Verfspetters op de vloer
dinsdag 22 juni 2010 om 18:20
dinsdag 22 juni 2010 om 18:29
wel even belangrijk om te weten wat voor vloer je hebt lijkt me voor je met een krabber of oplossende middelen aan de gang gaat.
lezen biebelie...leeezen..
sorry...tegelvloer dus.
voorzichtig met een doek terpentine deppen en dan met een plastic krabbertje eraf wippen.
nawrijven met een in terpentine gedrenkte doek.
lezen biebelie...leeezen..
sorry...tegelvloer dus.
voorzichtig met een doek terpentine deppen en dan met een plastic krabbertje eraf wippen.
nawrijven met een in terpentine gedrenkte doek.
dinsdag 22 juni 2010 om 18:38
dinsdag 22 juni 2010 om 19:30
Wat voor verf is het? Muurverf? Gewoon stevig schrobben met groene zeep in dat geval. (Overigens werkt dat soms ook bij verf op terpentine-basis, al moet je dan wel echt goed schrobben en moet de verf niet uitgehard zijn. In het laatste geval: gewoon eraf krabben met een kunststof krabber en daarna met de terpentine aan de slag.)
dinsdag 22 juni 2010 om 19:34
ik heb veel verfspetters weggehaald met sopje met amonia erin. Was verf op waterbasis. Verf op terpentine basis heb ik met terpentine weggehaald, moest wel veel boenen. Kreeg de tip om tinner te halen. Dat heb ik gehaald en ga ik van het weekend proberen.
En zo'n verfmesje is ook heel handig, maar ik kan er helaas niet goed mee omgaan.
En zo'n verfmesje is ook heel handig, maar ik kan er helaas niet goed mee omgaan.
dinsdag 22 juni 2010 om 21:49