3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Nou zei ik net wel Chinees, maar pizza klinkt ook lang niet slecht en eigenlijk heb ik gewoon zin in pindasoep. Dat laatste is jouw schuld Bammetje!
CN, goed dat je je hebt ingeschreven voor een HBO-opleiding. Welke?

Wat een lekker weer trouwens. Keuze maken: boek lezen op balkon of voetbal kijken.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 21 juni 2010 @ 15:39:

[...]

Klinkt goed! Ghe, mooie tussenweg
Hoe laat is voetbal Mocy? Anders eerst boek, dan voetbal, dan pauze en boek, dan weer voetbal en dan weer boek?
Ik wil nog helemaal niet aan koken denken (zelfde categorie als strijken voor mij)
Logistiek...

Voltijds, dagopleiding.
Voetbal begint zo weer. Begrijp ook niet wat ik heb, volg bijna alle wedstrijden. Man vindt me nu de vent in huis. Hij kijkt nl. niet.
Oh dat is volgens mij een heel erg leuk opleiding! Een vroegere werkgever van mij heeft dat als opleiding gedaan, kon ze heel veel kanten mee op.

Ga je nog op vakantie?
Goed van je CN. Gaat niets boven een goede opleiding (oma spreekt)
Die uitslag van net had ik toch echt niet voorspeld in mijn poule, jij wel Moos?
quote:mocy schreef op 21 juni 2010 @ 15:44:

Voetbal begint zo weer. Begrijp ook niet wat ik heb, volg bijna alle wedstrijden. Man vindt me nu de vent in huis. Hij kijkt nl. niet.Doe je ook ineens scheten laten en aan je kont krabben in het openbaar?
Nee appel, jammer vind ik het. Ik gun het Portugal niet.
quote:minny schreef op 21 juni 2010 @ 15:46:

[...]

Doe je ook ineens scheten laten en aan je kont krabben in het openbaar?Huh, dat deed ik altijd al. En ik kan ook heel hard boeren. Heerlijk.
quote:minny schreef op 21 juni 2010 @ 15:45:

Oh dat is volgens mij een heel erg leuk opleiding! Een vroegere werkgever van mij heeft dat als opleiding gedaan, kon ze heel veel kanten mee op.

Ga je nog op vakantie? Toch maar niet op vakantie....al zou ik opzich wel graag willen.
quote:mocy schreef op 21 juni 2010 @ 15:46:

Nee appel, jammer vind ik het. Ik gun het Portugal niet.Nee, geen winst van 7-0 in ieder geval.
En Ronaldo ook weer eens gescoord...ggrrr...
Ff een vraag voor de studerenden hier. Is studeren aan een universiteit duurder dan aan het HBO?
Maar zit je echt te twijfelen of je chili - Zwitserland gaat kijken?

Ik kijk alleen de laatste 5 minuten voor de uitslag.
Ja appel, Chili is een goed spelend 11-tal.
Ik heb ze nog niet zien spelen.

Even beetje opruimen hier en dan door naar therapie.

Ik ben er over uit.. het is grrr... naar therapie.
Goed zo Appel. Gewoon gaan!
Ik hoef gelukkig geen wedstrijd te kijken, lees hier de uitslag wel (geef totaal niet om voetbal)
Ik geef ook niet om voetbal Bankje. Mijn mannelijke hormomen zullen wel opspelen momenteel.
quote:mocy schreef op 21 juni 2010 @ 15:51:

Ff een vraag voor de studerenden hier. Is studeren aan een universiteit duurder dan aan het HBO?Volgens mij niet...
Het was zaterdag zeer rustig in het dorp .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven