T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanmiddag even bellen, dan hoor ik het
Peas on earth!
En? Heb je de uitslag al?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, is net als de vorige keer: ik hang er tegenaan. Had ik twee maanden geleden ook al een keer. Moet nu gewoon heel veel drinken en extra vitamine C, omdat ze liever niet nog starten met een kuur nu. Urine gaat voor de zekerheid nog 'op kweek' en maandag moet ik even opnieuw urine inleveren om te zien of het al minder geworden is.

De vorige keer heb ik het nog goed 'weggedronken', toen waren er bij de tweede keer urine inleveren niet meer te veel bacteriën. Ben nu dus al 98234 keer naar de wc geweest door al die glazen water
Peas on earth!
Hoest met de kotskak?
Peas on earth!
Nog een glaasje dan maar:

Kotskak gaat wat beter. Vanmorgen ging het wel, dus toch naar feestelijkheden gegaan, maar na de lunch naar huis gegaan, want kreeg weer van die nare buikkrampen. En nu gaat het eigenlijk wel weer.
Loretta is De Mol. Punt.
*moet meteen weer naar de wc bij het zien van glas water*

Fijn dat het wel iets beter gaat, maar wél naar dat je toch eerder naar huis bent gegaan. Da's jammer. Bah, niets aan!
Peas on earth!
Kess

En goed doordrinken dus, Erwt

Had je wel goed zelf in de gaten dus!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja inderdaad, vond ik ook wel 'leuk' om te merken. Ik ken m'n lijf wat dat betreft dus wel goed
Peas on earth!
Nu alleen nog de eerste wee herkennen!
Loretta is De Mol. Punt.

Ja, dat gevoel ken ik dan weer níet
Peas on earth!
Kun je niet even faken dat het begonnen is? Dan hebben we in ieder geval wel en leuk forumavondje. Gewoon nu even in je bevaltopic melden dat je water gebroken is.
Loretta is De Mol. Punt.
Als ik alleen zeg 'hmmm, ik heb buikpijn' alarmeert Dangeensuus de rest van het forum wel inderdaad
Peas on earth!
Ik zou schrijven dat er iets lekt. Maak ze gek
Precies, dus met lekkende kleppen staat het hele forum op zijn kop. En daar heb ik eigenlijk wel zin in.
Loretta is De Mol. Punt.
Kunnen we dat niet morgen doen? Ik wil zo Angels & Demons verder kijken. Moet toch weten of het die Illuminati gaat lukken en zo
Jullie zijn slecht

Xan heeft net Doperwtje toegesproken dat hij liever niet heeft dat ie voor/onder het voetbal geboren wordt

Ohja, jij keek Angels&Demons he? Wat vind je ervan tot nu toe? Ik heb die film in de bioscoop gezien
Peas on earth!
Ik vind het heel spannend. Goed lopend verhaal en leuk met al die feitjes en deductie en zo. Ik ga misschien toch de boeken maar lezen. Was een keer begonnen in De Da Vinci Code maar vond het zo'n overdreven pageturnerij, dacht, daar trap ik niet in
quote:Inad schreef op 18 juni 2010 @ 20:56:

Ik zou schrijven dat er iets lekt. Maak ze gek En dat de vk komt ruiken
Ik was zwaar teleurgesteld in Angels & Demons.
quote:Inad schreef op 18 juni 2010 @ 21:04:

Ik vind het heel spannend. Goed lopend verhaal en leuk met al die feitjes en deductie en zo. Ik ga misschien toch de boeken maar lezen. Was een keer begonnen in De Da Vinci Code maar vond het zo'n overdreven pageturnerij, dacht, daar trap ik niet in Komt volgens mij ook omdat al die boeken zich in (minder dan?) 24 uur afspelen. Ik vond die boeken trouwens beter dan de films.
Peas on earth!
Hm, volgens mij is Erwt aan t bevallen, Kess, want ze heeft zich híer nog helemaal niet gemeld (wel op 4 andere plekken, maar ze moet eerst hier, dus dat hebben we niet gezien )
Sorry Kess

Manmanman... die Xan bedoelt het natuurlijk reuzeschattig, maar nu is er gewoon nóg een meldtopic
Peas on earth!
Jullie hebben weer een leven ofzo?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ah, toch nog een zonderling te vinden, hier. Was ons al aan het zoeken, maar haalt ons net op tijd naar de oppervlakte, Vish.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik was ons ook al kwijt

Heb net een fotootje in Putje gezet van mijzelf met veertig weken min één dag
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven