Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ghislaine (vind m'n vriend mooi, maar ik niet)

Malena
Hoi wat vinden jullie van de naam Alice? (uitgesproken als Alies.)
@Summerqueen. Ik denk niet dat mensen begrijpen dat je Alice uit moet spreken als Alies, dus ik denk dat ze in de praktijk vaak 'Ellis' genoemd zou worden. Ik vind het op zich geen verkeerde naam, maar ik moet wel meteen denken aan ; Alice, who the fuck is Alice

.
The time is now
Nee sorry Alice vind ik niks. En wat Banba zegt klopt dat wordt in 1ste instantie uitgesproken als Ellis.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoi Banba, zit ook te twijfelen tussen de namen

Ellis

Elles of

Alice

Vind het zoiezo moeilijk, de ene dag twijfel ik weer haha, maar heb nog even weet ook niet of het een meisje wordt.

Verder vind ik namen in de richting van

Roos

Lisa

Luna

mooi. Moeilijk moeilijk.
luna prachtig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
...
anoniem_55085 wijzigde dit bericht op 03-07-2010 22:57
Reden: te voorbarig
% gewijzigd
.
tessaa wijzigde dit bericht op 01-09-2010 23:43
Reden: privacy
% gewijzigd
@Summerqueen: ik vind Roos het mooist. Lisa is ook mooi, maar wel populair.

@Marahbloem: Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik nog reageer aangezien je je bericht hebt weggehaald, maar ik vind Isolde heel mooi! Imogen vind ik persoonlijk helemaal niks, iig niet in NL

(Als je wilt dat ik het weghaal hoor ik het wel)
The time is now
summerqueen;

Ellis vind ik zeker de mooiste tussen Ellis/Elles/Alice!

Verder vind ik Lise/Liv/Roza mooier en origineler dan de andere namen die je noemt. Die vind ik wel mooi hoor, maar wel veel voorkomend. Misschien vind je dat iets?
Ik denk dat wij eruit zijn! Na een hoop gediscuseerd..zaten we gisteren op de bank en wisten we het opeens..

zoë!

Wat vinden jullie? Lief maar stoer toch ook??!!

Is het niet een te vaak voorkomende naam??
Ik vind Zoë wel een mooie naam! Stoer vooral ook.

Helaas hebben mensen bij mij in de straat een hond met die naam waardoor ik daar dus meteen aan moet denken...

Naar mijn weten komt de naam niet vaak voor. Ik ken er maar 1 (en dus een hond).

Dus; gewoon doen!
quote:natalie28 schreef op 06 juli 2010 @ 16:59:

Ik denk dat wij eruit zijn! Na een hoop gediscuseerd..zaten we gisteren op de bank en wisten we het opeens..

zoë!

Wat vinden jullie? Lief maar stoer toch ook??!!

Is het niet een te vaak voorkomende naam??Jaaaaaaa, ik heb gewonnen!! Heel mooie naam!
wat vinden jullie van de naam ' Guusje" voor een meisje?
Zoë stond in 2009 op plaats 25 en werd 418 keer gegeven, dus wel een redelijk populaire naam.
Guusje is niet zo mijn smmak, ik hou niet van verkleinnamen.
Hmm.. niet echt, hou ook niet zo van verkleinnamen.
Ik vind Guusje heel leuk stond ook op mijn lijstje. Alleen op het lijstje van mijn vriend kwam hij absoluut niet voor! Geen discussie over mogelijk
quote:el25 schreef op 11 juli 2010 @ 22:26:

wat vinden jullie van de naam ' Guusje" voor een meisje?Ik vind het een supernaam. Heel schattig en lief! Ik vind verkleinnamen juist wel leuk! Ook bij volwassenen vind ik dat nog steeds kunnen.
Verkleinnamen vind ik ook niks, dus Guusje vind ik niet leuk.
The time is now
quote:summerqueen schreef op 03 juli 2010 @ 22:27:

Hoi wat vinden jullie van de naam Alice? (uitgesproken als Alies.)Mooie naam hoor en wat er hier gezegd wordt over de uitspraak herken ik helemaal niet. Ik ken drie vrouwen die Alice heten en bij twee van hen is de uitspraak 'Alies'. Als ik de naam zie ga ik er ook altijd in eerste instantie van uit dat dat de uitspraak is en niet 'Ellis'.
Alice vind ik ook wel leuk, maar waarom niet Alies schrijven ipv Alice? Of wat vind je van Alicia. vind ik ook prachtig.

Nog een 'nieuwe naam' voor jullie (vandaag ergens gelezen): Yerra

Wat vinden jullie?
Hoi meiden,

Ik heb al een dochter; Fenna. Nu we weer zwanger zijn, zijn we op zoek naar een meisjesnaam die daar bij past. Gezien onze eigen namen, lijkt het ons leuk iets met 2 lettergrepen en een open einde, maar we komen er maar niet uit. Wie helpt ons?
Fenna en Milou!!

of Mila,Ninthe,Jinte,Diede,Ise,Mara,Manou,Lea,Suze,Nova,Nora,Nieke

niet aan de eisen voldaan

Maud

Jolijn

Elin

Carlijn

Aniek
Cejo; bedankt! Helaas valt Milou al af (is al in de familie) Mila vinden we het net niet. De andere namen vind ik niet mooi.

Iemand nog meer ideeën?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven