niet snijbiet maar.....
donderdag 24 juni 2010 om 17:18
Ik heb vanochtend een groente gekocht waarvan ik niet meer weet hoe die heet.
Ik dacht dat het snijbiet was maar het meisje achter de kassa zei "nee , het is.......biet".
Ik wil het graag weten omdat ik wil googlen wat ik er mee moet doen.
Het lijkt om snijbiet maar volgens mij heeft die rode stengels en deze zijn groen.
(nee , het is geen spinazie )
Ik dacht dat het snijbiet was maar het meisje achter de kassa zei "nee , het is.......biet".
Ik wil het graag weten omdat ik wil googlen wat ik er mee moet doen.
Het lijkt om snijbiet maar volgens mij heeft die rode stengels en deze zijn groen.
(nee , het is geen spinazie )
donderdag 24 juni 2010 om 17:28
donderdag 24 juni 2010 om 17:40
Nou , volgens mij is het gewoon snijbiet ,ik kom net een foto tegen van snijbiet en er is dus ook een variant met groene stengels, tenminste als ze op die site de "waarheid" spreken.
Het lijkt er iig sprekend op.
Ik ga het gewoon klaarmaken zoals ik snijbiet klaar zou maken , dat is rauw als een salade of met een uitje even fruiten ofzo.
Ben mogen vast nog wel in de buurt van die winkel en zal ik even kijken hoe zij het verkopen en hier voor alle meedenkers nog even laten weten wat het nou was.
Bedankt allemaal!
Het lijkt er iig sprekend op.
Ik ga het gewoon klaarmaken zoals ik snijbiet klaar zou maken , dat is rauw als een salade of met een uitje even fruiten ofzo.
Ben mogen vast nog wel in de buurt van die winkel en zal ik even kijken hoe zij het verkopen en hier voor alle meedenkers nog even laten weten wat het nou was.
Bedankt allemaal!
donderdag 24 juni 2010 om 17:42
quote:Dzjannke schreef op 24 juni 2010 @ 17:37:
Snijbiet heeft niet altijd rode stengels, kan ook gewoon groen zijn. Zoals iemand al schreef, het zit deze week in het Odin groente pakket. De snijbiet in het pakket heeft groene stengels. Google maar eens op afbeeldingen snijbiet.
Ik las dit net telaat maar ik was zelf dua ook al tot die conclusie gekomen.
Stomme tuttebel van de kassa.....
Nog bedankt voor al het meedenken!
Snijbiet heeft niet altijd rode stengels, kan ook gewoon groen zijn. Zoals iemand al schreef, het zit deze week in het Odin groente pakket. De snijbiet in het pakket heeft groene stengels. Google maar eens op afbeeldingen snijbiet.
Ik las dit net telaat maar ik was zelf dua ook al tot die conclusie gekomen.
Stomme tuttebel van de kassa.....
Nog bedankt voor al het meedenken!