Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@Janine: hmmmm denk dat dat gevoel wel klopt! Er zal de komende maanden nog heul veul ruimte gemaakt moeten worden haha :-)
@Janine: het is hier ook zo. De zomer is bij ons altijd rustig, dus de komende maanden wordt het alleen maar erger en zal ik dus ook veel op het forum te vinden zijn terwijl jullie allemaal lekker op vakantie gaan.

Gelukkig gaat mijn collega binnenkort op vakantie zodat ik iets meer de kantjes eraf kan lopen dan (iets later beginnen, wat eerder naar huis en tussendoor bijv. even de krant lezen als er geen werk is.)
@pipo: ow de krant lezen doe ik ook! en beetje beppen bij collega's is ook een hobby... of in de pauze lekker ietsje langer in de stad rondneuzen..! Meestal pak ik ook een treintje later als het rustig is dan ben ik 5 min te laat.. en ga ik 5 min eerder naar huis zodat ik een treintje eerder kan pakken... Heerlijk!

Ga nu maar eens wat uren boeken... en kijken wat ik morgen moet doen...
Nou hier is het allesbehalve saai. Eerder beetje stressy. Willen jullie wat werk overnemen?

Ik zit nu in de trein, ga zo spinnen. Heb net nog een overzicht voor mezelf gemaakt en hoop morgen een aantal dingen af te strepen...

Fijne avond allemaal!

En bedankt dat jullie zo lief zijn.
als ik wat moet schrijven of redigeren.. das nie mijn sterkste punt.. maar pipo doet toch hetzelfde soort werk als wat jij doet toch? frut?
@ Janine: Ik redigeer ook tis 1 van de weinige dingen waar ik wel goed in ben, haha.

@ Pipo: Nukkeman is niet perse anti-huwelijk, maar wel anti-megaduur-huwelijk. En anti-danmoetjedieookuitnodigen-huwelijk . Pasgeleden zag ik (in de Viva geloof ik) een heel artikel over bijzondere huwelijken en budget-huwelijken enzo. En dat heb ik toen uitgebreid aan hem voorgelezen. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch? Ik zie het wel voor me dat we een keer stiekem trouwen, of gewoon spontaan met een bbq in de tuin en alleen maar de mensen die veel voor me betekenen. Zoiets.

Maar... dat wil niet zeggen dat ik een luxe hotelkamer met jacuzzi en champagne niet leuk zou vinden! Echt super dat jullie dat gaan doen!

@ Frutje: ik heb gisteren gewoon gewerkt tijdens de voetbalwedstrijd. Had wel de streamer van de NOS aanstaan en als ik dan de commentator met stijgend volume spelernamen hoorde roepen, ging ik snel even kijken en kreeg dan meestal de mooie acties wel mee. Maar het wordt pas erg met supporteren (is dat een werkwoord? ) als we de kwartfinales halen. Maar goed, zover is het nog niet...

@ Assie: prettige vakantie!!!! (maar ik ben vast te laat nu... )
@ Pipo. Ik ga ook niet meer op vakantie hoor!! En vanaf 12 augustus heb ik zwangerschapsverlof dus dan kom ik ook de hele dag beppen op het forum!!

Boefman is ook niet zo'n trouwfan. Vanwege het geld en nog meer omdat hij niet zo graag in de belangstelling staat. Hij viert z'n verjaardag ook niet. Ik wel met het liefst heul veul mensen en kado's Dus op zich wil hij wel met me trouwen maar hij ziet nogal op tegen een hele dag...

Ik heb gezegd dat hij zich daar maar over heen moet zetten omdat ik dat wel heel leuk vind en graag een gezin wil zijn....zeker nu we een kleine krijgen. Tot nu toe heeft het nog weinig effect
Haha, Boef, zo gaat het bij mij ook ongeveer. Nukkeman is ook niet van de grote groepen mensen, en zeker niet als het ook nog familieleden zijn waar hij eigenlijk niks mee heeft. Vandaar dat hij het ook niet zo ziet zitten. Ik maak ook tussendoor wel eens opmerkingen en hij zegt dan steeds "ik ga je heus wel een keer vragen, maar wel op een moment dat IK dat wil." Dus ik blijf goede hoop houden dat het ooit een keer goedkomt .
Goedemorgen dames,

@Nukje

Haha, kan ik je hulp inschakelen ? Neehoor. Ik heb een mooi overzicht gemaakt hier en ga er maar gewoon aan beginnen. Meer dan mijn best kan ik niet doen.

Hopelijk komt dat aanzoek-moment er voor jou ook!

@boefje

Ik kan me voorstellen dat je wilt trouwen, helemaal nu jullie straks een gezinnetje worden.

Onze bruiloft wordt super (natuurlijk ahum) en valt nog mee qua prijs. We zijn, zonder de huwelijksreis, ongeveer 5000 euro kwijt. Maar dat is mede dankzij onze lieve ouders. Het wordt gewoon al snel duur. Ook als je je voorneemt het niet duur te maken.
Pipoman zag eerst ook op tegen een danmoetjedieendieookuitnodigen-huwelijk. Maar uiteindelijk is hij wel bijgetrokken. Het wordt nu een groot feest met ook ooms en tantes etc. Af en toe fantaseer ik nog wel eens over trouwen met een klein clubje en daarna aan lange tafels in de tuin met alleen het gezin en je beste vrienden. Misschien is dat ook een leuk idee om jullie mannen te overtuigen? Of gewoon laat in de middag trouwen en dan met datzelfde gezelschap gezellig uit eten? Wij wilden gewoon perse een dansfeest en zijn uiteindelijk blij dat we hiervoor gekozen hebben maar o wat is het duur allemaal.

@Frutje: succes!
was ik weer... nou, lichamelijk aanwezig!

trouwens ja, vind het wel jammer dat janinevriend niet zo van een feestje houdt waar hij in de belangstelling staat. Hij vindt dat niet leuk en daarom wil hij niet trouwen.. en hij vindt het jammer van het geld. Jammer maar ja. Tis niet anders. Leg me er gewoon bij neer... Maar ik geniet des te meer van trouwfeesten van vrienden hoor! Ik gun het iedereen... tis ook zo mooi! Zo speciaal...

wanneer gaat het nou regenen?? heb zo'n last van hooikoorts (en mag geen anti histamine slikken ivm zwangerschap)... irritant!
Rustig hier... (net als op mijn werk zucht, ik verveel me kapot)

Janine, misschien verandert Janineman nog van mening als jullie een kind hebben. You never know...
@Frutjeeeeeeeeeeeeeeeh: zal ik wat werk van jou overnemen

?
@pipo

Ik was naar een lunchoverleg. Was erg interessant! Ik heb hier nog een stuk of 6 interviews voor je, 8 te redigeren artikelen en nog een stuk of wat regelklusjes die ik deze week nog wil doen . Helaas... Ben bang dat jouw baas dat minder leuk vindt...

Ik ga maar eens wat redigeren.
Hallooow! Hier ook iemand die even een werk-dip heeft !

Net een plan van aanpak geschreven en nu ben ik een beetje gaar. Er zijn ook geen collega's vandaag . En buiten is het lekker weer! (voelen jullie ook een extra verlofuurtje aankomen? )
@Nukje: misschien wel een goed plan om wat eerder naar huis te gaan vandaag. Heb uren zat...
Ja, ik ook eigenlijk... maar voel me altijd zo schuldig als ik dat doe. Weet ook niet waarom. Alsof ik de kantjes er vanaf wil lopen ofzo... Maar ja, inderdaad: uren genoeg .
@Nukje: ik voel me nog schuldiger als ik op kosten van de baas zit te forummen
En zitten jullie al op het terras?

Ik heb de teksten geredigeerd en ga nu een interview uitwerken. Helaas is het dweilen met de kraan open, want ik kreeg er net weer van alles bij. Maarja, ik herhaal: meer dan je best kun je niet doen.

*wegwezen van het forum dus*
@Frutje: niet op terras, maar wel lekker thuis. Jemig, jullie hebben overduidelijk geen last van de crisis? Of proberen ze meer werk met minder mensen te doen? Succes ermee!
ik ben nu ook lekker onderweg naar huis, zit in de trein. Nee nog geen crisis hier, we doen veel voor overheid. Misschien komt de klap nog later...

Fijne avond allemaal!
Morning...

$*#%^$ de trein had gisteren een uur vertraging.. Fijn weer. Was dus laat thuis! Maar vanavond gaan we bij ons nieuwe huisje kijken.. want we willen vrijdag een bank bestellen (www.hetkabinet.nl bank Daan) en misschien een fauteuil! En nu 10% korting.. ideaal! Nu begint het echt te worden.

vandaag alleen op de afdeling.. dus hop aan het werk
@janine: leuk die voorbereidingen voor het nieuwe huis. Vind het kabinet een leuke winkel! Hm, jij hebt vandaag dus wel iets te doen, lekker. Hier nog steeds niet much.
...
@ Janine: Ow, het Kabinet! Super mooie spullen inderdaad!

@ Pipo: ja, meer werk met minder mensen... alsof dat op de lange termijn helpt, ik bedoel: hoe werk je zo snel mogelijke overspannenheid/burn-outs in de hand...

Zeg, om even terug te komen op de huil-en-schreeuw kinderen van de buren: als zo'n kind nu vanaf 's ochtends 5 uur anderhalf uur lang gaat liggen schreeuwen, mag je er als buren dan wel iets van zeggen? *wrijft even de slaap uit de ogen*

Volgens mij ben ik vruchtbaar. Ik voelde gisteren allerlei krampjes onderaan in mijn buik, aan de rechterkant. Maar Nukkeman is alweer boos op mij, dus van seks is weer niks gekomen. Zo gaat het natuurlijk nooit lukken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven