Verboden voor zwangeren!!!!

16-06-2010 20:05 1777 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, als iedereen om je heen maar zwanger lijkt te worden van de wind en je altijd degene bent die overblijft in een zwanger-word-tabel. Dan wordt het tijd om de krachten te gaan bundelen.

We maken een vuist!

Iedereen die niet zwanger is, maar wel graag wil worden is hier welkom. Oh wee en gebeente als je wel zwanger wordt, dan word je meteen verbannen van dit topic en mag je terug naar je oude groepje. Oftewel GESPERMABAND

Zo blijven we nooit als laatste over.

(Maar het is en het blijft mooi kut!)

NaamOud?Sinter-klaas-fan?Lievelings-kleurAantal BH'sSchoen-maatEn verder...Alejandra29JaGroen1037Houdt van tuinieren en koekjes bakkenBiebeltje28Háát konin-ginnedagRoze10+40/41Verliefd op Libanon, verzamelt boeken en schoenen (donaties welkom!)Bijtje2934NEE!!!Eva77727Haat krullend haar door regenEva8228JaBlauw1638Verliefd op Italië, honden en wijn, hekel aan alles wat klein is en kruipt. (Maar wil toch een baby)Floortje_198129JaBlauw641Dansende banaan, houdt van ScandinaviëHeksje197535Gek op reizen, muziek en films. En niet op spinnen en wespen.Julie198030NeeFuchsiaroze1039/40Houdt van Azië, duitse herders, zwemmen en lezen, bang voor enge mannen in het donkerKaran27JaRoze en paars739/40Haakmuts, houdt van reizen, uitslapen en sportenLizzie198029NEE!!!Aquablauw839Urenlang bellen met vriendinnen en dan kletsen over wielrennen, werk, en spinnenfobieMerel2931NeeRoze en paarsVeeeeeeeelHoudt van haar naaimachineNinic29Poeszie30Ja!Houdt van schoenen, en dus overduidelijk NIET van poezenStefanieV25JaaaGeen1039/40Ook al haakmutsVera0134Ja!Verschilt1538Houdt van zoete drop, wijn, gympen en hardlopen
Nut is bij deze gespermaband. Opzouten zwanger mormel!
En jij bent zelf ook zwanger, dus wil je wel als de wiederweerga naar een ander topic

Sorry, maar wat een geweldige OP!

Ik hoop voor je dat je snel gespermaband wordt.

Ik hoop dat dit topic snel overbodig wordt!
succes meisjes. hoop op een heel leeg topic!
Ik hoop mezelf inderdaad binnenkort van dit topic af te kunnen trappen, maar dat zit er voorlopig nog niet in dus wegwezen! Ga iemand anders zijn topic vervuilen!

Dit is mijn zielige topicje! Ksssssssjjjjjjjt!
Hey Marielle,

ik sta nog maar 6 maanden in een tabel, maar inmiddels zijn er al 7 zwanger van ons topic. En - no-offence- daar baal ik best wel een beetje van. Zeker toen het afgelopen maand leek alsof ik ook een zwanger poppetje voor mezelf in de tabel mocht zetten :(

Ik zou heeeel graag gespermaband worden

Maar dan moet hier natuurlijk geen tabel in het topic gezet worden!

(en het is inderdaad mooi K.U.T.!)
Mag ik mee doen met balen, gedeelde smart is halve smart enzo
Stressed is just desserts spelled backwards
Gofferdegoffer!

Momo wegwezen, even een snelle check voor Whiskers en Becky... Weet zo snel niet of jullie heden ten hage ook bevrucht rondlopen.

Het is niet om jullie, ik hou van jullie stuk voor stuk, maar het loopt echt de spuigaten uit met die zwangere dozen.... Ze houden gewoon geen rekening meer met ons!
Moemoe een kus en Mal een knuffel!
Oké ben weg, tot snel hopelijk!

Ik ben niet zwanger!

Ik wil wel, maar vriend wil niet.
Hoop voor je dat je zelf snel gespermaband wordt. Lees steeds als stiekem mee op jullie breiende kabouter topic. Ik vind je erg grappig!

Neemt niet weg dat ik 'echt hoop dat je snel weer zwanger bent. (9Moemoe en Mal natuurlijk ook!)

Rent nu weer heel hard weg!
Lekkere rotvriend heb jij! Niet eens rekening houden met jou wensen! Hoe durft ie!

Becky is ook door de ballotagecommissie heen gekomen. Maar goed die heeft net geworpen....
Succes!! Geweldige op!!

Hoop snel op een spermaban voor jou (en de andere meiden hier)
Kijk ik voel me hier meteen thuis.... Hopelijk niet voor lang.

Al bijna 2 jaar bezig en sinds een jaar in de mmm. Al aardig wat topics versleten inmiddels, maar inderdaad steeds de sneue die ondanks alle pillen en spuiten maar niet zwanger wil worden.
Stom hè?

Onze baby is al een half jaar oud!

Belachelijk gewoon!
Mango eenmalige post mag ik hopen? Je bent weer welkom in augustus!

(Wel lief hoor! Maar lezen wat er staat!)
Swift let's shake hands!

Jullie moeten het zo trouwens maar even met elkaar rooien, want mijn lief wil straks weer aandacht!

Maar goed, zo heb ik in ieder geval weer wat lotgenoten nader tot elkaar gebracht!
Maarre, ik hoor hier niet.

Heel veel succes met zwanger worden!
oh en alsjeblieft geen tabel!!! Ik kan die dingen niet meer zien
Ow ik doe wel mee. Ik blijf altijd als laatste over dan... I've had my share en ik ben meer dan bereid om the last one in te zijn

Nee onzin, en idd mooi K.U.T voor jullie. Ik hoop dat jullie heel snel mogen klagen over bandenpijn, dikke enkels, en ochtendmisselijkheid
quote:Whiskers schreef op 16 juni 2010 @ 20:16:

Stom hè?

Onze baby is al een half jaar oud!

Belachelijk gewoon!Nou jaaaaa zeg, snapt hij dan niet dat het wel jaaaaaren kan duren voordat het uberhaupt weer lukt???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven