Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna mijn abonnement op de Flair opgezegd toen vorige week de Flair met als enige cover item "Wesley pakt soms zelf de stofzuiger, ja écht, dat doet hij gewoon!!" op de mat viel............. KOTS
quote:schouderklopje schreef op 17 juni 2010 @ 12:23:

Ik heb geen mening over Yolanthe, noch haar vriendje. Wel heb ik een mening over die snorremans op tv. Ik vind het een ongeemancipeerd lulletje. Als voetbalvrouwtje moet je vooral onzichtbaar zijn, geen mening hebben en al helemaal geen leven willen 'claimen' met je man. Gewoon passief lekker gaan winkelen en verder je bek houden ofzo.

Wat kan die kerel het nou schelen als ze lekker staan te zoenen bij een of ander afscheid? Laat ze lekker. Denk dat snorremans maar wat graag in de plaats van Wesley zou staan (vraag me af of snorremans een vrouw heeft en als hij die heeft, moet ze vooral geen input willen hebben in hun relatie waarschijnlijk).

En verder, maakt Yolanthe het nieuws zelf? Of wordt ze vreselijk gehyped door journaslisten die nu weer lekker ergens over kunnen zieken?

Johan Snorremans is ook niet mijn vriend. Een verzuurde man, verbitterd van zn kruin tot zn teennagels. Volgens mij is zijn vrouw (als hij die al heeft) doorlopend ongesteld en als ze niet ongesteld is heeft ze PMS en als ze geen PMS heeft heeft ze een ongecontroleerde doorbraakbloeding....

Zo!
quote:mamax schreef op 17 juni 2010 @ 12:12:

Wesley is ook Yolanthe moe volgens SBS6:

Wesley Sneijder is verhalen zat

Wesley Sneijder heeft het gehad met de hoeveelheid aandacht die aan hem en zijn aanstaande vrouw Yolanthe Cabau van Kasbergen wordt geschonken. De voetballer van het Nederlands elftal ergert zich aan alle verhalen, want veel ervan zou helemaal niet waar zijn. Dit meldt het AD.

Onlangs werd door meerdere media gemeld dat de voetballer een hondje cadeau zou hebben gekregen van zijn toekomstige vrouw. Dit blijkt echter uit de lucht gegrepen, want Sneijder meent allergisch te zijn voor de dieren. Ook laat hij weten zijn achternaam niet te veranderen. “Onzin natuurlijk. Ik verander mijn naam helemaal niet", aldus Wesley in het dagblad.

De voetballer begrijpt echter wel dat hij een interessant is voor de buitenwereld en hij houdt zelf ook van amusement. "Zolang er maar niet beledigend over zijn vrouw geschreven wordt", zo laat hij weten.Nou, dan kan hij dit topic beter mijden.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:La vie schreef op 17 juni 2010 @ 12:15:

[...]

Dat zijn hele, hele mooie woorden... Héél mooi gezegd.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik vind johan Derksen juist helemaal top! lekker scherp en to the point en hij heeft helemaal gelijk wat betreft Yolanthe.

Ze staat in de spelerstunnel wesley op te wachten alstie is gevallen op t veld en gaat naar Zuid Afrika omdat m te feliciteren terwijl geen enkele spelersvrouwen erbij is. maar zij natuurlijk weer wel. Ze wil gewoon alle aandacht en ik word er gek van.

Maar lig wel dubbel om men Snorremans!

http://www.youtube.com/watch?v=ED5Hse8D4p8

http://www.youtube.com/watch?v=18VBPmF4 ... re=related
Oja, waar ze ook een handje van hebben alletwee is die enorme zonnebril ophouden terwijl ze met iemand praten. Y. zelfs als ze binnen staat in de aankomsthal.

Tis allemaal zo over the top.

http://www.youtube.com/watch?v=VpeQdo2D ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=hqUJVF3x ... re=related
quote:Baudolino schreef op 17 juni 2010 @ 12:05:

Ik vind Yolanthe alleen maar irritant omdat ze zo mooi is

Zo wou ik er ook wel uit zien.Da's meestal zo met vrouwen die anderen vrouwen afkammen Ik ken in ieder geval geen enkele vrouw, die jaloers is op een andere vrouw vanwege het hogere iq.
quote:La vie schreef op 17 juni 2010 @ 12:13:

Ik vind haar nou echt niets bijzonders hebben. Het enige wat opvalt is haar schaamlippen mond!

En het heeft niets met jaloezie te maken, want ik vind Sylvie daarentegen, een hele mooie, leuke vrouw!Terwijl die toch ook best vaak in het nieuws is......
Ja, en daar hebben we iets minder kritiek op, want die doet niog wel leuke dingen. Dancing with the stars, fotoshoot bavariajurkje, dus t ligt echt aan Yolanthe haar gedrag. Die slaat door met die onbenulligheden.

Deed ze ook met Jan smit. Die had een soap toenertijd en ze waren in italie ofzo en hup, yolanthe 88 x in beeld. Pffff, hoezo aandachtgeil?
quote:Baudolino schreef op 17 juni 2010 @ 12:15:

[...]

Eh... je gaat hier echt serieus op in? Je snapt hopelijk wel de bedoeling van een knipoogje? Tuurlijk is iemand niet irrtitant omdat ze mooi is.

Ik begrijp je knipoog, maar ik snap niet wat mensen zo prachtig aan haar vinden...

Ik denk dat Jan Smit blij mag zijn met Liza. Je merkt het verschil met iemand die niet mediageil is.
Viva naar de knoppen.
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 16:33:

Ja, en daar hebben we iets minder kritiek op, want die doet niog wel leuke dingen. Dancing with the stars, fotoshoot bavariajurkje, dus t ligt echt aan Yolanthe haar gedrag. Die slaat door met die onbenulligheden.

Deed ze ook met Jan smit. Die had een soap toenertijd en ze waren in italie ofzo en hup, yolanthe 88 x in beeld. Pffff, hoezo aandachtgeil?en die fotoshoot in dat spuuglelijke oranje Bavaria Jurkje was niet mediageil?
Ik vind Yolanthe een prachtig mooie vrouw.

Ben wel Patricia Paay moe, maar die is nu flink op dr hoofd gevallen en wie weet, word ze eindelijk eens volwassen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Och man, vergeet helemaal te vertellen wat ik al een week weet.

Iemand die ik ken heeft een cateringbedrijf. W en Y hebben een offerte daar opgevraagd en bij nog 4 andere bedrijven ofzo. Want ze hebben een wensen/eisenlijst waar aan voldaan moet worden en die gaan niet alleen over de hapjes.

Een eis bijv. is dat de meisjes die cateren/bedienen/watdanook niet knapper mogen zij dan Yolanthe en dan komt de lijst;

- ze mogen niet meer dan een Bcup hebben

- geen 1.70 of langer zijn want dan zijn ze groter dan de bruidegom ( !)

etc etc etc.

Als je aan die eisen etc kunt voldoen (+ de eisen die aan t eten wordt gesteld) dan zeggen ze okee, je mag de deal hebben maar wel voor 10.000 euro minder dan t eigenlijk was.

Yuk.
quote:diaantje1971 schreef op 17 juni 2010 @ 16:37:

Ik vind Yolanthe een prachtig mooie vrouw.

Ben wel Patricia Paay moe, maar die is nu flink op dr hoofd gevallen en wie weet, word ze eindelijk eens volwassen

Yolanthe is absoluut prachtig en paay ook.

Maar daar gaat t niet om, ze is gewoon te aanwezig, bij alles en wat kan ze nou eigenlijk zelf?

Zingen?

Dansen?

Voetballen?

Presenteren?

Acteren?
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 16:37:

Iemand die ik ken heeft een cateringbedrijf. W en Y hebben een offerte daar opgevraagd en bij nog 4 andere bedrijven ofzo. Want ze hebben een wensen/eisenlijst waar aan voldaan moet worden en die gaan niet alleen over de hapjes.

Een eis bijv. is dat de meisjes die cateren/bedienen/watdanook niet knapper mogen zij dan Yolanthe en dan komt de lijst;

etc etc etc.

Als je aan die eisen etc kunt voldoen (+ de eisen die aan t eten wordt gesteld) dan zeggen ze okee, je mag de deal hebben maar wel voor 10.000 euro minder dan t eigenlijk was.

Yuk. Ziek!
Viva naar de knoppen.
Ja, dat laatste wel denk ik. IRL zelfs.

(ik bedoelde t acteren dan he?)
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 16:37:

etc etc etc.

Yuk.Ik vind dit moeilijk te geloven.
@69,

idd Yolanthe kan niet veel.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik geloof er geen ruk van.
quote:Cocktaildress schreef op 17 juni 2010 @ 15:08:

Ik heb bijna mijn abonnement op de Flair opgezegd toen vorige week de Flair met als enige cover item "Wesley pakt soms zelf de stofzuiger, ja écht, dat doet hij gewoon!!" op de mat viel............. KOTS

ik zelf ben abonnee geweest, maar heb allang opgezegd (te veel artikelen over moeder worden en kinderen voor iemand die geen kinderen wil...) maar koop hem af en toe wel is.

had die cover gezien en wou hem daarom idd. niet kopen...

toch gedaan en ook nog een stukje van het artikel gelezen

t kind zal er trouwens best goed uitzien, no worries, s'ochtends vroeg als ze net uit bed is ziet ze er echt niet veel beter uit dan jij en ik, geloof me.....
Ik ken iemand die iemand kent en die persoon z'n buurvrouw en daar de moeder van, die kent Yolanthe al als baby en nu komt daar sinds kort ook Wes bij over de vloer, naaaaa, man, wat ik je daaaaaar een verhalen over kan vertellen. Gewoon niet normaal. Die Yolanthe denkt echt dat de hele wereld om haar draait zeg. Ze zei "Wes, als jij niet minstens een ring met een steen zo groot als mijn clit koopt, dan gaat 't 'm niet worden".

Snap je dat nou, dat wijf?
Degenen die hier aangeven dat ze echt niet snappen waarom Yolanthe zo mooi wordt gevonden, wie vinden jullie dan wel een mooie vrouw?
en dat verhaal komt van iemand die iemand kent en die kent weer iemand die weer iemand kent en die kent iemand enzovoort enzovoort? vind zulke via-via verhalen niet erg geloofwaardig......
quote:traincha2 schreef op 17 juni 2010 @ 16:36:

[...]

en die fotoshoot in dat spuuglelijke oranje Bavaria Jurkje was niet mediageil?

Nee, zie ik meer als publiciteit/werk.

Maar naar ZA vliegen voor een verjaardagskus, een tattoo laten zetten en dit dan laten weten dát je dat hebt gedaan, zwaar opvallend in nederland met ikweetniethoeveel 'vriendinnen'je vrijgezellen vieren etc. etc. etc komt in mijn ogen iets meer onbenullige-acties-om-in-t-oog-te-springen-en-op-tv-te-komen-acties dan een fotoshoot.

Maar daar is niet mee gezegd dat Meis er ook niet wat van kan he?!
Oja, en ik vind t een leuk jurkje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven