Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hihihi, Mims.... ik lach me rot. Wat ook supervervelend, trouwens, dat ze in een of ander digi-dossier hebben staan waarvoor ze iedere keer uitgerukt zijn. Op zich wel logisch, snap ik wel, maar toch! Heel vervelend dat ik dat nu weet ...

Wel jammer dat je afspraak bij de psych nu verzet moest worden; ik kan me indenken dat juist vandaag een goed gesprek met haar je wel goed gedaan zou hebben.....
Nou, Pim, nieuwe baan of niet; als je van je fiets gereden bent en daarbij o.a. een hersenschudding hebt opgelopen dan is er niet lulligs aan om je ziek te melden, joh! Dat zullen ze bij je nieuwe werkgever ook echt wel begrijpen!! Heel fijn, trouwens, dat oma oudste twee onder haar hoede neemt; kun jij het ook wat rustiger aan doen. Een hersenschudding is toch echt wel een serieuze zaak, dus hup in bed, jij!!

Lekker, hoor, dat Lotje nog slaapt overdag! Lieke wil dat echt niet meer, terwijl ze het eigenlijk nog wel nodig heeft. Dus die eindigt de dag vaak als draak.
Xop, LD viel op die leeftijd vaak in ons bed nog bij Nijntje in slaap (en tevens heeft ze als een speer leren tellen) Misschien een tip?

Hier niets clockwise of anti-clockwise.. nee, gewoon computer vast op de link. En bedankt Toet!

Pimpel, luister goed naar Xop, want ze heeft gelijk!

Meave, mij gaat dat altijd énorm irriteren, als ze als 'hondjes' of ander (on-)gedierte door het huis mekkeren. Of als baby's (en dan zijn het altijd huilbaby's )

Mims, dat ze zoiets in de computer bijhouden, oké, maar dat je daar óók nog een keertje mee geconfronteerd wordt Nouja, auto op slot zodat niemand erin kan is altijd beter dan..zoals ik deed, autodeur wagenwijd open laten staan (in de Stad) en vervolgens diezelfde dag de auto + huisdeursleutel tussen auto en huisdeur kwijt te raken en ook zó kwijt, dat we nieuwe hebben moeten laten maken (ik verdenk in de buurt spelende kinderen er wel van, dat ze 'm in de put gegooid hebben, trouwens, nadat ik 'm 'gewoon' uit de auto had laten steken

Zo

vrij middagje zit er weer op

LD komt zo thuis en oh joy, ze moet wel binnen blijven, want heeft huisarrest.
Later is nu
Have fun, vanmiddag, Dream

Pff... mss is die peuterpuberteit toch zo erg nog niet?!

Haha, en je doet net alsof ik met de zweep voor Pim sta te zwaaien....
Hahahaha wat grappig, ik zie dat dansende mens alleen maar anti-clockwise en mijn vriendin die naast me staat zag haar alleen clockwise. Gek is dat!

Kan dat mens echt niet clockwise ontdekken!

Kom straks weer buurten.
grappig plaatje, ik zie haar alleen maar clockwise.....

Ach mims, wat een kostbare vomndts! Wat een geluk en wat een verdriet...lees alles maar rustig door en bewaar het!

Lekker, vakantie! Vandaag echt rustig dagje gedaan, KK is naar de kapper geweest, het is echt een stuk koster, net over haar schouders, wilde de draak zelf. Ik hoopte op meer krullen, maar ik geloof eerder dat het restje krul wat ze nog had er nu uitgeknipt is?!

Morgen naar Slagharen, iemand daar wel eens geweest?
trouwens, beetje mosterd, maar ik zie jow avatar alleen als rood kruisje bloesem. Super man, van je baan. Dat gaan we zeker eens vieren!
Slagharen, eh... ja. Volgens mij ben ik daar dit jaar geweest (met schoonmoeder, vlak voor ze ziek werd...). Ik houd echt niet van pretparken,maar de kinderen vonden het erg leuk.
LD vond Slagharen gewéldig, was daar toen wij bij elkaar waren, met z'n allen (of die week ervoor?)

Elvis kwam vandaag thuis met een bos bloemen. "Goh, dat had je nou niet moeten doen" zeg ik voor de grap, denkend dat hij het gekregen heeft voor z'n verjaardag. Ohneeee? is het antwoord.... eh... *pling* doet het zachtjes in m'n hoofd.. het is vandaag 14 jaar geleden, dat we een relatie kregen.

En nou kijkt ie voetbal.. hoe romantisch
Later is nu
en op m'n werk is Bloes een rood kruisje, thuis is ze een mooie afbeelding..
Later is nu
Ah, Dreamer ook al aan de blommen - wat lief!!

Ik kreeg gisteren ook al bloemen. Ter compensatie voor het feit dat hij me zo chagrijnig had gemaakt, denk ik. Man neemt anders nooit bloemen mee, dus dit was wel een verrassing.

Die dame kende ik al (en ik gebruik blijkbaar mijn beide hersenhelften, want ik kon 'r direct beide kanten op laten draaien). HIER staat ook nog iets over, voor degenen die haar maar één kant op kunnen laten draaien.

Ach Mims, wat prachtig. Verdomd moeilijk, maar wel prachtig!

Pimpel, natuuuuurlijk meld jij je nu ziek. 't Zou wel heel gek zijn willen ze dat niet snappen. Nieuwe baan of niet.

Bent, eindelijk Zen??

Bloes, ik kan zaterdag niet komen omdat we dan al een verjaardag hebben. Maar hoop wel dat het enorm gezellig gaat worden!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Jeetje wat had ik veel bij te lezen. Het meeste is alweer weggezakt vrees ik en hou het lkort, want het is de hoogste tijd om mijn bed in te duiken. Morgen weer vroeg op.

Mims, welkom terug. Wat een mooi cadeau zeg. Logisch dat dit ook veel verdriet omhoog haalt, maar hopelijk worden het herinneringen om te koesteren.

Pim, jesus meid wat is dat schrikken. Gelukkig ben je er al met al goed vanaf gekomen.

Bent, goed om te horen dat de bruiloft een groot succes was.

Bloes, die aso-ex slaat alles zeg. Miss South Carolina is er niets bij.

Mannetjes zijn snotverkouden. Bikkel was zondag- op maandagnacht koortsig en bijna de hele nacht wakker.
Mims, vond het gezellig gisteren. Sorry dat ik zo aso laat wegging,zag buiten pas hoe laat het was

Mooi, maar moeilijk wat je in computer tegenkwam. pfff, heftig hoor.

Sterkte morgen met ophalen van Hero's as
Ik vond het ook gezellig! En ik ging nog lang niet slapen, dus excuus voor jouw tijd van vertrek is nergens voor nodig. al was je nog drie uur blijven plakken, no problem. Alleen jij moest de dag erna vroeg op, dus eigenlijk moet ik sorry zeggen voor mijn langdradige geklets!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, een extra moeilijke dag vandaag begrijp ik. Sterkte lieverd.

(Wij moeten nog een afspraak met het crematorium maken )
Beetje te kort geslapen naar mijn smaak vannacht.Vanmorgen lag Vietje in bed te blaffen als een zeehondje en zijn gezicht is wat vlekkerig,maar hij is wel vrolijk, dus het zal allemaal wel meevallen.

We zitten hier nog lekker in pyjama, maar moeten vandaag wel de deur uit voor wat boodschapjes enzo.

En ik ga nog even nadenken over een eventueel uitstapje vandaag. Moet wel dichtbij, want ik moet tanken en kan niet pinnen.
Hé, loon al gestort, ik kan wél pinnen....
Goedenmorgen!

Zo, heb er al weer een heerlijke wandeling opzitten, naar de Geitenboerderij, want de kaas was op Ondanks bewolking toch best lekker weer. De boerderij ging iets later open dan ik dacht, dus ik heb nog leuk met de hond des boerderijs gespeeld ook, zo grappig. En op de terugweg wilde een andere hond al met mij meelopen, ipv z'n baas, waarschijnlijk dacht hij óf dat ik een leuk speelballetje in de hand had, óf hij lust geitenkaas

Ik las trouwens net op Zoy's topic (of Iris' topic dan) dat zij op de hoogte is van wat er bij Xaloy aan de hand is.. ikke niet? Wat is er bij/met Xaloy (haar kind?) aan de hand?

Weet je al wat je gaat doen vandaag Meave? Ik ga dingen voorbereiden voor feestje van LD, denk ik. Ze wil spookjes maken van verband met gips, maar daarvoor moeten dan eerst standaards gemaakt worden, waar die dingen opgemaakt kunnen worden. Dat moet dus al eerder. En LD moet weer naar de fysio. Zo lekker handig middenop de middag, zodat je niets anders meer kunt doen

Toedels
Later is nu
Het zoontje van Xaloy en Complicated ligt in het ziekenhuis met een bacteriele hersenvliesontsteking. Het was gisteren echt heel erg spannend, maar de AB lijken aan te slaan, dus dat is een goed teken.

(jemoetertochnietaandenken.... kindjes horen niet in een ziekenhuis!)

bedankt Tila

kindertjes behoren inderdaad niet in het ziekenhuis
Later is nu
Oh gats, dat is echt heel naar. Gelukkig maar dat het alweer wat beter lijkt te gaan dan. Arme Xaloy en Compli - ze zullen zich ongetwijfeld rot geschrokken zijn.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Haai!

~grote smile~

Ik ben beetje veel bezig met kinders en werk, boodschappen voor zaterdag (en halverwege bedacht dat ik zaterdagochtend nog maar eens een rondje moet maken want ook ikkan niet meer pinnen ) en voorbereiden van morgen. En ik baal een beetje want Toet is ziek en die kan dus niet fijn mee in hotelletje en werken. :(

Maar ik moest een nieuwe agenda en ging de stad in. In het ex-café van mijn Barman heeft hij mij en de nietsvermoedende Bloesjes getrakteerd op warme chocomel met slagroom. Ik vind hem zo leuheuk! Hij is ook nog eens leuk met kinderen, zonder zijn best te doen. Ze durven grapjes te maken met hem en gingen lekker spelen.

Zo meteen komt hij eten, als de Bloesjes naar de vaderfiguur zijn, ik ga dus maar eens met een schortje voor in de keuken.

Tot eh.... vrijdagavond? Of zou het hotel een internetaansluiting hebben?
~heeft een portje opengetrokken en proost op al die lieve vriendinnetjes die er zo voor haar zijn, ieder ochtend, iedere dag...thanxxx girls~
Tssssk...

Ik weet dat port een ouwewijvendrankje is, maar hey..er zit wél alcohol in hoor dames! Ik heb jullie wel eens gretiger meegemaakt.

Arme Toet, ziek! Hopelijk voel je je snel weer beter! En dan ook nog het hoteluitje missen, waar je je al tijdenlang op evrheugd. Wat zul je balen. Arme jij, ik leef met je mee...En met Bloes natuurlijk ook, want allenig in een hotel is stukken minder leuk dan met Toet!

Bloeske, wat wil je trouwens als cadeautje, als je zaterdag je 29ste verjaardag viert (behalve dan de Barman met massageolie, want dat kan ik niet voor je fixen, dat moet je zelf regelen...)?

Rest van de dames okay?
Mogguh!

~grist ontbijtje en gaat in de auto zitten richting Nowhere~

Hoe moet dat nou zonder Toet? Wat als ik die mensen niet versta?

Ze hebben een vervanger geregeld, die nu ook al in de trein zit, uit het westen van het land. Ben benieuwd maar zal je missen, lieve Toeterdetoet!

En eh... Mims: ik wil nix van jullie, ik vind het al geweldig dat jullie komen logeren! En als je dan wat wilt doen, dan kunnen de Bloesjes misschien wel hulp gebruiken bij het ontbijtje maken? (Alhoewel: die kunnen heul lieve Verkeerde Koffie mét Liefde maken hoor! )

~zwijmelt de auto in~

De Barman is zoooo lekker......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven