Mode & Beauty alle pijlers

Shea Butter

23-06-2010 18:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand waar je dat onbewerkt koopt, een soort brokken zijn het, die kun je zelf verwerken in cosmetische recepten.

Ben al bij wat surinaamse toko's geweest maar nog geen resultaat.
Er zijn van die winkels met alleen spulletjes gericht op AfroAmerikaans haar. Weet even niet meer hoe het heet, dom.

Daar heb ik eens een pot gehaald. Pure Sheaboter zag er bij mij niet uit als brokken.
Ik heb een (bewerkte, niet geparfumeerde) versie van Lavita, www.lavitanatuerlich.de .

De leverancier, http://www.drogisterijdelang.nl/ lijkt hem niet meer op voorraad te hebben maar je kunt er navragen.

Als iemand weet hoe je het volledig onbewerkte spul verkrijgt hou ik me aanbevolen. Deze versie is wit.
Moest even zoeken maar Klik hier (en dan even links klikken bij olien, vetten en boters.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Misschien bij De Tuinen? Die hebben vaak dat soort dingen.
ik haal het bij een ghanese toko.

de tuinen heeft het ook niet onbewerkt.
In allerlei soorten en maten, zowel geraffineerd als ongeraffineerd:

http://www.helenacosmetic ... bmit2.x=0&custsubmit2.y=0
Danitvo, waar zit die Ghanese toko?

Bij de Tuinen hebben ze het niet en bij de Bodyshop ook niet.Ik ga nog ff op die sites kijken van wat hierboven staat.
Ik koop het bij de Afro Indian Market in de wagenstraat in Den Haag.
Wat doen jullie daarmee dan?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Onbewerkte shea butter hebben ze bij Afrikaanse toko's, maar via internet ook prima te bestellen.

@Spijker: Je kan er van alles mee doen. Voor je huid en haar gebruiken. Zelf bodybutter of zo mee maken. Zelf nooit gedaan, mij te veel gedoe. Maar wel veel leuke recepten op internet.
quote:noahtb schreef op 23 juni 2010 @ 19:00:

Er zijn van die winkels met alleen spulletjes gericht op AfroAmerikaans haar. Weet even niet meer hoe het heet, dom.

Daar heb ik eens een pot gehaald. Pure Sheaboter zag er bij mij niet uit als brokken.Afrowinkel heet het
Kitsch kitchen, koop jij daar die onberwerkte versie? van die brokken zeg maar?
the secret garden . nl
Ik heb het ooit gekocht bij sisay.eu . Inderdaad fijn spul, in haarpunten en op droge plekjes.
quote:sweetmoon schreef op 25 juni 2010 @ 14:41:

Kitsch kitchen, koop jij daar die onberwerkte versie? van die brokken zeg maar?Het zit wel in een bakje en op kamertemperatuur is het ongeveer zo hard als margarine die net uit de koelkast komt zeg maar... Er staat raw african shea butter of zoiets op de verpakking.. Iig duidelijk dat het echt puur is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven