Hoe veel relaties?

24-06-2010 19:35 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo maar even nieuwsgierig..:

Hoeveel (serieuze) relaties heb je gehad, voor je de ware ontmoette en hoe oud was je toen?

Ik zelf, btw heb 'm nog niet ontmoet en vraag me ook af of dat nog gaat gebeuren ;)
Voor mijn eerste echte relatie, wel wat vriendjes (zo tussen 15-17 jaar) toen op m'n 18e eerste serieuze relatie, en das nu al 9 jaar!

38

1 relatie van 12 jaar

1 relatie van 1.5 jaar

en een handvol losse flodders.
Van mijn 21-23e en 27-32e, toen ik 35 was 1 jaar, ben nu 36 en vrijgezel. Die ware kom ik niet meer tegen hoor.
1 relatie gehad (ben nu bijna 23)

Of de ware bestaat? Misschien wel meerdere
Ik geloof niet in "De ware", er zijn meerdere personen die bij je passen......
eerste relatie duurde 3 jaar tot mn 18e, 2e relatie 1,5 jaar tijdje single gebleven en nu ben ik 22 en heb iets meer als een jaar met mijn huidige vriend...weet niet of ik in de ware geloof.

ik weet wel dat ik een heel ander mens ben als dat ik was in de vorige relaties, ik wil andere dingen en weet ook wat ik niet wil...in mijn leven en in mijn relatie.

en hij past goed bij mij, we zijn gelukkig en ik hoop dat het zo lang mogelijk gaat duren.

het gaat goed of het gaat niet goed....dat kan denk ik met meerdere personen...maar je hebt mazzel als het je overkomt
naar mijn mening is mijn huidige vriend mijn eerste echte serieuze, we zijn dik een jaar samen..(geld ook andersom)

ik ben 24 hij 27.

daarvoor veel korte van 3 mnd gemiddeld en veel vrijgezellig geweest. Niet dat ik daar voor koos maar het waren randdebielen (op 1 na)
Een aantal
Van mijn 18 tot mijn 27ste heb ik nooit langer dan 5 dagen zonder vriend gezeten. De meeste relaties duurde een jaar tot 2 jaar. Met 1 ook samengewoond, maar in die tijd hield ik mijn flat wel aan, en waarom, dat weet ik niet, dat was gewoon gevoel.

Vanaf mijn 27ste heb ik 3 relaties gehad die ong een half jaar duurde. Anderhalf jaar geleden werd ik vrijgezel en dat beviel mij prima.

Enkele maanden geleden ben ik verliefd geworden op een man die al lange tijd een goede vriend was. En dit heb ik nog NOOIT gevoeld!!

Mijn huis heb ik opgezegd en we wonen inmiddels in vrij korte tijd samen. Maar ben wel reuze gelukkig!
6 jaar van mijn 13e t/m mijn 19e (poeh, wat was ik jong zeg) met mijn eerste liefde. Daarna ongeveer half jaar vrijgezel geweest. Daarna relatie van ongeveer 3 jaar. Toen 2 korte relaties van ongeveer 4/5 maanden. (en tussendoor een paar scharrels) Nu bijna 2 jaar samen met mijn mannetje. We wonen ook al bijna 2 jaar samen en verwachten in augustus ons eerste kindje.

Maar ik geloof eigenlijk niet zo in de ware.....
Ik heb 3 relaties gehad, de eerste duurde 7,5 jaar, de tweede 1,5 jaar en de laatste 4 mnd. Ik ben 33 en single dus ik heb 'de ware' nog niet ontmoet. Om eerlijk te zijn geloof ik niet in liefde voor altijd.
19 - 23

25 - nu (=3 jr) en deze hoop ik tot in de lengte van dagen te houden!

Ik geloof wel in de 'ware' al was het maar omdat het zo romantisch klinkt!
Over veertig jaar kan ik daar antwoord op geven.
1 relatie van 18 jaar vanaf mijn 20e jaar tot nu.

Mijn eerste liefde en eerste lover, daarvoor wel gezoend met jongens maar geen sex gehad. Best wel bleu nog
1 vanaf mijn 17de tot nu, ben inmiddels 46.
die ik wilde bestaat al...
Ik ben bezig met nummer 5, maar of het de ware is dat moet nog blijken (ben 28). En of ik deze 'relatie' al een serieuze relatie wil noemen weet ik ook nog niet.
Van mn 16e tot 19e

Van mn 19e tot 21e

Van mn 21e tot 26e

Van mn 26e tot heden (ben nog steeds 26;))

De ware geloof ik niet in trouwens. Er zijn meerderen die bij je passen, het is maar net wanneer je degene tegenkomt met wie het zo goed gaat dat je er een toekomst mee opbouwt.
3 relaties varierend tussen 6 maanden en ruim 4 jaar.
sinds mijn 16e een paar losse flodders (max 3 mnd)

17 / 18: 8 maanden in het eindexamenjaar van de middelbare

19: 8 maanden Tja Hij maakte het uit maar dat was achteraf toch niet zo erg.

en nu al 8 jaar met mijn lief (vanaf mijn 20e)
3 keer 3 jaar.. ..

is er zoiets als the three year itch?
Eerste vanaf dat ik 15 was, heeft 18 jaar geduurd.

Daarna een paar euh....3 relaties van 5 maanden, bijna op de dag af.

Tussendoor nog wat gescharrel wat geen relatie mag heten.

Nu een hele prille maar hoop dat die véél langer gaat duren dan 5 maanden, dat het de ware is zeg ik niet want daar geloof ik niet in maar hij past me wel goed.
Ik ben 26, heb van mijn 14e tot 16e een behoorlijk serieuze relatie gehad, toen van 16 tot 24, en nu sinds 5.5 maand voor de rest van mijn leven (hoop ik)
Hoop vriendjes en flings tot 18,5. Nu al meer dan 8 jaar samen met mijn (inmiddels) man.
Mijn eerste echte relatie was van m'n 18e tot m'n 23e. Daarvoor wel vriendjes gehad, maar ik wil dat niet echt relaties noemen. Daarna (nog maar kort geleden) een relatie van 4 maanden.

Ik geloof niet in de ware.
Ik ben al 20 jaar aan mijn eerste relatie, die is begonnen toen ik 32 was.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven