3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
maandag 21 juni 2010 om 14:55
maandag 21 juni 2010 om 14:56
quote:minny schreef op 21 juni 2010 @ 14:55:
Ik voel me niet lekker, ben ineens heel moe en heb zin om een potje te janken. Fijn, de ongesteldheid dient zich weer aan denk ik...en het is pas 1,5 week geleden. Ben de laatste tijd om de 2 a 2,5 week ongesteld, zo vervelend.
Niet dat ik nu wel pindasoep van Bammetje krijg Ahaaaaaa nu begrijp ik het!
Ik voel me niet lekker, ben ineens heel moe en heb zin om een potje te janken. Fijn, de ongesteldheid dient zich weer aan denk ik...en het is pas 1,5 week geleden. Ben de laatste tijd om de 2 a 2,5 week ongesteld, zo vervelend.
Niet dat ik nu wel pindasoep van Bammetje krijg Ahaaaaaa nu begrijp ik het!
maandag 21 juni 2010 om 15:03
maandag 21 juni 2010 om 15:16
quote:minny schreef op 21 juni 2010 @ 15:05:
Nee, dat is mij totaal niet serieus nemen. Ik meen elk woord dat ik gezegd heb.
Pfff Min, ik stop er echt mee hoor, ik ga je toch een beetje ontwijken want er zit een angel die er niet uitgaat.
Jammer... maar het is niet anders.
Ik zal voorlopig even niet meer op jouw posts reageren, ik heb namelijk geen zin om ineens op 3000 te moeten afwegen of een bepaald grapje/opmerking wel of niet kan. Dat heb ik hier nog nooit hoeven doen en dat ga ik dus ook niet doen.
Nee, dat is mij totaal niet serieus nemen. Ik meen elk woord dat ik gezegd heb.
Pfff Min, ik stop er echt mee hoor, ik ga je toch een beetje ontwijken want er zit een angel die er niet uitgaat.
Jammer... maar het is niet anders.
Ik zal voorlopig even niet meer op jouw posts reageren, ik heb namelijk geen zin om ineens op 3000 te moeten afwegen of een bepaald grapje/opmerking wel of niet kan. Dat heb ik hier nog nooit hoeven doen en dat ga ik dus ook niet doen.
maandag 21 juni 2010 om 15:39
Ik stel voor dat je al je postings aan mij achter elkaar leest en dan nog eens bekijkt of dat licht geraakt is. Bovendien zijn er bepaalde dingen die ik wel en niet accepteer, en dit is iets dat ik volstrekt niet kan en wil toelaten. Het doel heiligt niet alle middelen, en ik hoef mij niet zo te laten behandelen. Dat jij dat gezeik vindt doet daar niks aan af. En verder ga ik dit topic niet vervuilen, ik ben volkomen duidelijk geweest. Het is klaar wat mij betreft.