Werk & Studie alle pijlers

Woehoe, terras doen?

04-06-2010 16:29 73 berichten
Wiehie zich aangesproken voehoelt, snahapt wel wat ik bedoehoel.

Ladies of Woehoe, care for a drink?
Is ook niet goed. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ojee, ik wals er zo overheen met mijn lompe reactie. Excuus!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
nee joh, ik ben niet kleinzerig
Rider, dat klinkt niet goed, sterkte ermee.

Ik vind verzetten prima, sterker nog: komende vrijdag kwam mij best beroerd uit maar wilde wel graag meeten dus dan maar eea verzet/verschoven/gerommeld. Nadeel is wel dat ik de komende 2 weken daarna op alle dagen kan, behalve op woensdag en vrijdag.....

Zitten we heel erg "vast" aan een vrijdag, of is een andere dag ook bespreekbaar?
.
Andere dagen zijn ook bespreekbaar. Ik gok dat we als we een beetje opschieten met de agenda's nog net voor de herfst een datum gaan vinden
Rider, my man, dat klinkt helemaal niet leuk. Wil je het erover hebben?

Pikken jullie maar een datum, ik kijk wel of ik een manier kan vinden of ik mij aan kan sluiten. Aangezien ik zelf even niet mag autorijden ben ik afhankelijk van anderen.
quote:Evidenza schreef op 15 juni 2010 @ 12:34:

Rider, my man, dat klinkt helemaal niet leuk. Wil je het erover hebben?Nah, niet op het forum, maar ik vind het fijn te weten dat het zou kunnen.quote:Pikken jullie maar een datum, ik kijk wel of ik een manier kan vinden of ik mij aan kan sluiten. Aangezien ik zelf even niet mag autorijden ben ik afhankelijk van anderen.Is een andere locatie dan Amsterdem makkelijker voor je?
quote:rider schreef op 15 juni 2010 @ 22:45:

[...]

Nah, niet op het forum, maar ik vind het fijn te weten dat het zou

Buiten het forum wel? Als het goed is, heb je onze mailadressen nog. En zo niet, dan kun je mij in ieder geval bereiken op voornaam.achternaam@werkgever, of vivanicknaam@jahoe (maar dan goed geschreven), en dan duikel ik de mailadressen van de anderen op uit de krochten van mijn mailbox.

Geen moetje hoor, maar als je stoom wilt afblazen/advies wilt hebben/behoefte hebt aan een luisterend oog etc., dan kun je ons natuurlijk ook achter de schermen bereiken .
.
dank je, waardeer ik zeer. Maar ik leg tzt op het terras wel uit wat er aan de hand is. Het is vervelend, maar voorzienbaar, zal ik maar zeggen.
Is Utrecht bijvoorbeeld makkelijker voor jou, Evidenza?

Ik kan heel vaak, ik hoor het wel.
Utrecht is voor mij iig ook prima!
Voor mij ook!
Amsterdam is makkelijker voor mij dan Utrecht.

Maar zoals ik al zei, maak gewoon een afspraak en dan kijk ik of het lukt me aan te sluiten. Ik hoop het wel, want het lijkt me eigenlijk wel erg leuk.

Rider, zet hem op.
Jongens, ik zei net wel vrolijk hoi als in> lang niet gesproken, maar ik sluit me verder niet aan bij de meet. Dus als jullie iets gaan plannen, hoeven jullie geen rekening te houden met mij.

:-)
quote:Nijntje schreef op 18 juni 2010 @ 18:26:

Jongens, ik zei net wel vrolijk hoi als in> lang niet gesproken, maar ik sluit me verder niet aan bij de meet. Dus als jullie iets gaan plannen, hoeven jullie geen rekening te houden met mij.

:-)Van een planning was nooit sprake maar ooit zouden we het netwerk Den Haag en omgeving op NGO en ander gebied gaan aanvullen onder het genot van een biertje. Wat denk je Nijn? Tijd voor een nieuwe baan-impuls?
La India, dat is waar. Ik ben voor. Hoef ik niet stad en land af, maar gewoon met het fietsje de stad in.

nijntje et jahoe punt enel. Mail me!
Onee, viva laagstreepje nijntje et etc....

Affijn.
Even een inbreker omdat ik MissMara zocht en hoop hier te vinden.

MissMara, ik heb je uitnodiging geaccepteerd maar kan er niets mee. Kan geen berichten sturen enzo. Werkt niet. En ben wel benieuwd natuurlijk .
Hoi Morrie! Mail me anders even!
Done!
quote:Nijntje schreef op 19 juni 2010 @ 17:31:

Onee, viva laagstreepje nijntje et etc....

Affijn.

Punt.kom!

Nijn,...you've got mail!
La India, ik zag em. Zit een beetje in mijn agenda te kijken, en die is aardig vol de komende paar weken. Verjaardag, bezoekjes, kinderen afscheid op school etc.

Ik ga je zsm antwoord geven, want het lijkt me gezellig. Zowiezo> Pleintje pakken?
Over ambitie gesproken (nu ik hier toch ben )... Ik ontvang de ene na de andere afwijzing. Tegelijkertijd zijn er maar weinig vacatures waar ik echt in volle 100% overtuiging op schrijf.

Zit nu een piep piep piepklein beetje te denken aan voor mezelf starten... maar daar zitten natuurlijk 1001 ogen en haken aan. Ik denk dat ik eind van de week maar es langs de KvK ga voor wat info.

(odjee, zie nu dat dit niet het ambitietopic is. Ik zal deze post dan maar even kopie pasten.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven