Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@Frutje: we hadden bij vrienden gegeten en ik was nog wat onrustig. Had ook nog laat koffie gedronken wie weet dat dat ermee te maken heeft. Zij wonen in een buitenwijk van de stad waar ik woon. Was er nog nooit geweest en had er negatief beeld bij, maar eigenlijk leek het me prima daar (met kinderen) te wonen. Toen sloege mijn gedachtes op hol :-)

@Janine: mijn schoonzusje heeft ook een bloeding gehad. Was niets aan de hand. Wel schrikken. Zij vertelde volgens mij toen dat het ook met teveel inspanning te maken kan hebben. Heb je toevallig gesport?
nee helemaal niet gesport, niet gesext... geen gekke dingen gedaan. Maar ik heb ook geen buikpijn.. dus hopelijk gaat het goed en blijft het hierbij.
vond dit:

Bloedverlies tot ongeveer 10 weken is vaak afkomstig van een innestelingsbloeding of het verder invreten van de placenta. Als het rood bloed is, de hoeveelheid van een menstruatie of je hebt krampen erbij is het wel zorgelijk. Bruinverlies komt heel heel heel veel voor.

hopelijk is het goed.. en daar ga ik vanuit! Ff positief blijven janine! *geef mezelf een klopje op mijn schouder, doe ik normaal nooit hoor*
Go Janine!

Invreten? bah...

:puke:
Hihi Pipo

Jij hebt dus uitgebreid gefantaseerd over die woonbuurt. Heb je je potentiele huis al praktisch ingericht?

Ik tik nog maar eens een tekstje...
@pipo: zolang je dat-ik-kan-niet-slapen-omdat-ik-na-wil-denken niet elke nacht hebt.. is het niet erg.. maar nu kun je zeker wel staand slapen?

hier miezert het.. daar ook?
Jeuj Janine, het komt gewoon goed! Echt wel handig om van zo 'dichtbij' iemand mee te maken die zwanger is. Heb het idee dat ik hier wel veel nuttigs oppik voor tegen de tijd dat ik zwanger ben.

Tja, mijn piekeren gaat voornamelijk over hoe ik Pipoman toch wat meer naar een buitenwijk achtige woning kan krijgen. We wonen nu in een klein appartementje vlakbij/in het centrum. Hij wil ook in de stad blijven wonen, maar ik ben bang dat we dat helemaal niet kunnen betalen! Bovendien zou ik het heel fijn vinden om ECHT wat groter te wonen en een tuin te hebben. In de stad is dat praktisch onmogelijk... En de reden die hij geeft is dat hij 'er zo blij van wordt' door de stad te fietsen. En dat zijn vrienden ook hier wonen. Tja... We zullen zien. Eerst moet ons huis maar eens verkocht worden. *einde ego bericht*

O Janine, ik ben idd wel moe want drie uur sliep ik nog niet. Kan ik vast wennen hoe het is om gebroken nachten te hebben. Haha!

Over DRIE maanden beginnen, wiehaaa
Hallo dames,

Pfft, hier is de motivatie enigszins gezakt. Het was zo'n drukke week, merk nu dat de koek een beetje op is.

@janine

Think positive, het komt goed!

@pipo

Ik ben heel blij dat wij een huis in de stad hebben gekocht. Hiervoor woonden we verder uit het centrum (15 min fietsen) en ik heb het nog geen moment gemist. Het is heerlijk om de hoek om te lopen en al vlakbij winkels, sportschool en restaurants te zijn. 's Avonds even een ijsje halen, even een hapje eten, het is allemaal zo gemakkelijk. Dus ik snap je vriend wel. Het klopt dat je kleiner woont voor hetzelfde geld, maar dat heb ik er wel voor over. We hebben nu één extra slaapkamer en een vliering (buren hebben daar vaste zolder van gemaakt). Maar dat is ruim genoeg voor ons en ook wel voor de komende vijf jaar.
Hmja, ik snap mijn vriend ook wel Frutje. Begrijp me niet verkeerd, ik wil wel in het centrum wonen maar wel met een tuin en ruimte voor evt. een tweede kind. Ik zie het niet zitten om over drie jaar weer te verhuizen, snap je? Dus... er zit maar 1 ding op: staatsloterij winnen Een benedenwoning van 120m2 kost hier iets van 5.5 ton. Way out of our league...

@Frutje: motivatie is hier ook ver te zoeken. Maar even wat Amerikaanse weddingblogs bekijken. Of mijn nieuwe verslaving: websites van huwelijksfotograven, zooo leuk.
hmmmm, we gaan straks wonen in een dorpje.. scheelt in prijs enorm.. de grote stad is voor ons niet te betalen...

maak me toch nog steeds zorgen... afscheiding is nog niet gestopt en heb ook eigenlijk al een aantal dagen geen symptomen meer... snik. Heb nog geen traan gelaten hoor... ook niet sinds de zwangerschap en ben ook nog niet superblij geweest... voel me redelijk stabiel bijna monotoon maar misschien heb ik voor mezelf al een soort van de-kans-dat-het-misgaat-rekeningschap ingecalculeerd. De kans is met mijn baarmoeder gewoon stukken groter dan bij een ander.. maar de kans dat het wel goed gaat is er ook natuurlijk... We wachten af.. al duurt het wachten wel lang. Als de bloeding doorzet bel ik de gyn.

*het liefste kruip ik nu weg onder een grote deken en huil me ogen uit mijn hoofd*

Baal dat ik vanavond een verjaardag heb van mijn schoonzusje.. als het doorzet heb ik daar namelijk totaal geen zin in.
@janine

Bel je gyn. Nu. Gewoon doen. Voor je gemoedsrust. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn. En als je niet wilt vanavond, dan ben je ziek. Iedereen is wel eens ziek. Maar dan moet je wel beloven dat je niet zwaar depri in je eentje in een hoekje gaat zitten huilen. Want daat is niemand mee geholpen. Een hele dikke knuffel voor jou...

@pipo

Wij wonen dan weer niet in zo'n hele dure, grote stad. Hoekhuis van 110 m2 met kleine tuin en garage was 229 incl kk en keukenverbouwing. Dus dat valt reuze mee.
@frutje: ik bel de gyn als het doorzet... ik ben nog naar toilet geweest en zag niks.. wacht het even af. Moet natuurlijk wel realistisch blijven en zolang ik nog geen helder bloed zie bel ik nog niet...

maar soms heb ik gewoon ff een downmomentje.. zal vast goedkomen.. gelukkig geen buikpijn.. (wel gevoel dat buik dikker is.. pfffffff.. broek gaat slechter dicht (gekrompen in de was denk ik )
Janine, als je je zo rot voelt, meld je je toch ziek voor die verjaardag? Kan gebeuren hoor... Nu even doen wat goed voor JOU voelt.

@Frutje: als ik hier zo'n huis zou kunnen vinden zou ik met alle liefde in de stad blijven wonen!
Nou ladies, we hebben het topic vandaag voor ons drieen, of niet? Vond het gezellig met jullie vandaag!
Ik vond het ook gezellig en geef mijn pijp nu ook aan Maarten!

Daahaaag!

@Janine

Ik hoop met heel mijn hart dat er niets aan de hand is, dat die kleine gewoon flink aan het groeien daar is van binnen en lekker blijft zitten waar die zit. Een dikkere buik lijkt mij wel weer goed!
toch maar even de VK gebeld.. wat zijn ze aardig. Als het erger wordt dan moet ik gewoon weer bellen..
En? Hoe is het nu Janine? ben je nog naar het feestje gegaan?
ja nog naar verjaardag geweest. ging goed... nu is de afscheiding lichter en minder.. hopelijk gaat het weer weg. symptomen zijn weer in alle hevigheid terug. jeukende tepels en vlagen der misselijkheid...

en ik wil slapen..
@janine

Wat 'fijn' dat de symptomen weer terug zijn! En dat de afscheiding lichter is. Lekker een dutje doen jij.
haha. dutje doen? heb net 2 uur met mijn beste vriendin aan de lijn gehangen (ondertussen gestreken, wasbak uitgeschuurd, was opgehangen, mail gecheckt, forum geschreven etc.). Ik heb het haar verteld.. kon het niet meer voor me houden. Stuur ik haar een sms: ben je al wakker? belt ze mij terug: zegt ze goh, wat ben jij vroeg... ben je zwanger? haha.. zo grappig. Ze kent me ook weer veel te goed he...

en vanmiddag voetbalkijken tijdens kermis.. ben nu al moe..misschien kan ik daarna even een tukje doen.
Nog niet zo lang geleden dat ik hier mijn frustratie er uit gegooid heb. Ik was gewoon ongeduldig, het licht is hier op 'groen' gegaan of hoe je het ook noemen moet. Hij wil.. Best spannend. Mag ik hier nog schrijven of moet ik nu naar een ander topic verhuizen?
Hm, Hommeltje, tja.... ik weet het niet. Ik denk dat we daar met z'n allen even over moeten vergaderen...

Je moet hier niet van die achterlijke vragen gaan stellen hoor!! Als iemand hier al zo zou denken, dan zouden we al die zwangeren ook moeten verbannen van dit topic. En ik geloof niet dat die zich nog weg laten jagen .

Maar... geweldig nieuws toch dus?!?! Groen licht betekent man gezwicht . En dus volgt de vraag: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Ben benieuwd naar wat bruikbare details .

@ Janine: jeetje joh, hoe is het nu? Ik zou ook schrikken, en ookal staat er vanalles over dat het heel vaak voorkomt, ik begrijp heel goed dat je het zeker wilt weten!

@ Frutje/Pipo: herkenbare piekergedachten over een groter huis buiten de stad, of een iets kleiner en dan dichter bij het centrum. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een huis in de stad. En dan niet midden in het centrum (want nee, die bedragen komen niet eens voor in mijn belevingswereld), maar 10 minuutjes fietsen ervandaan. Wat in een grotere stad als deze ook nog redelijk centraal is . Huis van 120m2 met een kleine tuin voor onder de 230. Beetje geluk gehad wel (stond al een tijdje te koop doordat de markt toen net was stilgevallen) en ik ben gezegend met een man die ontzettend handig is, zodat het huis er met een beetje klussen nu nog mooier uitziet.

Maar... ons uiteindelijke doel, over een jaartje of 10 ofzo, is dan toch wel weer een huisje buiten de stad met veel groen en rust er omheen. Als het te bekostigen is natuurlijk. Zoniet, dan wordt er hier wat verbouwd (extra kamertje ) en kunnen we hier nog best een hele tijd blijven wonen.

Hier is de rust trouwens weer een beetje teruggekeerd, gelukkig. Ik denk wel dat we mijn vruchtbare periode hebben gemist, maar op de een of andere manier heb ik daar volkomen vrede mee. Met een beetje geluk vallen de volgende prijsdagen rond onze vakantie, dus dan is er genoeg tijd om de 'schade' in de halen .
....
quote:Josse schreef op 20 juni 2010 @ 10:22:

Zo irritant, omdat er dan zo'n duiveltje op een lichtroze wolk, met in zijn handjes geen drietand maar 2 rammelende eierstokjes gaat lopen fluisteren 'owwww....misschien is er wel iets anders gaande, zou dat niet leuk zijn'' Totale onzin, maar het is blijkbaar niet alleen 'hoop doet leven' maar ook 'stiekeme wens doet rammelen' .

Ik zie dat duiveltje helemaal voor me! En het is zooooo hoe het bij mij ook werkt, haha.

Ik denk dat ik vanochtend ongesteld ben geworden... Ben er nog niet helemaal zeker van, maar ik heb een heeeel klein beetje bruinig bloed verloren. Dat is dus een paar dagen te vroeg, en dan is er bij mij ook dat stemmetje Josse, dat ik diep vanbinnen toch heeeel eventjes denk dat het ook een innestelingsbloeding zou kunnen zijn . Complete kolder, maar toch...

@ Janine: bij jou alles oke vandaag?
@hommeltje: groen licht..! leuk is dat he..! Ik had nog niet het groene licht gekregen of ik was al zwanger haha.. Dus be aware het kan opeens heel snel raak zijn! Succes!

@josse: bruin oud spul...! dat had ik ook heel vaak.. en ook tijdens mijn zwangerschap blijft dat me achtervolgen... hoeft niks te betekenen maar kan wel. Bij de dianepil had ik ook heel vaak tussentijdse bruine bloedingen... gewoon ff in de gaten houden..

@nukje: innestelingsbloed .. dat zal heeeel goed kunnen hoor! vooral omdat je een paar daagjes te vroeg bent... Laat je het ons weten?

Hier alles goed... alleen hondsmoe. Gisteren voetbal gekeken en daarna kermis... de mannen aan het bier en ik aan het fris (gelukkig waren er meer dames die moesten rijden en maar 1 of 2 biertjes dronken). We hebben daarna met 6 mensen pannenkoeken gegeten.. heerlijk! Maar zoals gewoonlijk kon ik weer niet op.. haha. Was om 21.15 thuis en ben op de bank in slaap gevallen.. daarna toch maar naar bed en ik sliep direct. Ben nu nog moe. Soms heb ik van die dagen dan kan ik de hele tijd wel slapen... gelukkig heb ik verder nauwelijks iets. Dus handjes dicht!

Vanaf vandaag week 8.. spannend! Vrijdag echo.. kan nie wachten. Poehe wat zou deze week langzaam voorbij kruipen. En als alles goed is en we horen het hartje dan mag ik eindelijk wat kopen van mezelf!

Echt heel apart trouwens: mijn pa (heel nuchtere man, praat weinig over zijn gevoelens maar wel heeeel lief.. ikke = papakindje ) heeft over een meisje gedroomd.. nou, hij droomt nooit (tenminste onthoud nooit wat).. hattie gedroomd dat er een klein meisje voor hem stond die weinig zei.. maar het leek zo echt zei ie. Had ik hem vanmorgen aan de lijn (papadag). Hij denkt dat het een meisje wordt. Pa vindt het zo leuk dat zijn dochter in verwachting is.. dat vind ik zooo schattig ! Was(ben) helemaal ontroerd !

sorry voor het megaverhaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven