2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

@Raar, ik had al wel wat "klachten" voor NOD, was meer moe dan anders, gevoelige borsten en moest meer plassen... maar door die gevoelige borsten had ik al een voorgevoel (welke waar bleek te zijn) en die doen alleen maar meer pijn

Ik zal ook ff een poging doen tot antwoord geven op de gestelde vragen...

1) waar ben je trots op?

Dat we een mooi huisje en schitterende tuin hebben weten te maken van het oude krot wat we hebben gekocht en nu helemaal klaar voor gezinsuitbreiding, dus volop kunnen genieten van de zwangerschap!

Dat we onze financiën goed voor elkaar hebben en lekker kunnen sparen!

2) wat zou je eigenlijk moeten doen, maar kun je jezelf niet toe zetten?

Meer huishoudelijk werk…

3) hoe draag je je haar?

Los of in een staart

4) hoeveel paar schoenen heb je?Valt best mee, een stuk of 10…

5) wat is je favoriete gerecht?

Pasta’s!!!! of een goede gehaktbal mmmm….

6) wat hoop je dat je kind van jou erft en wat liever niet?

Wel: mijn nuchtere kijk op het leven, ‘k ben gelukkig niet zo’n stresskip…Dat ze gelukkig kunnen zijn met wat ze hebben, niet zo materialistisch ingesteld zullen zijn zoals veel mensen in deze maatschappij wel zijn (helaas veel mensen met schulden in NL)

Niet: m’n lichaamsbeharing (als het een meisje is)

7) wil je van te voren weten wat het gaat worden

Nee. En we hebben voor beide geslachten al een naam…

Vanmiddag intake gesprek bij de VK en volgende week woensdag de eerste echo!!!!

Werk/studeer ze vandaag

@7-up; Hoera!! gefeliciteerd met je ongesteldheid.

@Nelleke; ik heb ook om de 2 dagen sex hoor. Of zijn we nu nymfo

@Mayala; ik denk dat de truc is om te blijven lachen, ook in bed. Wij weten dat we sex gaan hebben dat maakt je giechelig. Nou lekker door lachen dus. En heel lief zijn naar elkaar, dan krijg je vanzelf zin.

@Johanna; door jou Billingsmethode-vraag ben ik zelf nu half expert erin geworden. Ik moest natuurlijk perse weten hoe/wat en ben gaan google. Ik zelf zie nu mijn afscheiding ( :puke: dat zal wel aan mij liggen, vind het gewoon een klein beetje smerig nog) precies de goede samenstelling begint te krijgen zoals dat 'hoort' voor je ei.

@pink; dat had mijn vent vorige maand. Ik kon hem wel (maar neee..........we hadden immers afgesproken dat we het leuk zouden houden, geen druk, blablablablabal me
leuk vragen beantwoorden..

@lazuurtje: spannend volgende week echo!! Ik heb volgende week vrijdag mijn eerste.

1) waar ben je trots op?

Dat ik superleuke vriendinnen heb (groep van 7). En dat we een mooi huis hebben gekocht. Goed hebben gespaard (omdat ik oa al negen jaar in mijn oude starlet uit '94 rijd). En natuurlijk dat ik als het goed gaat mama wordt!

Meer huishoudelijk werk, meer thuis werken (geboortekaarten, trouwkaarten ontwerpen voor vrienden en mensen via via)

3) hoe draag je je haar?

Ik heb kort haar...

4) hoeveel paar schoenen heb je?Valt best mee, een stuk of stuk of 7 denk ik.. wil vanmiddag nog wat bijhalen haha

tja, nu op het ogenblik vind ik niet alles even lekker. IJs daarentegen gaat er wel in. En nieuwe haring met uitjes

Wel: mijn huid (huid van vriend is minder mooi), mijn ogen (groot en groen), mijn eerlijkheid, openheid, mijn enthousiasme

Niet: opvliegerigheid, stemmingswisselingen, laksheid

Yes!
goedenmorgen dames,

even een kort berichtje van mij. ik leef nog maar ben wel erg moe. ik lees via mijn mobiel wel mee maar het reageren via mobiel is niet echt handig (sorry voor de spelfouten nu dus )

Hoop zondag weer tijd te hebben voor het forum. maak nu dagen van 7 in de ochtend en dan na werk verplichtingen buiten de deur tot laat in de avond... hoop echt dat de aankomende weekenden wat leger worden!

bus is bijna bij mijn halte, dus moet ik weer stoppen

groetjes en een fijne werkdag!
1) waar ben je trots op? Op het feit dat ik precies doe wat ik leuk vind, zowel in mijn werk als prive.

2) wat zou je eigenlijk moeten doen, maar kun je jezelf niet toe zetten? Nu; het huis opruimen en verhuisdozen nog uitpakken. Over het algemeen; uitzoeken hoe het zit met een bepaalde opleiding

3) hoe draag je je haar? Ik heb stom stijl melk-boeren-honden-haar; dus gewoon los

4) hoeveel paar schoenen heb je? stuk of 15, maar ik draag altijd dezelfde

5) wat is je favoriete gerecht? salade

6) wat hoop je dat je kind van jou erft en wat liever niet

wel; De sproetjes die ik had als kind op mijn neus, mijn nuchterheid, mijn humor, o en mijn ogen

niet; de sproeten die overal en nergens zitten, mijn onhandigheid
1) waar ben je trots op?

Op mijn mannetje! En op mezelf, zware tijd achter de rug gehad en hij heeft mij door dik en dun gesteund.

Pfff, teveel om op te noemen. Het belangrijkste is denk ik toch wel wat vaker mijn vrienden bezoeken/ zien.

3) hoe draag je je haar?

Schuine pony. In een frummel, los of opgestoken.

4) hoeveel paar schoenen heb je?

Incl. slippers zijn dat er een stuk of 15, maar ik draag 3 paar echt veel

Pasta pesto hmmm!

Wel: Mijn sociale kant, vriendelijkheid, respect naar anderen. Mijn lach! (zitten van die leuke dimpeltjes in)

Niet: Mijn huid, heb geen pukkels maar van die bubbeltjes (vocht). Mijn stemmingswisselingen, eigenwijsheid/ koppig.

Nee! Al zal dat wel lastig zijn om mezelf hiervoor tegen te houden haha, maar we hebben voor een jongen en een meid al een naam...
@ raar die mannen he pffffff

@ 7UP eindelijk je menstruatie na zo lange tijd gewacht te hebben jeuuhhhh!

@johanna85 21e juni heb ik de mri scan en de 28e juni de uitslag daarvan en dan kunnen we als het goed is bespreken hoe en wat verder dus ik ben erg benieuwd. Ook mijn geduld wordt erg op de proef gesteld nu en ik ben in mijn cycly net zover weer als jij inmiddels dag 59. Ik ben ergens welgeteld een halve dag ong. geweest...dus ik voel met je mee Moest jij nu nog gewoon maar afwachten of???

@ lazuurtje succes vanmiddag bij de VK

Ik zal ook een poging doen om het lijstje in te vullen wel leuk om het van iedereen te lezen hihihi

1) waar ben je trots op?

Dat we allebei een leuke en goede baan hebben waar we het beide ontzettend naar onze zin hebben, ons eigen huisje wat nu bijna helemaal af is (hoewel je eigenlijk nooit echt klaar bent met een eigen huis hihi), dat ik als vrouw goed met geld om kan gaan ik ben niet gierig en kan heel goed sparen dus dat is allemaal goed in balans. En mijn lieve vriendinnen die ik al heel erg lang ken.

Meer doen in het huishouden en de wasmand leeghalen op dit moment. Net zoals lazuurtje maar ik kan me er niet toe zetten en thomassenman is me altijd voor met opruimen etc. he wat vervelend hihi

3) hoe draag je je haar?

In een lossig knotje of los

Willen jullie het echt weten? k heb er volgens mij 50 in totaal hahaha ja echt heel erg maar heb een schoenentik. Ook thomassenman word er niet blij van hahaha

Indiase/srilankaanse/oosterse gerechten en pasta's vind ik echt heerlijk.

Wel: Mijn doorzettingsvermogen.sociaal, kijk op het leven. gevoeligheid met dieren ook (die is ook al een paar keer gezegd geloof ik) mijn humor hihihi, gevoelens uiten en hierover praten, leergierigheid, eerlijkheid en openheid en enthousiasme.

Niet: Mijn lengte ben namelijk niet zo heel groot 1.56 hahahha, niet zo snel gestresst,mijn gevoelige huid, en heel af en toe my temper dat mag wel wat minder af en toe en ohh ja mijn ogen. Ik heb namelijk contactlenzen nu maar had al vanaf mijn 4 een bril

7) wil je van te voren weten wat het gaat worden als ik zwanger zou zijn?

Als ik zwanger zou zijn dan zou ik het geslacht wel willen weten. Eerder uit nieuwschierigheid hoor hahaha kan het niet laten dat weet ik nu al. Ik ga ook niet zeggen dat ik mijn mond houd als ik het weet want weet voor mezelf dat ik het toch niet voor me kan houden

Ik ga me eventjes aankleden straks komt mijn oom stucadoren tenminste als mijn nichtje niet aan het bevallen is van mijn 1e achterneefje haha zo spannend ze is de 22e uitgerekend dus het is wel spannend ik weet dat het een jongetje gaat worden dus ik ben erg benieuwd.

Morgen komt de tegelzetter en dan is het laatste stukje van de hele verbouwing eindelijk achter de rug. We wonen hier al anderhalf jaar maar we wilden nog de hal/toilet aanpakken aangezien dit niet echt onze smaak was ondanks dat het er heel erg netjes uitzag hoor hihihi. Alleen thomassenman kan niet stil zitten en heeft nu ook bedacht om twee muren in de woonkamer taupe te gaan schilderen hihihi dus we gaan gewoon maar even lekker door.

Maandag moet ik weer beginnen met werken (half dagje)na 3 weken heerlijk even vakantie te hebben gehad en hopelijk zijn we hier dan een heel eind klaar zullen we maar zeggen... Hoewel ik afgelopen maandag voetballen op het werk heb gekeken met mijn collega's thomassenman was aan het werk namelijk. En volgende week vrijdag de 25e hebben we een teamuitje en gelukkig kan ik dan toch nog een wijntje drinken nu..

Dus ik ga weer door met klussen dames.

Fijne dag vandaag!
Jaaah! Ik doe net een ovulatietest en die streep is bijna net zo dik al de controlestreep! Moet ik dan vandaag weinig drinken en dan vanaaf nog een keer testen? Jeeh komt mijn ei nu dan eindelijk? Ow ben helemaal hyper Ik heb dus toch gewoon een ei!

Vandaag is de vrij dag hihi mijn ei ga ik bevruchten, wedden dat ik de volgende heb...

*Niet te vroeg juichen Nelle*
Nelleke succes!! vroeg naar bed vanavond... het is "beter" om een dag voor je ei sex te hebben, want sperma blijft langer leven dan het eitje... Dus gaan met die banaan!!
Wat een leuk idee, die vragen! Erg leuk om te lezen van iedereen!

Ik kan m nu eindelijk invullen! Heb gisteren een poging gewaagd, maar elke keer als ik wilde gaan typen werd een van de kindjes wakker (ik werk thuis als gastouder...).

Maar nu heb ik een ochtendje vrij, de kleine meid ligt op bed, dus hier komt ie!

1) waar ben je trots op?

Op mijn meiske, die is zo vrolijk en ondernemend! En op mijzelf, omdat ik steeds vaker mijn eigen ding doe, ipv wat mijn ouders, zus, vriendinnen etc. willen...

Het huishouden (helemaal als het zonnetje buiten schijnt), brrrrr... En het eerste fotoalbum van mijn dochtertje afmaken. (ik ben op pagina 20, maar da's wel pas week 4! Ze is nu 14 maanden...)

3) hoe draag je je haar?

Nu in een handdoek, maar normaal in een rommelige knot of opgestoken. Heeeeeel soms los, maar dan moet het ook echt goed zitten.

6 paar schoenen en ongeveer 10 paar slippers. Maar draag als zovelen hier maar twee of drie paar schoenen echt vaak.

Alles met kip en vooral buitenlands! Ben wat dat betreft in de minderheid thuis met twee 'aardappeleters'...

Ik hoop dat de tweede dus wat meer van buitenlands eten houdt hahahaha. En verder net als mijn meiske mijn nieuwsgierigheid, mijn liefde voor dieren, maar dan plus mijn rustige aard! (mijn dochter is net als haar vader druk druk druk! Is ook wel leuk hoor, dat ondernemende...)

De tweede mag wel wat geduldiger zijn (dat ben ik echt niet!)!

Ik zeg nu nee, maar onder voorbehoud! Wij wisten het bij de eerste ook niet en dat was toch wel heel bijzonder tijdens de bevalling...

En de naam voor een jongen hebben we nog, maar voor een meisje wordt weer even denken. Die vonden we de vorige keer al zo moeilijk! Gelukkig werd toen onze jongensnaam 'gejat' door mijn schoonzus en zwager (die zijn drie weken voor ons bevallen van een zoontje en hadden dezelfde naam voor een jongen! We wisten het echt niet van elkaar, was even schrikken voor beide partijen hahahaha...), die hadden we nog een leuke 'reserve'!

Verder hier weinig nieuws... Wachten op mijn eisprong. Nog geen ovu-testen hier, want ik denk dat mijn lief dan meteen weer een pauze in last. (die is echt allergisch voor dat soort dingen! Die zou het liefst gewoon wachten tot hij de baby voelt schoppen als bevestiging van een zwangerschap, ipv de test hahahaha!)

Dus we duiken hier vrolijk om de dag (nou ja, ongeveer dan...) het bed in en zien wel waar het schip strandt!

@pink: heel frustrerend ja, als ze net op zo'n moment geen zin hebben...

@7up: gefeliciteerd! He he, dat moet een hele opluchting zijn!

@ nelleke: succes dan vanavond hahaha!

O, ik hoor een meisje huilen... Tot later!
@raar Dat zou ook heel goed kunnen idd, ben in ieder geval blij dat het wel meteen op gang is gekomen..

Voor de tabel: NOD 15 juli (waarschijnlijk dan)
@Nelleke; yoehoe!!! gaan met die banaan. Niet nog een keertje gaan testen, dat zou nergens op slaan. Je ei komt en gaat springen. Dus als je vent thuis komt, direct sexen. En misschien morgen nog een keertje 'better save than sorry'.

ps. op welke dag van je cyclus zit je nu?
Nou en of ik er voor ga vanaaf en morgenochtend gewoon nog een keer haha Tenminste als ik eerder dan vriendlief wakker ben...

@Joda; Ik zit nu op dag 22 en ik ga uit van mijn langste cyclus die 34 dagen duurde. Dan is mijn luthelefase (of hoe je dat ook schrijft) kort geloof ik, 12 of 11 dagen, dus niet 14 dagen na eisprong ongesteld (als het goed is dan), is dat wel goed?
Ik ben loopt misschien een beetje achter met reageren, maar gister was de laptop gecrashed...grrr

@nelleke4;

Dankjewel lieverd Ooow wat spannend!!! ben echt benieuwd!

@thir10senses;

Uhm... sterk water?? hihi, geen idee.. was maar een grapje

@raar;

Een blaasontstekeking brand verschrikkelijk bij het plassen, en je plast dan hele kleine beetjes...

Idd... thirt10sensens legt het leuker en beter uit hihi.. cranberrysap drinken helpt ook

Dan nu even tussendoor de vragen :-)

1) waar ben je trots op?

Op wat ik bereikt hept in mijn leven tot nu toe, na alle moeilijke omstandigeheden.... En ook op manlief die me altijd steunt.

2) wat zou je eigenlijk moeten doen, maar kun je jezelf niet toe zetten? SPAREN.... hahah

3) hoe draag je je haar?

In een spelt, of los gesteild...

4) hoeveel paar schoenen heb je? Effe tellen hoor.... 1 paar slippers, 3 paar laarzen 3 paar hakken, en van die platte zwarte ballerina schoentjes die nu in zijn...

Grieks, Italiaans, Mexicaans, Surinaams.... Owww gerecht!! Uhhm Griekse salades, Lasagne, Chiliconcarne, Roti, Pindasoep YUMMIE (maag begint er van te knorren!!)

Wel:Doorzettingvermogen, leergierigheid, eerlijkheid, mijn humor en mijn liefde voor dieren.

Niet:Wispelturigheid, Mijn grote voeten..

7) wil je van te voren wat het gaat worden

O dat maakt mij niet zo uit, allebei meer dan welkom... Zou wel handig zijn voor de kleding die je moet kopen...

Nou ik ga maar boodschappen doen.......

@ all: Dikke
@Nelleke; volgens mij 'mag' je luteale-fase niet korter zijn dan 10 dagen. Wacht, ik ga effe google voor je.............

Kan het kwaad als je luteale fase te kort is?

Hierover verschillen de meningen. Sommige gynaecologen zeggen dat het het zwanger worden bemoeilijkt als de luteale fase erg kort is (7 dagen of korter) omdat de menstruatie dan het vruchtje weer ‘wegspoelt’. Andere gynaecologen zijn van mening dat de luteale fase verlengd wordt zodra er een bevruchting plaatsvindt, dus dat dit helemaal geen kwaad kan. Er zijn ook genoeg verhalen over vrouwen met een korte luteale fase die toch zwanger zijn geraakt. Mocht het langer duren voor je zwanger bent, en je vermoedt dat dit komt door een korte luteale fase, dan kun je dit met de huisarts overleggen.

dus................
Hej wat goed dat je het even voor me hebt gegoogeld Joda! Nou korter dan 7 dagen is ie dan sowieso niet, gelukkig!
1) Waar ben je trots op?

Op de manier waarop ik nu bezig met ben mijn studie. Ik heb er al een hele studie opzitten (journalistiek), maar dat was uiteindelijk toch niet wat ik de rest van mijn leven wilde gaan doen. Sinds september studeer ik voor Verpleegkundige, en dat is het he-le-maal! Ik hoop in oktober mijn propedeuse in ontvangst te mogen nemen.

2) Wat zou je eigenlijk moeten doen, maar kun je jezelf niet toe zetten? Een paar meiden waren mij al voor, maar voor mij geldt ook echt: Sparen! Ik wil een Smart ;)

3) Hoe draag je je haar?

Eigenlijk altijd los, tenzij ik moet werken..dan moet het in een staart. Zaterdag om 09.00u weer naar de kapper trouwens! Ik heb er altijd zo'n gruwelijke hekel aan! Het is altijd hetzelfde praatje wat je er houdt...

4) Hoeveel paar schoenen heb je? Op het moment niet zoveel. Heb er net een hele rits de deur (eindelijk) uit gedaan. Vorige week leuke slippertjes geshopt, en grijze schoentjes met een behoorlijk hakje. Ik heb mezelf verbaast hoe goed ik er op kan lopen ;) En rennen! :P

5) Wat is je favoriete gerecht? Mij mag je wakker maken voor een simpel...tomatensoepje! Echt heerlijk!

6) Wat hoop je dat je kind van jou erft en wat liever niet?

Wel: Spontaniteit, doorzettingsvermogen, eerlijkheid, creativiteit, behulpzaamheid, iemand zei hier liefde voor dieren..vind ik een hele mooie!

Niet: Choatisch, snel op de kast, dramatisch, lui.

7) Wil je van te voren wat het gaat worden?

Yep
Oh, even voor in de tabel: Ik ben 23

En ik ben superzenuwachtig voor m'n NOD. Heb ik normaal niet zo. Ik wil, ik wil, ik wil... Mja, maar ik heb niks te willen. Had vanmorgen wel even het gevoel dat ik weer een eisprong had, precies aan dezelfde kant weer. Verder geen klachten. Denk dat het weer niet gelukt is. En dan snap ik er niks meer van, want we hebben ons suf ge...klust.
Jeetje, wij lullen elkaar wel behoorlijk de oren van de kop hier! Mijn laatste berichtje was van 7u vanochtend toen ik naar werk ging,net thuis en ben alweer flink aan het bijlezen,leuk!

@lazuurtje, spannend!

@joda: doe jij ovutesten? Komt afscheiding (ranzig woord) overeen met positieve test? En ik check afsch. onder de douche,vind ik zelf frisser

@thomassen: mijn jolige HA (de trut) wijdt het aan hormonen, als menstruatie over paar weken nog niet aandient en testen negatief blijven eis ik onderzoek. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben nav resultaten!

Nou ben ik ook best nieuwsgierig wat voor werk iedereen doet eigenlijk,we hebben een paar juffen en verpleegsters in huis en een vertegenwoordigster (angie toch?),maar verder?
@Johanna: Ik werk momenteel op een peuterspeelzaal, verwacht binnekort mijn laatste jaar verpleegkunde weer op te pakken en af te maken.
Probeerde op m´n werk bij te lezen maar jullie schrijven allemaal zoveel hahahha, dus ben er nu maar even voor gaan zitten. Gistermorgen toch toegegeven, weer getest, omdat ik de hele nacht over testen nagatieve en positieve uitslagen had gedroomd. De test was dus weer negatief. Vandaag geen verandering, dag 41 van de cyclus nu. Merk dat ik wat rustiger begin te worden, ga er nu gewoon maar vanuit dat ik gewoon weer ongesteld wordt..

Vraag me af of ik na 2 weken overtijd ofzo de huisarts moet bellen? Voor een extra check? Of gewoon maar afwachten?

Pfff. 7 up fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden, dan is mijn cyclus nog niets..

Janine en Lazuurtje spannend die echo's, veel plezier :-)

Dan nu de vragen:

1) waar ben je trots op? Op 'ons', ben blij dat ik mijn mannetje ontmoet heb en we t samen goed geregeld hebben, vorig jaar getrouwd en een mooi huis gekocht. Dit voorjaar heelveel opgeknapt en alles nu bijna af is.

Fotoboeken afmaken

Weer lid worden van de sportschool

Strijken

Een andere baan zoeken

3) hoe draag je je haar? Bijna altijd los

4) hoeveel paar schoenen heb je? 10 ongeveer

5) wat is je favoriete gerecht? pasta, vis

toch eentje dan

wel: doorzettingsvermogen

niet: onze slechtziende ogen (dragen allebei een bril en manlief heeft zeer slechte ogen)

mijn perfectionisme (met wat minder krijgt mijn kind vast een veel gelukkiger leven)

Wil je weten wat het wordt: Zit nog in dubio, Marloesman wel, ik niet, dus we hebben dit onderwerp even op 'hold' gezet tot het zover is en discussieren dan weer verder

Namen: meisjesnaam heb ik al bedacht toen ik 12 was en Marloesman vind de naam ook leuk. Maar of het die uiteindelijk gaat worden.. hoop t wel. We noemen onze 'baby' nu al zo

Jongensnaam hebben we nog niet.
Joehoeeee!!!

Hier spreekt een Honeymoner!!! Whihi!!

Inderdaad, dinsdag getrouwd en het was erg leuk! En ook toch best nog bijzonder, ondanks dat we er volledig blanco in gingen en het 'snel' wilden regelen. Toch nog ff wat traantjes..door de hormonen natuurlijk he!

En mn schoonmoeder deed gewoon leuk mee, wat wil je nog meer hihi!

Hier is alles ok! Sinds zondag ietsje (niet te hard juichen) minder beroerd, tis nu vanaf 18 uur. We gaan steeds een paar uurtjes verder vooruit! Ik zit nu met een bordje macaroni op mn schoot, dus jullie moeten me ff helpen dat bordje door te komen, kreun..

OH ja en ik heb nog een primeur!! Ik heb gister zwangerschapszwemmen gedaan!!!! Whoehahaha! Het is echt te erg voor woorden maar ik wilde PERSE weer sporten.. Dus ik stond daar met mn 13.5 week bij allemaal moeke's die over een maandje hun kind verwachten whihi!

Gelukkig was er nog een jonge meid van mijn leeftijd die 19 weekjes op weg was en ook fanatiek tennist en body attack doet etc. Die kon ook niets meer beginnen, die heeft tot week 17 lopen kotsen (wat een horror!!) dus we hadden elkaar wel gevonden haha. En we zwommen natuurlijk vooraan met al onze oefeningetjes zovan; wij zijn nog hartstikke fit hoor!!!

Nog ff lekker gekletst daarna, is wel fijn dat je het zo ook kunt delen haha.

Had me voor vanaaf opgegeven om naar de sportschool te gaan. Tja, als ik me in een vlaag goed voel dat bedenk ik altijd van alles! Maar dat heb ik net toch maar ff afgebeld, ik moet al kotsen als ik aan die oefeningen denk dus doe maar ff niet.. Morgen!

Verder eigenlijk alles ok.. heb mn kraamzorg geregeld en mn kinderopvang wilde ik ook regelen maar ik het gehucht waar ik woon heb je niet zoveel wachtlijsten dus ik weet pas 3 maanden van te voren (!!) of er plek is op mijn favo locatie, maar dat kwam vast goed.. Sja, das lekker dan zeg! Maar goed, het is een klant van mij dus het komt ook vast wel goed.

Ik heb heerlijk weekend.. Morgen weer veel opt programma gezet om maar bezig te blijven, afleiding! En zaterdag natuurlijk Nederland-Japan, we gaan savodns naar het concert van Muse in het Goffertpark en waarschijnlijk blijven we daarna daari n de buurt slapen. das onze huwelijksreis whihi!

Ben bezig met ons feest te organiseren voor begin september, bijna niemadn weet dat we getrouwd zijn dus dat is wel echt lachen als straks iedereen de uitnodiging op de mat vind. Ik hou van zulke acties !

Fijn dat iedereen het forum weer gevonden heeft.. Ik heb ff een paar dagen laten verslonzen, sorry! Ik ga weer lekker bijlezen.

Iedereen heel veel succes en geniet nog ff van het mooie weer!

Angie
Goh jeetje, ik zie een lijstje die iedereen heeft ingevuld?

Nou ok..ik doe ook mee!

1) waar ben je trots op?

Op dat ik altijd erg zelfstandig ben geweest en niet al te sterk was in relaties en nu helemaal happy ben met AngieMan en me overgeef aan onze liefde samen zonder altijd alles alleen te willen doen. Wat anderen daar ook van vinden!

We hebben binnen 2 jaar een geweldig huis gekocht met een enorme tuin waarin we echt een leuk gezinnetje kunnen hebben. Dat we allebei een goede en drukke baan hebben vind ik ook fijn zodat we lekker bezig en onafhankelijk blijven.

Meer huishoudelijk werk bijhouden. Ik heb mn buien en dan moet het ineens gebeuren, heel irritant voor andere mensen.

3) hoe draag je je haar?

Ik heb donker haar met krullen, dus zo vaak mogelijk los maar ja, ook vaak genoeg vast als het onmogelijk wil zitten.

4) hoeveel paar schoenen heb je?pffffff stuk of 25? Inclusief al mn sportschoenen dan.

Op dit moment NIETS, alleen maar brood. Maar voor mn zwangerschap een lekkere biefstuk met friet of zalmcappacio met een lekkere salade (rustig Angie, niet kolkhalzen... )

Fysiek gezien mijn krullen en mn felblauwe ogen. En ik hoop dat hij/zij onze sportiviteit en hard willen werken ook in zich heeft. Wat niet? Eigenwijs, altijd druk moeten zijn en vanaf je 12e moeten werken om op gewicht te blijven, aanleg tot dik worden dus.

Heel raar, toen ik nog niet zwanger was wilde ik dat wel. We zouden eerst vertellen dat we het niet wilden weten maar dan wisten wij het stiekum toch samen. Het leek mij dat je je dan miss ook wel wat beter en en sneller gaan hechten aan je kindje.

Maar we hebben vorige week besloten om het niet te willen weten. Je moet al zoveel regelen en overna denken dat we graag ons willen laten verrassen.. Je kunt nog zolang wennen aan het idee wat het is vinden wij en het spannende is ook wel heel erg leuk!

Meisjes naam vanaf dag 1 duidelijk..jongensnaam lastig!!! Terwijl ik er van overtuigt ben dan het een jongen word.. En stiekum ook een beetje hoop hihi!

8) Welk beroep

Inderdaad, ik ben accountmanager van beroep. Ik reis 4 dagen door heel NL. Mijn corebusiness zijn kinderdagverblijven haha grappig he!
Joepie! Ik hou van lijstjes!!!!!!

1) waar ben je trots op?

Op mijn grote en kleine man! Vandaag waren we met z'n 3'tjes naar de kermis en dan voel ik me echt intens gelukkig!

Ik ben ook trots op mijn job. Ik heb nu een leidinggevende functie en dat is nieuw voor me, maar gaat me goed af!

Verder hebben we een prachtig huis, mooie auto en het aller aller belangrijkste: we zijn gezond!

Soppen, maar dat komt wel weer als het minder mooi weer is, is toch zonde om met dit weer in huis te blijven???!!!

3) hoe draag je je haar?

Los of in een rommelige knot.

+/-8 paar laarzen, +/- 10 paar slippers, +/- 10 paar ballerina''s, hakken en espadrilles....i love shoes!!!!

Ben erg van de salades: pastasalade, maaltijdsalade, couscoussalade etc. Carpaccio of geitenkaas ook mmmm...

Wel:mijn spontaniteit en socale kant, mijn vrolijkheid en ambitie

Niet: mijn tv verslaving en faalangstigheid

7) wil je van te voren wat het gaat worden

Yes: we wisten het de eerste keer ook en dat shopt erg handig. Daarnaast vind ik het na 20 weken al een hele grote verrassing en kon ik er extra van genieten. Maar zo hebben wij weer de keuze gemaakt om geen 3-D echo te laten maken, Dan zie je al helemaal hoe je kindje eruit gaat zien en dat wilden wij dan weer niet....

Wij moeten nog ruim een week wachten op mijn NOD....hoop het zo! Wel weer goed ons best gedaan, maar dat zei de vorige keer ook niets.

@angie: nog gefeliciteerd he! Ik kan me voorstellen dat je even een traantje hebt gelaten...is ook niet niks!

@marlous: gek, weer een negatieve test.....hoe lang is jouw cyclus gebruikelijk?

@joda: mijn luetale fase (schrijf je dat zo, is nmlk echt een nieuw woord voor mij...) is precies 14 dagen.....Kan volgens mij wel korter zijn maar niet langer....of heb ik het mis.

@nelleke: neem het ervan, want de vorige keer werd mijn streepje niet donkerder dan bijna zo donker als de teststreep.....En anders ben je weer te laat.......
@Angie: Gefeliciteerd! Ik ben de 25e aan de beurt. Wij gaan met z'n tweetjes naar Oostenrijk en geven ook in september een feestje.

@Iedereen: Ik heb sinds twee uurtjes ontzettende steken in mijn rechteronderbuik. Beetje in de buurt van m'n eierstok. Het straalt uit naar mijn rug en been. *weird* Innesteling? Neh, ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus... Eisprong is het echt niet, want die heb ik op dag 15 overduidelijk gevoeld. Spannend, spannend. M.a.w.: Ik maak mezelf (toch) weer gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven