**LDR deel 14**
dinsdag 22 juni 2010 om 23:20
quote:fille schreef op 22 juni 2010 @ 21:40:
[...]
Haha, ken jij iemand van onder de 50 die warm wordt van 'Nederland zingt'? Dat doet me denken aan hoe ik vroeger van mijn moder niet meer met mijn vader naar de EO mocht kijken omdat we er teveel grapjes over maakten (mijn moeder ging wel naar de kerk, wij niet (meer)).
[...]
Haha, ken jij iemand van onder de 50 die warm wordt van 'Nederland zingt'? Dat doet me denken aan hoe ik vroeger van mijn moder niet meer met mijn vader naar de EO mocht kijken omdat we er teveel grapjes over maakten (mijn moeder ging wel naar de kerk, wij niet (meer)).
woensdag 23 juni 2010 om 08:09
Ik kwam daarop omdat verschillende varianten met VVD nu niet lijken te lukken, niet met PVV, paars+ niet (VVD wil niet) en middenkabinet niet (PVDA wil nu al niet). Maar de overige partijen van paars+ waren wel enthousiast. Dus ik vroeg me af of die dan met bijv SP geen kabinet kunnen vormen zonder VVD. Ik weet even niet of er daar genoeg zetels voor zijn trouwens, ik heb niet geteld. Ik weet niet of er een regel is dat de grootste partij automatisch regeert of hoeft dat niet?
woensdag 23 juni 2010 om 08:13
woensdag 23 juni 2010 om 08:37
woensdag 23 juni 2010 om 08:45
Klopt Heejhallo, daarom is het CDA ook niet zo happig. Een minderheidskabinet is in principe in NL ook mogelijk hoor. Maar dan wordt het wel héél lastig regeren. Dus de partijen die daarin zitten zullen niet veel gedaan krijgen en aangezien partijen bang zijn om daar dan bij de volgende verkiezingen op afgerekend te worden zullen ze niet staan te trappelen om er een te vormen. Dan kan je nog beter een sterke oppositiepartij zijn.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 23 juni 2010 om 11:04
Fille, ik was even bezorgd dat jullie me misschien als een weirdo zagen die uit haar dak gaat met Nederland zingt, omdat ik zei dat ik het leuk vind als in de kerk iedereen meezingt! Het vieze was trouwens mijn eigen visualisatie van iets wat kjong zei.
Die buik over de bikini
Gisteren heb ik ouwerwetse brieven geschreven, oa. aan de moeder van mijn vriend. Ik heb weer papier geprint (weten jullie nog dat ik zei dat er nergens ouderwets briefpapier met print te krijgen was) en het in zo´n ouwerwetse luchtpost-envelop gedaan. Ik kreeg er echt een fijn gevoel van
Spijker, dat heb ik ook eens gehad, toen Nemo een lover had die haar op Schiphol op zou komen halen, alleen ze kenden elkaar nog helemaal niet (alleen via internet maar waren al helemaal verliefd), iedereen was toen zo benieuwd hoe het zou gaan toen kreeg ik een smsje van Isiss. Ik wist toen ook niet wie zij was Het was in mijn lunchpauze dat weet ik nog.
Die buik over de bikini
Gisteren heb ik ouwerwetse brieven geschreven, oa. aan de moeder van mijn vriend. Ik heb weer papier geprint (weten jullie nog dat ik zei dat er nergens ouderwets briefpapier met print te krijgen was) en het in zo´n ouwerwetse luchtpost-envelop gedaan. Ik kreeg er echt een fijn gevoel van
Spijker, dat heb ik ook eens gehad, toen Nemo een lover had die haar op Schiphol op zou komen halen, alleen ze kenden elkaar nog helemaal niet (alleen via internet maar waren al helemaal verliefd), iedereen was toen zo benieuwd hoe het zou gaan toen kreeg ik een smsje van Isiss. Ik wist toen ook niet wie zij was Het was in mijn lunchpauze dat weet ik nog.