2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

P.S. Je kunt het vaak ook zien/ruiken. De urine is gelig, troebel en ruikt sterk.
@ thir, bedankt voor de heldere uitleg! (haha, een ventilator tussen je benen)

hier geen blaasontsteking dus, maar wel een raar soort drukkende buikpijn rond blaashoogte.

@ lenthe: ha, het is weer bijna zo ver voor jou! spannend!

@ nelleke: nog helemaal niets met die ovulatietesten? ook geen licht streepje? hoe lang waren je cycli hiervoor?
Heb het forum gevonden hoor!

even een ego berichtje:

Na 87 dagen is het eindelijk zover..... ik ben ongesteld geworden!!! HIEPHOI! Ik ben echt zo opgelucht!! Nu heb ik in ieder geval weer het idee dat mijn lichaam iets doet. Geen idee wanneer mij NOD is, aangezien ik nog geen cyclus weet.

@Angie: gefeliciteerd! Was het een mooie dag?

@ alle zwangeren: Hoe voelen jullie je? (al klachten??)

@ Troela: Hoe is het met je??
mmmm als er niemand over zijn eigen handen piest, dan zal het wel aan mij liggen. Ga groter bakje gebruiken
@7up, dat verdient niet 1

maar wel

gefeliciteerd met ongesteld worden!!!

*dat we dat nog eens zouden zeggen haha!*
Ik plas ook gewoon in een bakje, gaat soms goed, soms niet. Gaat meestal fout als ik het bakje onder mezelf uit probeer te halen om ergens neer te zetten (ik ga er niet op zitten hoor, hoewel dat misschien zo klinkt haha).

Nelleke, bedoel je dat jij de hele maand door om de dag seks hebt? R.e.s.p.e.c.t

7up: fijn zeg!!

Ik zit hier met allerlei premenstruele klachten en een reep chocola te wachten op m'n menstruatie.
@Mayala; tot nu toe wel haha, ik neem deze

maand het zekere voor het onzekere, om de dag vrijen en voort eerst ovutesten

@7Up; Eindelijk! Pff wat een lange zit, hopelijk is de volgende keer je cyclus een stuk korter!

@raae; 31-33-34 dagen, nog geen 2e streep te zien... Hopelijk komt die er snel!
Wow knap hoor! Ik zou dat niet volhouden. Wil je misschien verklappen hoe je 't leuk houdt? Ik bedoel, wordt het dan niet zoiets als: 'kom, we gaan even de afwas doen'. Routine zeg maar? Zal ook wel aan mij liggen hoor. Er zijn vast genoeg mensen die dit voor elkaar krijgen als ze niet zwanger willen worden, maar ik zou daar nu wel een beetje van willen hebben. Dus, explain please
nelleke = nympho

*voor de bijzonderheden in de tabel haha!*

maar je zou zeggen dat nu dag 21 + 14 = 35 dattie toch heel snel moet komen... die verrekte testen geven helemaal geen extra zekerheid, het enige dat er gebeurt is dat je voor de zekerheid nog veel meer sex hebt haha! ik wilde eigenlijk ook tot wachten overgaan, maar twijfel nu toch of rare man nog weer even verleid moet worden... maar hee... je blijft doorgaan zeg...
Ik ga het toch nog een keertje proberen, omdat ik dat misverstand hier ondanks mijn verwoede pogingen nog steeds zie opduikelen : menstruatie/ongesteldheid hoeft niet per se bij iedereen 14 dagen na de ovulatie te komen. Zeker bij een onregelmatige cyclus. Daarom vrijen de meeste vrouwen steevast op het verkeerde moment als ze zwanger willen worden.
ik heb even gekeken trouwens: de zwangeren onder ons voelden niets voorafgaand aan NOD, degenen die juist wat dachten te voelen werden gewoon ongesteld. dames... niet meer druk maken om allerlei pijntjes enzo! :-)

1) waar ben je trots op?

als ik een moeilijke beslissing heb genomen na eindeloos gewik en geweeg, dan ben ik trots op mezelf

2) wat zou je eigenlijk moeten doen, maar kun je jezelf niet toe zetten?

ik wil mijn rijbewijs maar niet halen, ik wil graag meer concerten/theater en toneel bezoeken, meer boeken lezen en eh... mijn afval gescheiden inleveren lukt ook maar niet. en flossen... dat vind ik ook zo naar...

