Vergeten in te schrijven!
zaterdag 19 juni 2010 om 09:56
Normaal post ik hier niet zo vaak, maar ik heb een dringende vraag. Voor 15 juni moest ik me eigenlijk inschrijven via studielink. Echter het is nu de 19e en ik het het helemaal vergeten (of eigenlijk helemaal niet gezien dat het moest). Heeft iemand enig idee of het nog gaat lukken wanneer ik er komende maandag achter aan ga?? Ik wil namelijk in september er graag aan mijn master beginnen!
Alvast bedankt
Alvast bedankt
zaterdag 19 juni 2010 om 10:01
Tja, in principe niet en als je mazzel hebt wel.
Dat kunnen we hier niet voor jou voorspellen.
Erg suf van je dat je zoiets belangrijks bent vergeten of je niet van op de hoogte hebt gesteld wanneer het moest.
Mijn moeder werkt bij de studentenadministratie van een universiteit en elk jaar weer zijn er een aantal studenten die zich niet op tijd inschrijven of niet op tijd betalen, waardoor ze in de problemen komen.
En allemaal smoesjes, en dan verwachten dat mijn moeder het op stel en sprong even oplost. Soms kan ze dat, maar soms ook niet.
Dat kunnen we hier niet voor jou voorspellen.
Erg suf van je dat je zoiets belangrijks bent vergeten of je niet van op de hoogte hebt gesteld wanneer het moest.
Mijn moeder werkt bij de studentenadministratie van een universiteit en elk jaar weer zijn er een aantal studenten die zich niet op tijd inschrijven of niet op tijd betalen, waardoor ze in de problemen komen.
En allemaal smoesjes, en dan verwachten dat mijn moeder het op stel en sprong even oplost. Soms kan ze dat, maar soms ook niet.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zaterdag 19 juni 2010 om 10:07
zaterdag 19 juni 2010 om 10:12
quote:Angeltie schreef op 19 juni 2010 @ 10:09:
Ik heb verder wel alles op tijd ingeleverd: motivatiebrief en CV (toelatingsmaster). Daarnaast ook al papieren thuis gehad voor betaling van college geld. Ik baal echt zo van mezelf!
Je kunt het altijd proberen!
Gewoon maandag direct bellen, of -als dat kan- langsgaan.
En dan niet hoog van de toren blazen, maar je een beetje vriendelijk opstellen en als het dan mogelijk is wil men je vast helpen. Dat je al die andere dingen wel geregeld hebt, helpt vast.
Kun je ergens langsgaan?
Face-2-face motiveert vaak meer om je te helpen.
Succes!
Ik heb verder wel alles op tijd ingeleverd: motivatiebrief en CV (toelatingsmaster). Daarnaast ook al papieren thuis gehad voor betaling van college geld. Ik baal echt zo van mezelf!
Je kunt het altijd proberen!
Gewoon maandag direct bellen, of -als dat kan- langsgaan.
En dan niet hoog van de toren blazen, maar je een beetje vriendelijk opstellen en als het dan mogelijk is wil men je vast helpen. Dat je al die andere dingen wel geregeld hebt, helpt vast.
Kun je ergens langsgaan?
Face-2-face motiveert vaak meer om je te helpen.
Succes!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zaterdag 19 juni 2010 om 10:17
Kan me trouwens wel iets bij voorstellen dat je het bent vergeten. Moest me vorige jaar ook inschrijven, voor het eerst met studielink ,andere uni en voor een toelatingsmaster. Ik moest zoveel papierwerk regelen (alles gewaarmerkt en zelfs een kopie van mijn oude masterscriptie van 100 plus pagina moest ik opsturen), het was bijna ingewikkelder dan mijn scriptie .
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Bedankt voor alle reacties iig!
Ik heb gewoon helemaal neit gezien dat er uberhaupt een deadline was. Aangezien het een toelatingsmaster is dacht ik dat ik eerst definitief toegelaten zou moeten worden. Aangezien mijn studielinks ook nog eens gebonden is aan een mailadres dat niet meer bestaat moet ik nog tot dinsdag wachten tot ik mijn inloggegevens heb (komen per post). Maandag ga ik er natuurlijk gelijk telefonisch bij de uni achteraan. Bij de website van de universiteit staat heel uitdrukkelijk 15 juni vermeld als deadline....vandaar.
Ik heb gewoon helemaal neit gezien dat er uberhaupt een deadline was. Aangezien het een toelatingsmaster is dacht ik dat ik eerst definitief toegelaten zou moeten worden. Aangezien mijn studielinks ook nog eens gebonden is aan een mailadres dat niet meer bestaat moet ik nog tot dinsdag wachten tot ik mijn inloggegevens heb (komen per post). Maandag ga ik er natuurlijk gelijk telefonisch bij de uni achteraan. Bij de website van de universiteit staat heel uitdrukkelijk 15 juni vermeld als deadline....vandaar.
maandag 21 juni 2010 om 14:40
quote:patricia1987 schreef op 19 juni 2010 @ 10:14:
Hmm wij hebben een mail van de uni gehad dat we dit bij voorkeur voor dertig juni moesten doen. Ik ( en mijn medestudenten ) gaan dit na de tentamens doen. .waarom doe je het dan niet meteen?? Of hangt dit samen met hoe je je tentamens gemaakt hebt?
Hmm wij hebben een mail van de uni gehad dat we dit bij voorkeur voor dertig juni moesten doen. Ik ( en mijn medestudenten ) gaan dit na de tentamens doen. .waarom doe je het dan niet meteen?? Of hangt dit samen met hoe je je tentamens gemaakt hebt?