Mode & Beauty alle pijlers

ponytailloop

17-06-2010 11:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lukt me niet om een plaatje te plekken. Maar het is een haarding van Zenner om een paardestaart "aparter" te maken. Het is een plastic circel met daaronder een recht plastic staafje.

Ben inmiddels bij 4 filialen van Kruidvat geweest, bij de plaatselijke drogist. Drogisterij.net heeft hem ook niet en Zenner heb ik gemaild maar helaas daar krijg ik tot nu geen antwoord van.

Mijn vraag is dus: weet iemand waar ik zo'n ding nog kan krijgen (online zou helemaal mooi zijn, maar ik kom er niet uit met google)

Of heeft iemand er 1 om over te nemen ?
heb je ijzerdraad in huis? Of een pijprager?

Je kan er heel gemakkelijk eentje zelf vouwen.

Met een metalen klerenhanger kan het ook. (ja ja, die dingen zijn niet alleen handig voor de DHZ-abortus)

Uitvouwen, rondje maken. Lange stuk er afhalen met een nijptang.

En klaar!
http://forum.girlscene.nl/forum.php/lis ... ge/3192845
Volgens mij zijn die volop te koop op de markt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
http://forum.girlscene.nl ... 2df6575378249f713bc0aab9d

Hoe je er zelf eentje kan maken vind je hier.

Overigens heb ik er zelf eentje maar vind dat ik er nogal gereformeerd uit ga zien als ik hem heb gebruikt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier zit een winkeltje dat heet Claire's. Soort sieradenshop voor kinderen (veel Hello Kitty & Sponge Bob, maar ook 'gewone' dieraden). Daar verkopen ze heel veel spullen voor je haar. Ook dit ding in tig varianten.
Dat is wel heel erg jaren 90....

*Krijgt gelijk visioenen van christelijke meisjes met lange rokken*
Wauw, da's jeugdsentiment. Je staart en doorheen steken enzo. Ik vind het nu nogal oudbollig.
Peas on earth!
Het zal aan mijn omgeving liggen, maar ik zie die kapsels hier dagelijks
Oh en ik gebruik hem voor het staartje van mijn hond
Dierenbeul
quote:dangeensuus schreef op 17 juni 2010 @ 12:24:

Dierenbeul Nah, anders hangen de haren voor zijn ogen en loopt ie overal tegenop...dát is pas zielug!

Dit staartje dus he, niet die aan de achterkant
bedankt voor het plaatje MC.

Ik gebruik m voor mijn dochtertje met een staart boven op haar hoofd. En dan ziet het er erg leuk uit. Niet gereformeerd

Zo'n ding zelf bouwen...ik heb echt 2 linkerhanden.

Maar ik ga de markt wel op.

Bedankt in ieder geval voor de reacties.
Kijk ook eens bij de andere drogisterijen....etos, DA, trekpleister.

Of kom hier op de Veluwe shoppen
kip wat een beest!!! ik dacht idd aan de achterkant....

Heb ooit wel eens zo'n hond gezien warbij de eigenaar het haar had bijgeknipt, een soort van achterlijke uitstekende hitler-achtig bloempot gebeuren, zag er werkelijk hysterisch uit
Ik doe dat zonder zo'n dingetje... gewoon het haar boven het elastiekje wat uit elkaar en dan zelf de staart erdoor friemelen werkt prima hoor!
Ja, dat deed ik vroeger ook altijd, elastiekje een beetje van het hoofd wegtrekken, haar erboven in tweeen splitsen en dan de start erdoor. Is inderdaad wel héél ouderwets hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven