Bloed kruipt waar het niet gaan kan. JIGGY nr 74!!!!
maandag 15 oktober 2007 om 21:35
vrijdag 19 oktober 2007 om 07:24
goedenmorgen jiggy's
dinsdag mijn ruggeprik gehad , twee en half dag plat gelegen.
in januarikrijg ik de uitslagen ...lang wachten !!
dan weten we zeker of ik narcolepsie of idiopatische hypersomnie heb.
ik was zoooooo blij dat de arts in een keer raak prikte want ik was vreselijk bang voor de procedure!
maar ik mag in mijn handjes klappen met zo een goede arts!!!!
eind november mogen yamman en ik naar de gyn, dan gaat de gyn kijken of ze ons kunnen helpen met het kinderen krijgen.
mijn temperatuur curves zijn waardeloos, evenals yammans vruchtbaarheid.
dus dat is niet erg hoopvol zonder ziekenhuis.
nog een dagje werken en het is weer weekeind !!!
nog even de tandjes op elkaar !!!
woooooohoooooo!!!
zaterdag een lekkere wandeling met de hond in de polder in het vooruitzicht .. heb er nu al zin in !
in januarikrijg ik de uitslagen ...lang wachten !!
ik was zoooooo blij dat de arts in een keer raak prikte want ik was vreselijk bang voor de procedure!
eind november mogen yamman en ik naar de gyn, dan gaat de gyn kijken of ze ons kunnen helpen met het kinderen krijgen.
woooooohoooooo!!!
zaterdag een lekkere wandeling met de hond in de polder in het vooruitzicht .. heb er nu al zin in !
vrijdag 19 oktober 2007 om 10:21
quote:Yamuna schreef op 19 oktober 2007 @ 07:24:
goedenmorgen jiggy's
in januarikrijg ik de uitslagen ...lang wachten !! DAN PAS YAM, dat is wel erg lang zeg
Arme jullie, hopelijk gaat het wel lukken hoor.
woooooohoooooo!!!
Veel plezier dit weekend, lekker wandelen met hond.
goedenmorgen jiggy's
in januarikrijg ik de uitslagen ...lang wachten !! DAN PAS YAM, dat is wel erg lang zeg
Arme jullie, hopelijk gaat het wel lukken hoor.
woooooohoooooo!!!
Veel plezier dit weekend, lekker wandelen met hond.
maandag 22 oktober 2007 om 13:41
maandag 22 oktober 2007 om 19:41
maandag 22 oktober 2007 om 21:02
slapen gaat goed hoor, slapen is er altijd in overvloed.....
maar nu ik dan toch weet dat ik niet zwanger kan worden slik in stiekum wel eens een pilletje van de dokter, ik mag ze eigenlijk niet hebben als je bezig bent zwanger te willen worden.... maar waarom dag in dag uit vechten tegen de slaap met maand in maand uit vruchteloos resultaat...
dus van de 14 per week die ik er voor geschreven heb gekregen snoep ik er drie per week, alleen op werk dagen ... en dan nog niet eens alle werkdagen ...
de stiekumerd.
vanavond goed nieuws in mijn andere schrijfhoekje "geduld is en kruid dat groeit in deze hove" daar is forummer twee zwanger door middel van IUI.
ben blij voor haar ! bloed zweet en tranen ... en dan toch.
het maakt me blij , haar "succes" plant hoop in de hove, als je steeds maar leest over vruchteloze iui en ivf bloeit de onzekerheid weelderig in de hove, maar als je dan weer zulke fijne berichten krijgt !!! dan is er hoop, veel hoop en het staat er goed in dat perkje naast het geduld!!
maar nu ik dan toch weet dat ik niet zwanger kan worden slik in stiekum wel eens een pilletje van de dokter, ik mag ze eigenlijk niet hebben als je bezig bent zwanger te willen worden.... maar waarom dag in dag uit vechten tegen de slaap met maand in maand uit vruchteloos resultaat...
dus van de 14 per week die ik er voor geschreven heb gekregen snoep ik er drie per week, alleen op werk dagen ... en dan nog niet eens alle werkdagen ...
de stiekumerd.
vanavond goed nieuws in mijn andere schrijfhoekje "geduld is en kruid dat groeit in deze hove" daar is forummer twee zwanger door middel van IUI.
ben blij voor haar ! bloed zweet en tranen ... en dan toch.
het maakt me blij , haar "succes" plant hoop in de hove, als je steeds maar leest over vruchteloze iui en ivf bloeit de onzekerheid weelderig in de hove, maar als je dan weer zulke fijne berichten krijgt !!! dan is er hoop, veel hoop en het staat er goed in dat perkje naast het geduld!!
dinsdag 23 oktober 2007 om 12:53
Hoop doet leven Yam, en in dit geval geldt dat nog letterlijk ook. Beetje dooddoener maar toch. Ik hoop met je mee. Ik snap dat je nu even smokkeld. Kan me goed voorstellen dat je het nodig hebt. Op je tandvlees lopen is niet goed voor je. Dus dit is een mooie balans lijkt me.
Een hele goede middag allemaal. Wat is het koud he. Maar goed lekker behagelijk een grote pot thee en de cv aan en dan is het prima te doen. Mooie strakblauwe lucht wat wil een mens nog meer. Oja, iemand een taai taai popje? *zet koekjestrommel met taaitaai op tafel*
Een hele goede middag allemaal. Wat is het koud he. Maar goed lekker behagelijk een grote pot thee en de cv aan en dan is het prima te doen. Mooie strakblauwe lucht wat wil een mens nog meer. Oja, iemand een taai taai popje? *zet koekjestrommel met taaitaai op tafel*
dinsdag 23 oktober 2007 om 13:06
dinsdag 23 oktober 2007 om 15:32
Regen vind ik ook niets. Ja goed voor de tuinen maar that's it. Van mij part regent het alleen in de nacht en overdag niet. Vind het wel erg lekker ruiken als het warm is en het heeft net geregent. Daar wordt ik wel blij van. En van regenbogen wordt ik ook blij. Heb je toch weer regen nodig. Dus ontkom ik er niet aan.