3) hoe draag je je haar?

opgestoken

4) hoeveel paar schoenen heb je?

een stuk of 16, maar ik heb de rare neiging om oude schoenen ook te bewaren omdat ik het zielig (ja zielig, niet zonde) vind om ze weg te gooien

5) wat is je favoriete gerecht?

ik eet het liefst italiaans en salades

toch eentje dan

6) wat hoop je dat je kind van jou erft en wat liever niet?

wel: mijn creativiteit en eh... nuchterheid (de eerste twee weken van de cyclus dan haha), een gezonde geest in een gezond lichaam, mijn gevoeligheid als het om dieren gaat

niet: mijn onzekerheid en driftbuien, mijn bikinilijn en mijn af en toe negatieve instelling.

hee... een blote man achter mijn scherm... die ga ik toch even bespringen!
oja sorry mayala, je hebt gelijk... nou dan ga ik toch nog even verleiden hehehe!
@Raar; Whaha alleen voor deze maand hoor... Normaal is het zo'n 2 keer per week

@Mayala; tot nu toe weet ik/we het leuk te houden, gewoon ook eens in de ochtend voor het werk en niet altijd savonds. En het hoeft ook niet altijd lang te zijn, een vluggertje vind ik ook helemaal niet zo erg met zo'n strak schema hihi
quote:raarmaarwaar schreef op 16 juni 2010 @ 21:45:

... die verrekte testen geven helemaal geen extra zekerheid, het enige dat er gebeurt is dat je voor de zekerheid nog veel meer sex hebt haha! En dat heeft weer tot gevolg dat vrouwen sneller zwanger worden! Geniaal eigenlijk! De fabrikanten lachen zich suf. Die maken gewoon één of ander vaag product dat helemaal niet werkt, met als gevolg dat vrouwen meer gaan vrijen (precies de bedoeling). Zij strijken vervolgens met de eer omdat vrouwen massaal roepen dat ovulatietesten zo geweldig werken en verdienen er dan ook nog geld aan hahaha.
@Mayala: eens! Ook laatste tijd veel gelezen idd!

Ik probeer nu samenstelling en kleur afscheiding in de gaten te houden (Billingmethode), daar schijn je ook een eisprong aan te kunnen herkennen. Nu maar hopen dat ik eindelijk ook weer eens ongesteld word, inmiddels dag 59 van cyclus nummer twee sinds stoppen met de pil, ik wacht geduldig af...

@thmoassen: wanneer had jij echo etc-uitslag?

@angie: mooie dag geweest? Voel je je goed/snel moe?

@marloes: wanneer weer testen?

@7-up: whiehieuw, das fijn! Dit was de eerste keer sinds stoppen toch?
@raar: leuk idee (lijstje),maak jij vast een begin dan ga ik m nu ook invullen!
ik zou het leuk vinden om elkaar nog wat beter te leren kennen dan alleen maar zwangerschapspraat (ookal ben ik er zelf heel goed in ) misschien jullie ook? Heel leuk idee! maar dan zonder gevaar op herkenbaarheid een paar vragen:

1) waar ben je trots op? op wat ik bereikt heb qua opleiding/werk

2) wat zou je eigenlijk moeten doen, maar kun je jezelf niet toe zetten? meer boeken lezen, de ramen lappen en meer huishoudelijk klusjes

3) hoe draag je je haar? vast/opgestoken

4) hoeveel paar schoenen heb je? poeh, rond de 8 paar (zomer & winter)

5) wat is je favoriete gerecht? ik hou enorm van eten, maar heb niet echt een lievelingsgerecht

toch eentje dan

wel: bepaalde dingen van mijn uiterlijk

niet: mijn onzekerheid
Ik kan niet knippen/plakken op mobiel, dus doe het even zo:

1) Zelfstandigheid

2)Opleiding afronden (werk al wel,is vervolgstudie)

3)Los/knotje

4)Geen idee, draag per seizoen eigenlijk maar 2paar echt vaak

5)Ben gek op sojasaus

6) Wel: zelfstandigheid,verantwoordelijkheidsgevoel

Niet: grote neus en unibrow (ik gun m na een blik op Johannaman alvast maar een neusoperatie en pincet )
ik heb even gekeken trouwens: de zwangeren onder ons voelden niets voorafgaand aan NOD, degenen die juist wat dachten te voelen werden gewoon ongesteld. dames... niet meer druk maken om allerlei pijntjes enzo! :-)

1) waar ben je trots op?

als ik een moeilijke beslissing heb genomen na eindeloos gewik en geweeg, dan ben ik trots op mezelf

ik wil graag meer concerten/theater en toneel bezoeken, meer boeken lezen en eh... mijn afval gescheiden inleveren lukt ook maar niet. en flossen... dat vind ik ook zo naar...

3) hoe draag je je haar?

opgestoken

een stuk of 16, maar ik heb de rare neiging om oude schoenen ook te bewaren omdat ik het zielig (ja zielig, niet zonde) vind om ze weg te gooien

ik eet het liefst italiaans en salades

toch eentje dan

wel: mijn creativiteit en eh... nuchterheid (de eerste twee weken van de cyclus dan haha), een gezonde geest in een gezond lichaam, mijn gevoeligheid als het om dieren gaat

niet: mijn onzekerheid en driftbuien, mijn bikinilijn en mijn af en toe negatieve instelling.

hee... een blote man achter mijn scherm... die ga ik toch even bespringen!
Nu jij Raar!
@raar die nu rare man bespringt: het schijnt dat je een dag na je eisprong extra eiwit moet eten om een jongetje te krijgen, scheelt weer wbt doorgeven van bikinilijn hahaha

Ik ga Johannaman ook bespringen nu Z-A toch niet wint...even afleiding zoeken,hihi
Zie 'm nu pas. Had 'm zelf ingevuld kunnen hebben, veel overeenkomsten zeg! (beslissingen nemen, onzekerheid, gevoeligheid dieren, af en toe negatieve instelling). Erg leuk om te lezen allemaal!
@johanna: haha, maar een dag na je eisprong kun je niet meer bevrucht raken toch? dus dan moet je al bevrucht zijn en dan is het geslacht ook meteen al bepaald. onzin volgens mij, dat eiwit verhaal!

we waren trouwens precies tegelijk met de afwasmachine klaar
Oh mijn god dit meen je toch niet!!!

Ik heb mijn meest vruchtbare dag(gister) en mijn vriend zegt met bloed doorlopen ogen,nee schat vandaag niet ik ben zo moe!Jezusmina Hoe krijg je het voor elkaar!!

Ik was best een beetje heel erg sago.Ik dacht zal je een klap op je bal geven ben je gelijk wakker maar goed die duivel in me is nu een beetje rustig en ja nu wil meneer vrijen hoe weet ie het te plannen he? ....Adem diep in en langzaam weer uit ...

Ahhh dat is even lekker... nu ga ik even vrolijk een lijste maken

Goed iedee trouwens!

en @7up Ik denk dat jij 1 van de weinige vrouwen uit het lijste zal zijn die bij is met haar ongesteldheid hihi... maar he! it works!!

1) waar ben je trots op?

Dat ik als vrouw zijnde goed met geld kan omgaan ben zuinig..niet gierig en ik kan goed sparen.

Ben trots op mn echte naam komt bijna niet voor.

En ik ben er trots op dat we een mooi huis gekocht hebben met alles er op en er aan. En dat ik binnenkort moeder ga worden hihihi

Voor mij geld ook rijbewijs halen,m'n kat eindelijk eens laten helpen zo dat ik niet constant tegen een g*** katten kont aan sta te kijken terwijl die heftig miauwt om aandacht. En die laatse paar verhuis dozen ik kom er maar niet aan toe(wordt al moe als ik er a kijk)

3) hoe draag je je haar?

Op mijn werk in een staart en anders lekker los beter voor de krulletjes

Ik durf niet te gaan tellen eingelijk maar ik denk een stuk of 20,en nog heb ik nooit iets om aan te doen heel gek is dat!

Lamsboutjes! oehhhh

toch eentje dan

Wat ik wel hoop: Mijn haarkleur ,Fantasie,figuur(ik kan alles eten zonder dik te worden) veel kunnen lachen blij kunnen zijn met weinig.

Wat ik niet hoop: de gevoeligheid(ik vind alles en iedereen te snel zielig en vergeet mijn zelf),het opvliegende,onzekerheid,mijn zang kwaliteiten en het niet kunnen rekenen

En dan nog een vraagje? wil je van te voren weten wat het gaat worden?(ik niet spannend om het niet te weten)

En hebben jullie al namen?(ik 2 meiden namen en 1 voor een jongen)
@raar tuurlijk onzin,maar baat het niet...dus eitje koken jij!

@pink: mannen...pfffff...hihi

Leuke aanvulling btw! Geslacht hoef ik niet te weten,heb zowel jongensnaam als meisjesnaam in gedachten. Werkze/studeer ze allemaal weer vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven