Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Ik kom steeds vol spanning kijken hier, om dan tot de ontdekking te komen dat Syl nog steeds post met baby in de buik Toch al 4 dagen over tijd. wat een geduld inderdaad! Maar ja, je kan moeilijk anders he.

Frans, ik was donderdag in jouw stad, lijkt me een leuke stad!

Jammer dat jullie ruzie hadden. Wij ook al gisteren en dan wordt het wel uitgesproken, maar er blijft toch zo'n gespannen sfeertje hangen.

Vandaag naar een speelpark geweest, met vrienden en daar ook weer heel veel vrienden van. We hadden gehoopt op mooi weer, maar alle kinderen hebben zich goed vermaakt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
kwam even zwaaien, zijn weer terug.

ben total loss, dus tot morgen.
Indian, was je gewoon weer een weekend op stap??

Dat doe je goed zeg, heerlijk hoor.

Waar ben je naartoe geweest?

Ziet er leuk uit Juul. Klinkt me wel erg bekend.

Ik wilde vandaag naar buitenspeeltuin in stad naast die van ons. Maar man wilde niet! Want stel......zucht

Gisteren wilde ik naar rdam om daar die grote cruiseschip te bekijken met Jasper, maar Fred wilde niet....zucht.

Nu snapte ik die nog wel een beetje maar vandaag? Tis 10 minuten rijden!

Wordt wel een beetje gek van t bankhangen, tv kijken, boekje lezen. Hij denkt er even niet aan dat ik zo als baby er is ook de komende tijd aan huis vast zit. Dus wil er juist daarom nog even uit.
koffie, zwart graag...
Oeh, das wel lastig Syl. Kan me voorstellen dat je er nog wel even uit wilt, zeker als het vlakbij is. Ik geloof dat ik nog wel ergens kwam op het eind, als het maar niet ver lopen was, want dat kon ik niet meer. Kun je er zelf morgen nog even op uit als Jasper op school zit, of ben je zelf niet meer zo mobiel met je bekken?
Ik ben idd niet meer mobiel, maar ik verzin wel wat

Lang leve de auto.
koffie, zwart graag...
Vorige zwangerschap was ik dus echt die laatste weken wel mobiel en de periode ervoor totaal niet.

Toen was ik juist op de dag zelf nog aan t shoppen

Man is gewoon bezorgd. Kindje niet volledig ingedaald, dus bij vliezen die breken moet ik plat liggen.

Bekken die met de dag fiks verergeren. Hij wilt me dus leed besparen, zodat ik misschien niet weer zo lang niet kan lopen.
koffie, zwart graag...
ve
Leuk, Indian! Loop je dan zelf ook in een ballonrokje-met-stippen-incl.-petticoat? Lijkt me leuk, om het helemaal in stijl te doen. Hebben jullie zelf ook zo'n oud amerikaans "schip" (positief bedoeld )?

Gaaf, hoor!

Syl, de bevalling van Lieke is opgewekt bij 42 weken en 2 dagen en Sophie kwam op precies 42 weken redelijk spontaan (vliezen door vk gebroken, na veeeeel gestrip).

Beide keren "mocht" ik van buitenwereld rond 40 weken al nergens meer heen, niet autorijden en weet ik wat, maar hallooooo..... daar raak je toch gewoon wereldvreemd en depressief van?! Raar ook, want kind valt er heus niet uit. Was dat maar waar .

Dus ondanks het afraden van iedereen ging ik tot op het laatste moment nog gewoon op pad, voor zover m'n lijf dat toeliet.

Niet ingedaad kind is natuurlijk wel een beetje een ander verhaal, maar toch....

Scoob, leuk dat alles in gang gezet is! Pfff... vast en zeker wel even hard werken om de boel netjes, opgeruimd en kijkers-klaar te maken, maar och.... je doet het voor een goed doel!

Juul, hoe gaat het de laatste dagen met Lynn? En deze week heb je een afspraak, toch?!

Frans de ruzies alweer bijgelegd ?

Oh, ik ga aan de slag. Duty calls.........
Te te druk hier maar kom iedere dag spieken hoe het met Syl is! hou vol meid!
Is ook wel logisch natuurlijk, dat je man bezorgd is. Sam was ook niet volledig ingedaald, dus had ook moeten gaan liggen als de vliezen braken, maar dat deden ze niet spontaan, dus dat viel mee. Wel enorm balen en lastig zeg, dat je niet meer zo mobiel bent. Heb je nog iets bedacht om te doen vandaag?

Hmm, net Sam op bed gelegd, maar ik hoor 'm spelen. Nog maar even afwachten, hij zou wel moe moeten zijn.

Lynn gaat redelijk goed, sinds de laatste heftige uitbarsting een paar weken geleden. Ik merk wel dat ze nu steeds weer wat verder probeer te gaan. Onze aanpak is iets veranderd, hoewel ik vind dat we nu af en toe iets te voorzichtig met haar om gaan. Volgende week is de afspraak, die was een week verzet.
Oh ja, dat was ook zo! Fijn, trouwens, dat het redelijk goed gaat.
Nog geen nieuws

En vandaag heb ik wederom veel buikpijn (oefenweeën + gedraai kind), dat ik nu ook geen behoefte heb om eruit te gaan.

Oh ik had vroeger een witte rok met knalroze stippen en een knalroze pettycoat eronder. Had je die kunnen lenen ha ha
koffie, zwart graag...
ff baby checken. Nog niets dus.

Sterkte nog even Frans, misschien moet de bom nog een keer barsten?

We krijgen weer mooi weer, jeuH!
Ja, mooi weer komt eraan, heerlijk!

Ik heb Gooische Vrouwen aan staan, dat wordt herhaald. Zorgt voor enorme flashbacks naar het eind van mijn zwangerschap en bevalling. Ik heb tijdens de weeën de laatste afleveringen hiervan gekeken
Heerlijk he, die herinneringen Juul.

Daar heb ik verder geen herinneringen aan, wel dat ik elke avond met een smoes CSI opnam en zogenaamd iets anders wilde kijken s avonds, zodat ik de volgende dag iets leuks op de tv had ha ha

Ben echt zo blij met dit heerlijke weer!
koffie, zwart graag...
vandaag een dagje thuis om bij te tanken.

Verder weinig bijzonders hier.

Ook ik hier ff om nieuws van Syl te checken.. Vanochtend nog niks iig.

Frans heb je mijn gsmnr nog? Ik wil wel een smsje...ben niet een beetje nieuwsgierig....hahaha

Hier druk druk met verkoop en aankoop. Erg leuk allemaal maar kost ook veel energie. Gisteren een verkoopstyliste in huis gehad. Tips over wat we nog moeten doen, voornl opruimen. We hadden al veel geverfd ed. Dat hebben we goed aangevoeld. Als goed is komt volgende week dinsdag huis op funda. Zal de link dan wel ff in AK zetten.

Zondag hebben we met mijn ouders en broer gemidget golft. Jasper vond het erg leuk, viel me mee hoe hij het al kon.

ga weer verder!
Nou weer even overnieuw, kleine spruit drukte op knopjes en weg alles???

Vanmorgen toch gesport ondanks de moeheid en de pijn. Bijna hele les volgehouden

Yuma gister schoolreisje gehad, hij had het super leuk gehad.

Met D. morgen naar de KNO arts. Maandag bij de KA geweest en zij vond toch ook dat hij iets te vaak oorontsteking heeft, en is nog neit over nu.

Dus gister gebeld en kan do al terecht.

HIj is gegroeid, 1cm en 300gr aangekomen in 5wkn

Hij is nu 74,5cm en weegt 8640gr
Waar zijn ze geweest, Indian? Mooi dat je met D naar de kno-arts kunt, je kan lekker snel terecht!

Syl, hoe gaat het?

Wat een lekker weer is het zeg, dit weekend ook nog!

Komt een hoop bij kijken he, Scooby? Succes ermee, ik duim voor een snelle verkoop.

Ik neusde gisteren op funda (vind ik leuk, geen verhuisplannen hoor!) en zag toen dat ons vorige huis te koop staat. Ze hebben er weinig aan gedaan, behalve een glazen wand eruit gesloopt. Op de foto's te zien hebben ze een deel van de tuin af moeten staan (klopt volgens kadaster, wij hadden mazzel) en ze vragen er meer voor. Ik ben benieuwd hoe snel ze het kwijt zijn. Zal wel eens een linkje in de ak zetten.
leuk al die linkjes, zal eens gaan kijken.

Ze zijn naar Rhenen geweest Juul, vlakbij jullie dus.

Zijn we met sinterklaas ook geweest, was sint en zijn pieten daar. Errug leuk!!

Hoe gaat het nu met Lynn??

SYL, komt die baby er nog een keer uit.....die heeft het zeker super naar zijn/haar zin.
Even allemaal op hyves kijken!! Ik ga er iets heel leuks op zetten!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
He, Frans, schiet eens op!
Pomtiedom...
Hehe!

(wat een mooi nieuws!)
quote:Juultje schreef op 23 juni 2010 @ 19:21:

Hehe

(wat een mooi nieuws!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven