Werk & Studie alle pijlers

Woehoe, terras doen?

04-06-2010 16:29 73 berichten
Wiehie zich aangesproken voehoelt, snahapt wel wat ik bedoehoel.

Ladies of Woehoe, care for a drink?
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je wel een borrel nodig
quote:Viva Angel4 schreef op 06 juni 2010 @ 08:28:

Ik weet niet precies wat Woehoe betekent, vandaar dat ik even kom vragen of dit topic op deze pijler thuishoort?Ja hoor, dat hoort hier 100% thuis. Wat woehoe betekent weet ik ook niet, maar het gaat om enkele users van dit forum, die elkaar zakelijk ontmoet hebben een tijdje terug, en die wellicht wel weer eens zin hebben bij te praten onder het genot van iets kouds.
quote:wuiles schreef op 06 juni 2010 @ 08:59:

[...]

Wij Ontwikkelen Een Holistische Oplossing voor de Economische crisis.

Het is een soort denktank zeg maar.
quote:rider schreef op 06 juni 2010 @ 12:02:

[...]

Ja hoor, dat hoort hier 100% thuis. Wat woehoe betekent weet ik ook niet, maar het gaat om enkele users van dit forum, die elkaar zakelijk ontmoet hebben een tijdje terug, en die wellicht wel weer eens zin hebben bij te praten onder het genot van iets kouds.

Heb ik zeker zin in! De vrijdag is nou net een dag waarop ik normaliter niet in Amsterdam ben, maar als dat voor alle anderen beter uitkomt heb ik er geen bezwaar tegen om ook naar Amsterdam te komen.

Anderen, waar zijn jullie??? Snel, voordat we op het prikbord belanden .
.
En andere dagen kunnen wmb ook hoor. Zo ben ik aanstaande dinsdag ook de hele dag in Amsterdam.
Yes, ik ben er! Als aanstaande dinsdag betekent: morgen, dan is dat helaas net de enige dag dat ik in Den Haag ben. Dus daar klopt logistiek iets niet.

Vrijdag kan ik. Alle andere dagen ook. Wat heb ik toch een geweldig vak.
MissMara komt hier zelden meer trouwens. Is wel te twitteren of te mailen.
Nou, vrijdag doen dan?
Hoe leuk het mij ook lijkt, ik ga dat niet redden. Ik lees de notulen wel.
Wat mij betreft ok. Maar mag ook een andere keer als dat Evidenza en Mariannanas beter uitkomt.
Ja, lijkt mij ook, liever compleet dan snel. De zomer duurt nog lang genoeg.
Nou, da's toevallig, ik kwam even op W&S kijken of hier nog gewerkt wordt. Maar een borrel is ook goed! Ik ben de 18e (vrijdag) in A'dam. Dan zou het wel gaan.
Hmmmm, grom, aanstaande vrijdag ben ik niet in Amsterdam. Vrijdag de 18e zou wel kunnen.
.
MissMara!!!! Wat leuk om jou weer eens te "zien" !
.
de 18e, niet al te laat in de middag, zou wmb prima zijn
ok
Ik ben de eerste helft vd middag in Zeeburg. Wat is een handige locatie denk je, KW? Ik wil met de trein terug, denk dat de meeste sporen? Niet te diep de binnenstad in maar?
quote:Mariannanas schreef op 08 juni 2010 @ 23:12:

MissMara!!!! Wat leuk om jou weer eens te "zien" !Likewise!
Hola.
Ha Nijn!

Wat is "niet al te laat in de middag"? Ik geloof dat ik pas vanaf een uur of half 4 kan.
.
Leuk zeg!

Maar ben ik nu wel of niet WoeHoe? Heb de meeting destijds gemist... Ben overigens qua baan best aardig terecht gekomen toen.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Jij wel Doornroosje! Ik ben inmiddels alweer werkeloos. Maargoed, vol goede moed aan het solliciteren hoor.

Affijn, ik heb dus wel de tijd denk ik (en als PP weg is kan ik wel oppas regelen). En in Amsterdam: dat is altijd een yes voor mij!
Nu moet ik alleen vanwege vrij ernstige privé-omstandigheden een voorbehoud gaan maken voor de 18e :(
Mijn voorkeur zou sowieso uitgaan naar een weekje later, maar mijn aanwezigheid is bepaald niet leading natuurlijk.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:rider schreef op 13 juni 2010 @ 21:25:

Nu moet ik alleen vanwege vrij ernstige privé-omstandigheden een voorbehoud gaan maken voor de 18e :(He jakkes, dat klinkt niet goed. Sterkte Rider!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven