cadeau voor vrienden die gaan emigreren
vrijdag 25 juni 2010 om 09:16

vrijdag 25 juni 2010 om 09:22
In alle winkels is momenteel genoeg oranje spul te vinden
Maar wat ik wel eens aan buitenlandse vrienden heb gegeven:
Theepotje in Delfs blauw met blik stroopwafels. Je heb ze bijv. bij de vvv Delft. Servies van Blond vind ik ook leuk hiervoor.
eierdopjes
Theedoek en handdoek met klompen/ molens
Voor het jongetje van 2 heb je leuke shirtjes met een molentje ofzo erop.
Maar wat ik wel eens aan buitenlandse vrienden heb gegeven:
Theepotje in Delfs blauw met blik stroopwafels. Je heb ze bijv. bij de vvv Delft. Servies van Blond vind ik ook leuk hiervoor.
eierdopjes
Theedoek en handdoek met klompen/ molens
Voor het jongetje van 2 heb je leuke shirtjes met een molentje ofzo erop.
vrijdag 25 juni 2010 om 09:25
vrijdag 25 juni 2010 om 09:27
Op de Albert Cuyp in Amsterdam zijn nog wel klompensloffen te vinden, weet niet of je in de buurt woont?
Verder lijkt me een mand met allerlei oranje produkten en wat lekkere dingen een heel leuk idee.Op dit moment heb je echt heel veel nederlandse getinte produkten op de markt. Zoals potjes etc. Bij wonen xl, xenos, markt kan je vast wel wat vinden.
Verder lijkt me een mand met allerlei oranje produkten en wat lekkere dingen een heel leuk idee.Op dit moment heb je echt heel veel nederlandse getinte produkten op de markt. Zoals potjes etc. Bij wonen xl, xenos, markt kan je vast wel wat vinden.

vrijdag 25 juni 2010 om 09:30
vrijdag 25 juni 2010 om 09:30
ik vraag me dan altijd af of zulke mensen echt zullen zitten te wachten op een zweeds huis vol oranje- en holland-zooi... Vooral als meer mensen op hun feestje met dat idee komen (kans is groot). Ik zou ze eerder iets persoonlijks geven met een leuke foto, of iets van een speciale herinnering aan jullie vriendschap.
vrijdag 25 juni 2010 om 10:00
Hahaha, ik moet wel lachen om dit topic, ik dacht ik kijk even waar deze mensen heen emigreren, want vrienden van mij zijn een aantal jaar geleden naar Zweden geëmigreerd en die heb ik toen Klompsloffen gegeven .
Maar zie dat die tip dus al redelijk mosterd is...
Als die vriendin van mij voor vakantie terug komt vanuit Zweden naar Nederland, koopt ze meteen hele paketten met Nederlandse 'specialiteiten' in, zoals rookworst, gestampte muisjes, appelstroop, ontbijtkoek, drop, en in de winterperiode natuurlijk pepernoten, taaitaai en schuimpjes...
Maar de vraag is natuurlijk of niet veel meer mensen op dat idee komen idd. Daarnaaast moeten ze het natuurlijk allemaal meenemen die kant op, dus kleinere cadeautjes zijn dan handiger.
Wat misschien wel leuk is, je lekkerste recepten bundelen met leuke foto's van jullie samen op de achtergrond in een soort fotoboekje... Of iets anders persoonlijks.
Maar zie dat die tip dus al redelijk mosterd is...
Als die vriendin van mij voor vakantie terug komt vanuit Zweden naar Nederland, koopt ze meteen hele paketten met Nederlandse 'specialiteiten' in, zoals rookworst, gestampte muisjes, appelstroop, ontbijtkoek, drop, en in de winterperiode natuurlijk pepernoten, taaitaai en schuimpjes...
Maar de vraag is natuurlijk of niet veel meer mensen op dat idee komen idd. Daarnaaast moeten ze het natuurlijk allemaal meenemen die kant op, dus kleinere cadeautjes zijn dan handiger.
Wat misschien wel leuk is, je lekkerste recepten bundelen met leuke foto's van jullie samen op de achtergrond in een soort fotoboekje... Of iets anders persoonlijks.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~

vrijdag 25 juni 2010 om 11:25
he bedankt voor alle tips!
helaas is het te kort dag om nu nog een foto kalender ofzo te maken, maar heb daarnaast genoeg inspiratie opgedaan. In ieder geval goed om niet teveel (grote) zooi mee te geven. T-shirtje voor kindje is wel leuk, en ook iets kleins van servies blond ofzo kan wel. daarnaast kunnen we wel iets anders doen met een foto en leuke kaart ofzo. thanx, ga nu even de stad in!
helaas is het te kort dag om nu nog een foto kalender ofzo te maken, maar heb daarnaast genoeg inspiratie opgedaan. In ieder geval goed om niet teveel (grote) zooi mee te geven. T-shirtje voor kindje is wel leuk, en ook iets kleins van servies blond ofzo kan wel. daarnaast kunnen we wel iets anders doen met een foto en leuke kaart ofzo. thanx, ga nu even de stad in!