Facebook: wall niet zien
woensdag 23 juni 2010 om 22:38
Ik heb een vriendin uit het buitenland op Facebook, en kan al heel lang haar wall niet zien. Ik dacht dat ze m gewoon 'uit' had gezet, maar nu zie ik dat iemand die ook in mijn lijst staat, wel iets op haar wall heeft geplaatst. Op zijn profiel staat niet "persoon A wrote on persoon B's wall", zoals normaal wel is.
Ik zou echt niet weten waarom ze mij van haar wall zou blocken, en dan lijkt me ook niet dat ik zou zien dat hij er iets op plaatst. Maar hoe kan het dan dat hij wel iets op haar wall kan plaatsen en ik niet??
Ik zou echt niet weten waarom ze mij van haar wall zou blocken, en dan lijkt me ook niet dat ik zou zien dat hij er iets op plaatst. Maar hoe kan het dan dat hij wel iets op haar wall kan plaatsen en ik niet??
donderdag 24 juni 2010 om 00:09
Het kan ook zijn dat ze bij het toevoegen van jouw profiel voor de optie 'limited profile' heeft gekozen. Dit doe ik wel eens bij mensen die ik wel ken, maar niet heel hecht mee ben (vrienden van vrienden, kennissen). Mijn 'limited profile' is redelijk streng ingesteld zag ik onlangs, je kan dan alleen m'n naam en geboortedatum o.i.d. zien.
Volgens mij kan je ook meerdere profielen voor bepaalde groepen mensen (familie, collega's, whatever) maken. Misschien dat het zoiets is? Is het echt een goede vriendin, of iemand die je van een vakantie van 3 jaar geleden kent?
Volgens mij kan je ook meerdere profielen voor bepaalde groepen mensen (familie, collega's, whatever) maken. Misschien dat het zoiets is? Is het echt een goede vriendin, of iemand die je van een vakantie van 3 jaar geleden kent?
donderdag 24 juni 2010 om 11:49
Het is wel een goede vriendin, alleen lang niet meer gezien omdat ze nu in Australie woont. Ik weet dat je iemand van je wall kunt blocken maar ik zou echt niet weten waarom ze dat zou doen. Ze roddelt niet over me, ik kan echt niks bedenken wat ik niet mag weten en die jongen wel, en als dat wel zo is zou ik t ook van iemand anders kunnen horen. We kennen veel dezelfde mensen.
Die jongen en ik zouden denk ik in dezelfde groep vallen dus dan zouden we er allebei niet bij kunnen.
Volgens mij heb ik t er ooit wel eens gevraagd, want in het begin kon ik er wel bij en toen zei ik: hee, waar is je wall gebleven? Ik kon t alleen niet meer terug vinden. Als ik t me goed herinner antwoordde ze niet.
Nou ja, t maakt verder ook niet zo veel uit, ik vond het alleen raar.
Wat overigens ook grappig is: een vriend van me heb ik niet op facebook. Hij heeft zn profiel afgeschermd en ik kan er dus bijna niets op zien. Als ik met mn mobiel op internet ga, kan ik dat wel. Dat zou niet moeten kunnen lijkt me.
Die jongen en ik zouden denk ik in dezelfde groep vallen dus dan zouden we er allebei niet bij kunnen.
Volgens mij heb ik t er ooit wel eens gevraagd, want in het begin kon ik er wel bij en toen zei ik: hee, waar is je wall gebleven? Ik kon t alleen niet meer terug vinden. Als ik t me goed herinner antwoordde ze niet.
Nou ja, t maakt verder ook niet zo veel uit, ik vond het alleen raar.
Wat overigens ook grappig is: een vriend van me heb ik niet op facebook. Hij heeft zn profiel afgeschermd en ik kan er dus bijna niets op zien. Als ik met mn mobiel op internet ga, kan ik dat wel. Dat zou niet moeten kunnen lijkt me.