze is leuk, spontaan en altijd vrolijk!

En nu zou ik haar zo graag willen zien stralen op de bruiloft. Ze heeft het zoeken een beetje op gegeven en trekt dan zo maar wat aan.....

Wat is leuk voor een bruiloft(met rondvaart door de grachten van A'dam) zonder dresscode. Alle mag, het is alles behalve chique maar als je in gala zou willen mag het ook!

Mijn moeder houdt van netjes, vrouwelijk en feestelijk. Ze houdt niet van roze.

Ik zou graag leuke merken/winkels/sites/plaatjes willen horen/zien.

Kunnen jullie helpen? Ik wil zo graag dat mijn moeder kan uitkijken naar de bruiloft ipv de stress over wat ze aan moet...

Help!!

X
Al mijn nette kleding haal ik bij Mateloos: http://mateloos.nl/

in Amsterdam. Met maat 46 heb je daar een S of XS, het gaat tot veel verder dan dat.

Succes!
Heb geen nuttige bijdrage; vind het lief dat je zo voor dr op zoek bent
quote:Katherina schreef op 16 juni 2010 @ 16:31:

Is Ulla Popken niet leuk? Sorry.

Ik dacht dat dat zo'n beetje de autoriteit op het gebied van grote maten was.

Ulla is echt wel leuk, als je maar een beetje goed kijkt.

En anders zal ik er ook wel niet uit zien.
quote:Katherina schreef op 16 juni 2010 @ 16:31:

Is Ulla Popken niet leuk? Sorry.

Ik dacht dat dat zo'n beetje de autoriteit op het gebied van grote maten was.Ulla heeft veel filialen, en ik denk dat het behoorlijk scheelt wat de smaak van de filiaalhoudster is. Ik vond de keuze in verschillende winkels heel verschillend
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat barbabella zegt; anastasi in Nieuwegein is echt super! Ze kan echt alles maken als je een eigen ontwerp hebt kan dat ook! Maar ze heeft zelf ook veel ideeen en dingen hangen.
quote:nlies schreef op 16 juni 2010 @ 17:37:

[...]

Ulla heeft veel filialen, en ik denk dat het behoorlijk scheelt wat de smaak van de filiaalhoudster is. Ik vond de keuze in verschillende winkels heel verschillendUlla is vooral ook een postorderbedrijf
quote:juf_deetje schreef op 16 juni 2010 @ 17:17:

Al mijn nette kleding haal ik bij Mateloos: http://mateloos.nl/

in Amsterdam. Met maat 46 heb je daar een S of XS, het gaat tot veel verder dan dat.

Succes!aMijn dank is groot. Hier ook maatje 46 en op de website fantastische basics gezien!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zat net even op die site te kijken. Best aardige dingen, denk ik, voor je moeder.

Ik zou mateloos aanraden. Daar hebben ze zowel een eigen merk (king size babes) als een grote selectie aan gerenomeerde grote maten merken. Je vind er voor alle leeftijden en in alle smaken wel iets. Bovendien helpen ze je echt ontzettend goed. Als je toch in de buurt woont zou ik eventjes langs gaan.
Dames allemaal heel erg bedankt!

Het middagje Amsterdam staat voor 2 juli gepland! En ik heb de site van Mateloos bekeken, dat ziet er super uit!!

Allemaal heel erg bedank!!!
quote:fellowes schreef op 16 juni 2010 @ 17:00:

In Amsterdam zit Mateloos,een leuke grote winkel.

Ze hebben ook een website,anders ff googlen!

Succes met shoppen!

Ook mateloos duur.

Ik zou eens gaan kijken bij H&M Big is beautiful, Miss Etam of M&S.
O en Ulla Popken is echt heel erg lelijk. Als er iets oubollig is, is het die winkel wel.
Die kleding hierboven vind ik veel te ouwelijk voor een vrouw van 56. Behalve die foto met die gitaar, dat is tijdloze kleding.

Ik ben 51 en ik hoop er over 5 jaar echt toch veel vlotter uit te zien dan op deze plaatjes. Die lengte van die rokken, de bodywarmer, veel te stijfjes.

Dit geldt ook voor de kleding van Ulla Popken (alles recht, van taille nooit gehoord) en Annelies de Jong aan de Molenvliet in Rotterdam, in dit topic ook al genoemd.

Mateloos en Promiss vind ik leukere kleding hebben.
Je begrijpt dat ze de lelijkste plaatjes heeft geplakt die ze kon vinden?

Ook Ulla.

Ben benieuwd of dit ook ouwelijk is, want dan loop ik er ook bij als een dikke bejaarde.....
Die onderste twee zijn leuk !

Ben een hele tijd niet bij Ulla in de winkel geweest, in de catologus staat zelden iets leuks.

Ik moet toegeven dat ik een paar jaar geleden een mooi suede jasje en een lange feestbloes bij Ulla gekocht heb. Het verschilt dus nogal per seizoen of ze iets leuks hebben.

Waarom zou ze de lelijkste plaatjes geplakt hebben. Er staat toch bij voor je moeder ? Mijn moeder is 74 en zou die beige rok met stolpplooi met die marineblauwe bodywarmer nog niet eens willen dragen.
Het is en blijft een Duits bedrijf, en Duitsers zijn nitwits op modegebied. Altijd hopeloze kleuren etc...

Maar toch zijn er leuke dingen bij UP te vinden...kwestie van neuzen.
Ik zal het nooit meer doen, hoor.
quote:Merelin schreef op 16 juni 2010 @ 22:59:

[...]

Ook mateloos duur.

Ik zou eens gaan kijken bij H&M Big is beautiful, Miss Etam of M&S.

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen! H&M Big is Beautiful zou ik juist afraden, in ieder geval voor nette dingen. Ik vind de kleding daar vaak vormeloos en ongeïnspireerd (duidelijk niet met liefde voor de vollere vrouw gemaakt) en sjieke dingen vind je er al helemaal niet. Of ik kijk verkeerd, dat kan ook

Verder, Jikkie, superlief dat je je moeder zo goed helpt! En wat verdrietig dat ze zichzelf zo lelijk vindt Ik weet niet of postorder een optie is voor jullie, maar bij het Britse bedrijf Evans (www.evans.co.uk) hebben ze in deze tijd van het jaar vaak nog mooie "prom dresses" (zowel onder "dresses" als onder "sale" en dan "dresses"). Bovendien begint de uitverkoop daar nu op gang te komen. Voorbeelden:

(55 pond)

(nu nog maar 35 pond!).

(20 pond in de uitverkoop).

Evans gaat tot maat 60.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Evans vind ik een goede tip !

Zeker voor vrouwen die niet zo lang zijn.

Ze hebben er altijd vrouwelijke, vrolijke kleding.
Ik ben sinds ik ooit in Londen geweest ben dol op Evans! en sinds een dik jaar ook postorder naar Nederland! Ik walg van Ulla en vaak zit de H&M en Miss Etam ook voor geen meter.

Bij Evans kan ik vaak prima slagen, maar ik ben dan ook nog jong en val in de doelgroep van Evans.
flashy wijzigde dit bericht op 18-06-2010 12:36
Reden: foutje
% gewijzigd
quote:george zonderes schreef op 17 juni 2010 @ 22:43:

[...]Zo zie je maar weer dat smaken verschillen! H&M Big is Beautiful zou ik juist afraden, in ieder geval voor nette dingen. Ik vind de kleding daar vaak vormeloos en ongeïnspireerd (duidelijk niet met liefde voor de vollere vrouw gemaakt) en sjieke dingen vind je er al helemaal niet. Of ik kijk verkeerd, dat kan ook

60.George zonderes, ik vind de kleding van H&M juist heel goed zitten, die van Miss Etam ook. En ik ben echt niet de dunste. Heb maat 50-52 bij een lengte van 1.67. De kleding van Miss Etam vind ik ook goed zitten.Het klopt wel dat je er niet echt sjiekere dingen hebt. Maar daar hou ik ook niet van, dus dat komt goed uit
Is er ergens een maattabel met daarin grote maten in NL en UK?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven