Hoe veel relaties?
donderdag 24 juni 2010 om 22:51
eerste relatie duurde 3 jaar tot mn 18e, 2e relatie 1,5 jaar tijdje single gebleven en nu ben ik 22 en heb iets meer als een jaar met mijn huidige vriend...weet niet of ik in de ware geloof.
ik weet wel dat ik een heel ander mens ben als dat ik was in de vorige relaties, ik wil andere dingen en weet ook wat ik niet wil...in mijn leven en in mijn relatie.
en hij past goed bij mij, we zijn gelukkig en ik hoop dat het zo lang mogelijk gaat duren.
het gaat goed of het gaat niet goed....dat kan denk ik met meerdere personen...maar je hebt mazzel als het je overkomt
ik weet wel dat ik een heel ander mens ben als dat ik was in de vorige relaties, ik wil andere dingen en weet ook wat ik niet wil...in mijn leven en in mijn relatie.
en hij past goed bij mij, we zijn gelukkig en ik hoop dat het zo lang mogelijk gaat duren.
het gaat goed of het gaat niet goed....dat kan denk ik met meerdere personen...maar je hebt mazzel als het je overkomt
donderdag 24 juni 2010 om 23:30
vrijdag 25 juni 2010 om 01:08
Van mijn 18 tot mijn 27ste heb ik nooit langer dan 5 dagen zonder vriend gezeten. De meeste relaties duurde een jaar tot 2 jaar. Met 1 ook samengewoond, maar in die tijd hield ik mijn flat wel aan, en waarom, dat weet ik niet, dat was gewoon gevoel.
Vanaf mijn 27ste heb ik 3 relaties gehad die ong een half jaar duurde. Anderhalf jaar geleden werd ik vrijgezel en dat beviel mij prima.
Enkele maanden geleden ben ik verliefd geworden op een man die al lange tijd een goede vriend was. En dit heb ik nog NOOIT gevoeld!!
Mijn huis heb ik opgezegd en we wonen inmiddels in vrij korte tijd samen. Maar ben wel reuze gelukkig!
Vanaf mijn 27ste heb ik 3 relaties gehad die ong een half jaar duurde. Anderhalf jaar geleden werd ik vrijgezel en dat beviel mij prima.
Enkele maanden geleden ben ik verliefd geworden op een man die al lange tijd een goede vriend was. En dit heb ik nog NOOIT gevoeld!!
Mijn huis heb ik opgezegd en we wonen inmiddels in vrij korte tijd samen. Maar ben wel reuze gelukkig!
vrijdag 25 juni 2010 om 07:31
6 jaar van mijn 13e t/m mijn 19e (poeh, wat was ik jong zeg) met mijn eerste liefde. Daarna ongeveer half jaar vrijgezel geweest. Daarna relatie van ongeveer 3 jaar. Toen 2 korte relaties van ongeveer 4/5 maanden. (en tussendoor een paar scharrels) Nu bijna 2 jaar samen met mijn mannetje. We wonen ook al bijna 2 jaar samen en verwachten in augustus ons eerste kindje.
Maar ik geloof eigenlijk niet zo in de ware.....
Maar ik geloof eigenlijk niet zo in de ware.....
vrijdag 25 juni 2010 om 15:17
vrijdag 25 juni 2010 om 15:23
Eerste vanaf dat ik 15 was, heeft 18 jaar geduurd.
Daarna een paar euh....3 relaties van 5 maanden, bijna op de dag af.
Tussendoor nog wat gescharrel wat geen relatie mag heten.
Nu een hele prille maar hoop dat die véél langer gaat duren dan 5 maanden, dat het de ware is zeg ik niet want daar geloof ik niet in maar hij past me wel goed.
Daarna een paar euh....3 relaties van 5 maanden, bijna op de dag af.
Tussendoor nog wat gescharrel wat geen relatie mag heten.
Nu een hele prille maar hoop dat die véél langer gaat duren dan 5 maanden, dat het de ware is zeg ik niet want daar geloof ik niet in maar hij past me wel goed.