Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Haha!

Nogmaals bedankt voor de suggesties!! Ben er nog niet uit, maar las ik het weet, zal ik het jullie laten weten!
Liva.

Ow staat er al.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben nu een boekje aan het voorlezen over Emilia.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@ zusje:

Marjolein en Sofia

Marjolein en Milou

Marjolein en Joella

Marjolein en Annabel
Hallo! Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam voor als Aniek een zusje krijgt. Mocht het een broertje worden dan zijn we er wel uit ,maar een tweede meisjesnaam... poeh moeilijk! Wat we leuk vinden:

Charlotte

Liselotte

Elise

Lise

Kunnen jullie ons helpen?? Alvast bedankt!!
Lisa

Lisette

Marjolijn

Liesbeth

Esmee

Krista

Esther
Hallo, over een week of 7 ben ik uitgerekend en nog steeds zijn we er niet uit wat voor naam ons meisje moet krijgen. Ik heb al tig websites afgezocht en hier ook bijna alle pagina's doorgespit, maar wat is het toch moeilijk. Wij hebben al een zoon, Jasper. Hebben jullie misschien tips? In ieder geval alvast bedankt!
@Jsd

Veerle

Catoo
Charlotte, Liselotte en Elise vind ik mooi bij Aniek. Lise is leuk, maar Elise vind ik mooier. Wat ik ook mooi vind bij Aniek.... Sophie, Feline, Madelief of Rosalie. Vanwege de ie-klank, dat past dan leuk bij elkaar vind ik.
jsd: wat zoek je precies? Kan je wat namen noemen die je mooi vindt?

Bij Jasper vind ik namen met een a-klank wel mooi. Dan past het leuk samen (tja, da's misschien mijn tic, dat kan). Bijvoorbeeld:

Sanne/Lisanne/Rosanne

Pascalle

Leanne

Marthe

Mascha

Anne

Nanou

Malou
Jasper en...

Eva

Nina

Maaike

Veerle

Isabel

Iris

Helène

Laure

Jolijn

Linde
Aniek en...

Sofie

Lisa

Vera

Felien

Sonja

Valerie

Esmeé

Mirthe

Imke

Karien
Aniek en Milou

Aniek en Ise

Aniek en Rosa

Aniek en Merel

Aniek en Eva
Jasper en Sanne

Jasper en Mirte

Jasper en Nienke

Jasper en Fenna

Jasper en Vera

Jasper en Isa

Jasper en Iris

Jasper en Marit

Jasper en Lianne
Hallo, bedankt voor de tips, hier zitten zeker leuke namen tussen die ik hier ga opperen. Het probleem is een beetje dat wij nog al een verschillende smaak hebben qua namen. Ik hou van korte (max 2 lettergrepen) en een beetje stoere namen, mijn vriend houdt ook van langere namen,maar vooral van wat meer kak namen. Was bij zoon ook een hele zoektocht tot we een naam hebben gevonden die we beide leuk vonden. Is eigenlijk wel gek hoe dat werkt, we hebben uiteindelijk gekozen voor een naam die voor ons allebei eigenlijk niet dé naam was en na een hele korte tijd konden we ons al niet meer voorstellen dat we ooit over een andere naam hebben nagedacht, dus het zal nu uiteindelijk ook wel goed komen. Maar tips zijn altijd welkom.

@blogbabe, de naam die bij mij nu zeer hoog op mijn lijstje staat is Elin (deze vindt mijn vriend ook wel aardig), andere namen die ik ook leuk vind zijn Isa, Mila, Hanna, Iris en Linde, maar deze vindt mijn vriend allemaal niet leuk. Wat hij leuk vindt is bijvoorbeeld Fleur, Annabelle, Eloise en Liselotte en die vind ik dan weer niet zo leuk.
Bedankt voor de suggesties voor Marjolijn en .. (zusje).

Vind het zo moeilijk! Stom he! Had ik bij mn dochter veel minder.

Bij Jasper vind ik Nienke en Marit erg mooi, maar ik vind ook dat veel namen leuk staan bij Jasper. Bijvoorbeeld:

Marloes, Marlies, Jolien, Jasmijn,

Mn vriend vind geen enkele naam die ik noem mooi... Lastig, want over waarschijnlijk 3 of 4 weken zal ons meisje geboren worden..
@Jsd

Compromis

Lotte

Belle
quote:blogbabe schreef op 19 juni 2010 @ 21:32:

Charlotte, Liselotte en Elise vind ik mooi bij Aniek. Lise is leuk, maar Elise vind ik mooier. Wat ik ook mooi vind bij Aniek.... Sophie, Feline, Madelief of Rosalie. Vanwege de ie-klank, dat past dan leuk bij elkaar vind ik.Je bent goed bezig! Sophie is echter een nichtje en Feline (en Phileine) en Madelief zijn weggestemd door mijn man. Rosalie vind ik weer wat minder....
@ Enigme, wat een leuk lijstje heb je bedacht voor ons! Mirthe gooi ik ook even in de groep hier.

@ Cejo, Ise is ook een goeie! Weer wat anders dan Lise en Elise...

Wat vinden jullie van Ellemijn? Erg poppedijnerig of niet?

Pfff.. moeilijk hoor!
chocospook;

Aniek en Elle/Ella vind ik wel leuk! Ellemijn vind ik persoonlijk niet leuk en ook niet zo bij aniek passen. Beetje popperig idd.

Wat ik nog leuk vind bij Aniek:

Esmée, Kirsten, Vera, Isis, Britte, Lenne, Charlot, Isa, Vivien, Lotta, Sanne/Senna, Marloes, Jolijn/Jolien, Irene, Marit, Tamar,
@ chocospook

Ellemijn vind ik "te lief"bij Aniek wat ik een wat stoere naam vind

Jolijn of Karlijn wel mooi

verder

Britt

Norah

Carijn

Jasmijn

Marijn

Carmen

Estelle

Marin

Birgit

Cato

Lena

Lauren

Maud

Jinthe
We hebben nog zo kort en nu is alweer de twijfel toegeslagen.

HELP!!

op het lijstje nu:

Mare (lijkt ie niet teveel op merel?)

Lenthe( niet te zoet?)

Pip(pa)( niet te apart)

en wat past het best bij merel en jula.

Ik wil graag dat het meisjesachtig is maar wel stoer en een beetje apart!
uit jouw lijstje zou ik Lenthe kiezen

wat vind je van Inte,Lotis,Tijne,Wende,Lenne,Fenne,Philou
ik vind Lotus , Lenne en Philou leuk!!!!!!.

Maar bij Lotus denk ik aan wc papier, Philou hoor ik opmerkingen over dierennaam en Lenne lijkt zo onaf.

Het vervelende is dat ik bij elke naam weer minpunten zie en dus niet DE naam kan vinden
Onze dochter heet Amélie. Féline vinden we ook leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven