Drievaksdoos

donderdag 24 juni 2010 om 13:05
De Albert Heijn verkocht een tijd van die diepvriesdozen met drie vakken zodat je je maaltijd gescheiden kon invriezen. (Dus een deel voor de kip, een vak voor de rijst en een vak voor de groente).
Die gebruikte ik heel veel maar omdat ze niet zo sterk waren, zijn ze nu allemaal kapot.
Op naar de Appie dus, maar die heeft ze niet meer. De Blokker en de Hema ook niet. Met google kom ik ook niet ver. Iemand nog een tip?
Die gebruikte ik heel veel maar omdat ze niet zo sterk waren, zijn ze nu allemaal kapot.
Op naar de Appie dus, maar die heeft ze niet meer. De Blokker en de Hema ook niet. Met google kom ik ook niet ver. Iemand nog een tip?

donderdag 24 juni 2010 om 13:44
Whahahahahhaaaaaa
Nog één flauw ding Flauwe Geit, dan stop ik met deze onzin, want anders kom jij nooit aan je doos huh...
haha
Ik moet bij "drievaksdoos" denken aan die cabaretier van een paar jaar terug die zo populair was met die korte liedjes van 1 woord:
zo van: pijnboompit, pijnboompit
nananananananananana ....it
(snapt iemand wat en wie ik bedoel?!)
Nog één flauw ding Flauwe Geit, dan stop ik met deze onzin, want anders kom jij nooit aan je doos huh...
haha
Ik moet bij "drievaksdoos" denken aan die cabaretier van een paar jaar terug die zo populair was met die korte liedjes van 1 woord:
donderdag 24 juni 2010 om 13:47
quote:Liesken schreef op 24 juni 2010 @ 13:44:
Whahahahahhaaaaaa
haha
Nou moet je wel ophouden hè.
Whahahahahhaaaaaa
haha
Nou moet je wel ophouden hè.

donderdag 24 juni 2010 om 13:53
Onze kinderen gaan per augustus naar de Kindergarten en eten daar warm eten tussen de middag. Wat je dus zelf moet meegeven. En dus was ik ook op zoek naar van die dingen die jij zoekt
Ik heb bij Action 3vaksborden gekocht die eigenlijk magnetronborden zijn. Maar ik vind dat deze ook prima in de vriezer kunnen (desnoods met een stukje huishoudfolie tussen bord en deksel. Het deksel sluit echt heel goed, dus uitdrogen in de vriezer zal het niet.
Geloof dat ze 1,49 hebben gekost.
Ik heb bij Action 3vaksborden gekocht die eigenlijk magnetronborden zijn. Maar ik vind dat deze ook prima in de vriezer kunnen (desnoods met een stukje huishoudfolie tussen bord en deksel. Het deksel sluit echt heel goed, dus uitdrogen in de vriezer zal het niet.
Geloof dat ze 1,49 hebben gekost.

donderdag 24 juni 2010 om 13:55
quote:Sarah Scott schreef op 24 juni 2010 @ 13:53:
Ik heb bij Action 3vaksborden gekocht die eigenlijk magnetronborden zijn. Maar ik vind dat deze ook prima in de vriezer kunnen (desnoods met een stukje huishoudfolie tussen bord en deksel. Het deksel sluit echt heel goed, dus uitdrogen in de vriezer zal het niet.Check, ik ga binnenkort eens naar de Action. Toch raar dat iets wat ik zo makkelijk kon kopen (bij de AH) opeens besluit om niet meer te bestaan.
Ik heb bij Action 3vaksborden gekocht die eigenlijk magnetronborden zijn. Maar ik vind dat deze ook prima in de vriezer kunnen (desnoods met een stukje huishoudfolie tussen bord en deksel. Het deksel sluit echt heel goed, dus uitdrogen in de vriezer zal het niet.Check, ik ga binnenkort eens naar de Action. Toch raar dat iets wat ik zo makkelijk kon kopen (bij de AH) opeens besluit om niet meer te bestaan.
donderdag 24 juni 2010 om 13:57
quote:Liesken schreef op 24 juni 2010 @ 13:44:
(snapt iemand wat en wie ik bedoel?!)snelkookpan, snelkookpan
(snapt iemand wat en wie ik bedoel?!)snelkookpan, snelkookpan