3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Ik zal voorzichtig zijn...
quote:minny schreef op 16 juni 2010 @ 22:37:

Dude leerde ik overigens kennen op een moment dat ik heel erg in de put zat en ook een beetje in de knel, huis was onbewoonbaar verklaard en ik kon niet bij mijn vader terecht. Oh zo behulpzaam was hij. Mijn redder in nood. Nou, dat soort helden, daar loop ik voortaan met een grote boog omheen.

En laat me raden, Dude ging je stalken toen de relatie werd verbroken.

Dit deed nare ex van mij wel, wat een toestand kon die gast veroorzaken. De grootste afknapper ever.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:CN25 schreef op 16 juni 2010 @ 22:42:

Ik zal voorzichtig zijn...Zorg dat je zo snel mogelijk je schaapjes op het droge hebt, een zelfstandig leven lijdt etc. en dán de mannen, :-)
Mijn vader heeft ooit een tijdje mijn oude kamer verhuurd, totdat Midi m claimde. Hij heeft toen gezegd dat ie m nooit aan een vrouw zou verhuren, omdat je hoe dan ook bepaalde "spanning" krijgt in huis. Zeker als het een leuke jonge vrouw betreft. Mijn vader kan soms heel wijs zijn...
quote:stratego schreef op 16 juni 2010 @ 22:44:

[...]

Zorg dat je zo snel mogelijk je schaapjes op het droge hebt, een zelfstandig leven lijdt etc. en dán de mannen, :-)Hele wijze raad!!
Heb ik dat?!
quote:stratego schreef op 16 juni 2010 @ 22:42:

[...]

En laat me raden, Dude ging je stalken toen de relatie werd verbroken.

Dit deed nare ex van mij wel, wat een toestand kon die gast veroorzaken. De grootste afknapper ever.Yeps, en hij had zogenaamd zooooveel voor mij gedaan. Dat ie me de jaren daarna, tijdens de relatie al, mij het leven zuur maakte, dat liet ie even buiten beschouwing.
CN, ik sluit me aan bij de raad van straat (klinkt wel leuk).
quote:minny schreef op 16 juni 2010 @ 22:42:

[...]

Echt niet, je bent nog steeds leuk en jong

slime-dress

geintje hoor.
Ghe Moos, leuke puberaktie
Min, jouw pa is naast wijs gewoon realistisch, want zo werken die dingen nou eenmaal.
quote:stratego schreef op 16 juni 2010 @ 22:46:

[...]

slime-dress

geintje hoor.En sinds wanneer kies ik ervoor om aardig te zijn als er ook een andere mogelijkheid is?
Ja da's wel een genante situatie Mocy

Cn blijf zoeken naar een kamer
quote:mocy schreef op 16 juni 2010 @ 22:47:

Min, jouw pa is naast wijs gewoon realistisch, want zo werken die dingen nou eenmaal.Inderdaad, en gezien de leeftijd van de kennis is het of heel naief of juist niet...
quote:AnneRoos74 schreef op 16 juni 2010 @ 22:48:

Ja da's wel een genante situatie Mocy

Nou joh!

Hoopte dat jij zou zeggen ''ooh joh dat valt best mee, kan iedereen gebeuren''
Mij zou dat met gemak kunnen overkomen Moos
Minny, je bent té slim, of zoals de forum-messias zal zeggen: hierin ben ik je kwijt
Das best wel.. uhh.. wat zal ik zeggen.. beetje dom gênant Moos.
Mannen pakken over het algemeen wat ze te pakken kunnen krijgen. Geef ze eens ongelijk.

CN, jij moet gewoon je koppie erbij houden en niet alleen op gevoel varen. Je begeeft je op glad ijs en aan jou of het dat waard is.

oeps Moos

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mocy,

Nu wel rustig aan met die schouder :-)
Min, gelukkig.

Ik besef me wel weer eens heel erg goed, dat ik me constant bewust moet zijn als ik drink. Het zit in de genen en naarmate ik ouder word, lijkt het er meer in te hakken.
.
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 18-06-2010 20:08
Reden: foutje
% gewijzigd
CN, je bepaalt uiteraard zelf wat je doet, maar ik ga je dit toch even meegeven:

Ik denk dat het het beste is als je zorgt dat je zo snel mogelijk elders terecht kan. Ik heb zomaar het idee dat hij het niet zomaar gaat accepteren als jij nu alsnog niet thuisgeeft. Zijn zogenaamde onbaatzuchtigheid blijkt al niet helemaal oprecht te zijn in elk geval. Hiermee bedoel ik niet direct dat hij je iets aandoet, al durf ik niet te zeggen van niet want je weet nooit, maar het kan wel eens een heel erg vervelende situatie worden. Hij wil meer van je, zoveel is duidelijk. Wil je in die spanning zitten?
neej ik zeg het niet ook....

dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven