T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Gezien! Wow, wat een buik!
Loretta is De Mol. Punt.

Nu dus alleen nog even terugveren straks

Ze meten ook altijd buikomvang en die is wel heel gemiddeld geloof ik.

Hoest met de kotskakperikelen Kess?
Peas on earth!
Kotskak gaat beterder. Tot nu toe gelukkig ook niemand aangestoken, dus dat scheelt. Alleen werd Vito vannacht 6x wakker. Die heeft geen kotskak, maar wel erg verkouden, dus echt lekker slapen is er (nog) niet bij!

Morgen Werpdag Erwt! Rare dag, hoor. Daar kijk je dan 9 maanden naar uit, en dan is die daar ineens. En kan ook zomaar als een dag als alle anderen weer voorbijgaan. Of niet, natuurlijk.
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn dat het wel beter gaat en dat niet nu de rest van de Kess-familie het heeft. Zes keer wakker door Vito is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor fit en gezond zijn waarschijnlijk... Sneu dat hij zo verkouden is.

Ja, gekke dag inderdaad, dat het morgen zover is... die dag die al heel lang in mijn agenda omcirkeld staat . Ik heb het idee dat die dag gewoon voorbij zal gaan zonder noemenswaardigheden.... maar goed, geen idee of ik voortekenen zou moeten voelen of niet natuurlijk
Peas on earth!
Ja, grappig, altijd gekke dag, die uitgerekende. Eerste keer ging hij rustig voorbij terwijl ik wachtte, tweede keer was Mier er gewoon al. Toch bleef t ook toen nog de uitgerekende dag

Arm Vitootje en fijn dat de KK meevalt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Ik zeg het maar even.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Fijn dat je me er even aan herinnert

Wel een érg toepasselijk plaatje trouwens

Mijn vliezen zijn niet gebroken in de AH, dus de weekboodschappen zijn weer binnen. Ik had het leuk gevonden als Doperwtje mijn voorkeur voor planning, stiptheid en punctualiteit had overgenomen, maar helaas....
Peas on earth!
Zeg, je hebt nog de hele middag en avond om te bevallen hoor! Ga liggen en baar!
Loretta is De Mol. Punt.
Zou het helpen als ik nu gewoon ga liggen, het kraampakket klaarzet, de verloskundige vast bel en warm water maak voor de kruiken?
Peas on earth!
Jazeker! Nou ja... het is in ieder geval het proberen waard. Of zal ik je even komen strippen?
Loretta is De Mol. Punt.
Euh... nee dankje

De verloskundige wil niet eens komen, flauw he

Vanochtend weer even urine ingeleverd. Nog niet helemaal schoon, maar wel minder bacteriën dan eerst. Huisarts wil nu liever niet aan antibiotica beginnen, dus nog even flink doordrinken om ze zelf weg proberen te spoelen
Peas on earth!
Cranberrycapsules van bijvoorbeeld De Tuinen willen ook nog wel een helpen bij een beginnende of milde blaasontsteking. Ik weet alleen niet of je die ook tijdens (de laatste weken van) de zwangerschap mag gebruiken.

Niet strippen? Weet je het zeker?

* trekt plastic handschoen weer uit *

Loretta is De Mol. Punt.
Ik had ze de vorige keer (toen ik er ook tegenaan hing) gekocht, maar er staat expliciet op dat je ze niet tijdens de zwangerschap moet gebruiken (beetje jammer dat ik dat pas zag toen ik thuis was) . Nu doe ik het met véél water drinken en sinaasappelsap (vitamine C). De vorige keer hielp het ook, dus nu hopelijk ook.

*verstopt zich onder bank bij aanblik van Kess met handschoenen*
Peas on earth!
Als je varkensvlees eet mag je een week niet met God praten.

Hij zal het rustig hebben de komende weken.

Buurmeisje kwam uit school met ons mee een broodje eten.
En wat heb jij op haar broodje gestopt?
Peas on earth!
Ze vroeg bij school al of we HAM hadden, heeft u HAM mag ik HAM op brood, ik vind HAM zóóóóó lekker!!!!

Dus.

(Ik heb natuurlijk wel gezegd dat ik geen ruzie met haar God of haar ouders wil maar het mocht wel bij iemand anders dacht ze....)
Een struisvogel-moslim
Peas on earth!
Wij hebben zo'n goddeloos huis, hier kijkt hij niet naar binnen misschien.
Dat kun je weg zeggen, maar de enige reden dat jij God nooit tegenkomt, is júist vanwege die ham
Peas on earth!
Struisvogelmoslim

O en Vish, Ceetje weet heel goed waarom Nemo geen papa heeft; sommige kindjes en mama's killen hun daddy's met een zwaard

Erwt, over jullie gedroomd vannacht dus was er vanmorgen van overtuigd dat je bevallen was. Toch niet zo telepatisch als ik dacht dus

Misschien zijn jouw telepathische gaven voorspellend en gebeurt het vannacht?
Peas on earth!
Wat is dát voor plaatje in de OP

(breekt in om jullie uit te lachen)
Stressed is just desserts spelled backwards
Goed gevonden he?

*kijkt trots*
Peas on earth!
O een midzomernachtskindje ofzo
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven