Werk & Studie alle pijlers

begrafenisdilemma...

19-06-2010 19:55 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteravond (laat) een rouwkaart in de brievenbus gevonden. Van iemand van wie ik graag naar de begravenis zou willen gaan.

Ze is donderdag overleden en wordt maandagmiddag begraven...

Maar ik moet maandag werken en ben net (zonder problemen) uit mijn proeftijd.

Mocht ik gaan moet er dus met spoed maandagochtend, voor de maandagmiddag inval geregeld worden. En vind dit niet netjes...

Zou ik in het weekend dan mijn leidinggevende moeten bellen, dat vind ik ook wel weer heel wat ?!

Ik weet niet goed wat wijsheid is...weekend leidinggevende bellen of maandagochtend pas regelen????????

Wat zouden jullie doen ???
Ik zou mijn leidinggevende in het weekend bellen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Kun je een leidinggevende even bellen of een sms sturen?
Computer says nooooo
Gecondoleerd.

Maandagmorgen regelen.

Ik zou het niet op prijs stellen wanneer mensen mij in het weekend daarmee lastig zouden vallen.
Ik zou je leidinggevende z.s.m. bellen en uitleggen dat je heel graag naar de begrafenis wilt en dat je daarom in het weekend belt zodat hij/zij misschien nog wat kan regelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als die begrafenis echt zo belangrijk is voor je, gewoon je leidinggevende bellen. Dit is een noodgeval!
Ligt een beetje aan de verhoudingen maar als die goed zijn, bellen. Dan kan je je leidinggevende op de hoogte stellen en heb je meer een ingang voor maandag.

Succes.
ik zou ook bellen en de situatie uitleggen.

gecondoleerd.
Lekker tegenstrijdig.
Hey, ADM :-) Alles goed?
Computer says nooooo
mee eens zou ook gelijk bellen en vragen of er mogelijk iets geregeld kan worden.
Gecondoleerd met je verlies.

Leidinggevende bellen, excuses maken voor het storen en de zaak voorleggen.
Ik zou even de leidinggevende bellen. Begrafenissen weet je nou eenmaal nooit weken van tevoren, dus dat het kort dag is, kun je niks aan doen. Maar hoe eerder je leidinggevende iets kan regelen, hoe beter.
Het is ook nog niet zo laat nu.
Erbij aanwezig zijn is blijkbaar belangrijk voor je. ALS je dus beschikt over een telefoonnummer om haar/hem dit weekend te bereiken zou ik dat proberen en precies je dilemma zo voorleggen als hier. Dat je het vervelend vind in het weekend te storen maar dat maandag ook kort dag is om iets te regelen.

Is een andere optie om op voorhand bijv. met een collega iets te kunnen regelen/ruilen zodat je gelijk een oplossing kunt bieden?
Als je persee naar de begravenis wilt zou ik je leidinggevende bellen.
*mosterd dus in typtijd*
Ik zou even contact met je leidinggevende opnemen. Begrafenissen zijn nu eenmaal dingen die je niet uit kunt stellen. Heus niet gek als je in het weekend overlegt.
quote:Chatterly schreef op 19 juni 2010 @ 20:00:

Heus niet gek als je in het weekend overlegt.Sterker nog, ik denk dat je baas het alleen maar waardeert als je het niet op het laatste moment aan laat komen.
( begrafenis)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb de spelfout in de topictitel even aangepast.
Heel goed 4, zag er niet uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En TO, wat zei je leidingevende?
Dank je Angel4

Ik ga morgen leidinggevende bellen.

Zie er als een berg tegenop, omdat ik haar pas krap 2mnd ken.

Heb geen goede/slechte relatie met haar.

Maar het is meer een beetje onwennig of onbekendheid met haar.
Waarom wacht je tot morgen???

Trouwens gecondoleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven