Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Ik meld me ook maar even weer. Schoonpapa is goed thuis gekomen, stond om 10 uur al helemaal gepakt klaar in de foyer. Nu is ie thuis en ik hoop echt dat ie zich rustig houdt. En dat zijn vriendin dingen oppakt om te doen i.p.v. het hem te laten doen.

Ik heb het wel heel warm gehad vandaag. Ben ook gaan slapen. Expres. Ik weet dat ik het niet moet doen maar ik was zo moe. Even anderhalf uur de luikjes dicht. Daarna hond uitlaten en ff de stad in. Heb 2 mooie broeken gekocht.

K. is er weer met de boodschappen. Wij gaan vanavond barbequen. Hij heeft lekkere dikke spareribs meegenomen. Ik ga zo even wat spiesjes rijgen, lekker met paprika en uien. Hij heeft van die oranje puntpaprika's meegenomen. Ben heel benieuwd, die ken ik nog niet.
Fijn Ratt, van je schoonvader en vanavond lekker genieten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb ook liggen pitten, heerlijk!

Fijn dat je schoonpaps weer thuis is Ratteke!

En ik zit me lekker te ergeren aan een bepaald persoon in Erwts bevaltopic, grrr.
Ik ben mijn eigen bananenschil
oooh zie het al... die ja..
Nee, maar je zit er niet ver vanaf
sommige mensen zijn het niet waard om je aan te ergeren hé

adem in....adem uit....
Juist. Ik weet nu ook gelijk weer waarom ik haar dus een vervelend tiepje vind.
Daar heb je gelijk in. *zwiept bepaald persoon haar hoofd uit (wordt een flinke zwiep dus)*

Ik kon het toch even niet laten daar maar volg zometeen Suus' voorbeeld, haal mijn posting daar weer weg en plak er een leuk plaatje in
Wat een stelletje luie wijven zijn wij zeg!!!

TH had moeite met wakker blijven en Olijf,Ratteke en ik gaan gewoon een dutje doen..
flinke zwiep

iemand nodig om te helpen duwen?
kom maar mee helpen Bieb *stroopt mouwen op* Hebben we gelijk aan sport gedaan vandaag

ik kom hier even lachen hoor..
quote:biebelie schreef op 25 juni 2010 @ 19:11:

Wat een stelletje luie wijven zijn wij zeg!!!

TH had moeite met wakker blijven en Olijf,Ratteke en ik gaan gewoon een dutje doen..

Klopt, want we hebben toch geen leven?

sommige mensen hebben toch ook het empathisch vermogen van een kip hè, en waarschijnlijk beledig ik daar die kip nog mee.
Waar is Pilous als je haar nodig hebt???
Gheghe, ik heb haar wel heel even voorbij zien komen daarstraks. Ligt misschien ook te pitten
Ik ga es even lekker douchen.

cd van Waylon snoeihard en me voorbereiden op een gesellig avondje met mooie ogen

Kom zo nog wel even kijken hier en bij Berwtje
Douche ze! Ik ga zo denk ik ook nog ff lekker een x douchen (gesjellie, op afstand samen

Ben een beetje plakkerig wakker geworden.
Even iets heel stoms hoor. Bo ligt net op het (nep)bontkleedje. Uiteraard kwam Kane hard aangerent om bij hem te liggen. Dus Bo doet dan altijd zijn poten om zijn hals alsof het een lolly is en gaat wassen/likken. Dan gaat Kane snel lekker liggen want als hij maar bij hem mag ligggen. Maar hij ligt heel ongemakkelijk, Bo houdt hem vast en "slaapt" en je ziet hem kijken, ja ik wil tegen Bo aanliggen maar ik lig niet lekker. Maar hij durft niet te gaan verliggen, zo gek ik hij op hem dat hij bang is dat Bo dan weg gaat.

Geloof dat hij nu wil verliggen maar als een kitten moet hij doen wat Bo wilt.

Ja zie ook als je het leest dat het niet grappig is maar ik zal eens kijken of ik een keer iets kan opnemen, het is zo lief. Zo verliefd zijn ze. Wel jammer dat zij een beter liefdesleven hebben dan dat ik heb .
Mijn katten ook hoor Myleentje, mijn katten ook
Myleen, wij snappen dat wel hoor . En ontopic, ik heb net na het eten nog een powernap gedaan en ga me ook ff douchen .

Bieb, veel plezier en maisjes tot later! Broer komt zo koffie drinken.
Een middagdutje is toch echt heerlijk hoor. Lekker op bed liggen, ogen dicht en wegdoezelen... Ik ben nu ook fris gedoucht, nieuwe deo en parfum op, jurkie aan. Nu wachten tot K. thuis is... ik heb honger!
Ik zit nog even te denken, nu alvast wat boodschappen doen zodat ik morgen niet al die shit hoef te doen. Ik heb geen zin en ik zal iets aan moeten trekken om de deur uit te kunnen, of ga ik morgenochtend gewoon om 9 uur de deur uit, met de kans dat ik mijzelf vervloek.

En ik heb zo'n honger, maar moet nog een salade maken. Zo geen zin idem. Maar heb niets zo te eten om dan maar niets te maken.

*alles in het kader van lekker belangrijk*
Maar verder zorg je wel goed voor jezelf MV?

Wel lekker naar buiten gaan hoor af en toe. Al is het maar om stomme boodschappen te doen.

Anders bestel je wat
Ratteke, eet smakelijk!!

Myleen, nu gaan is lekkerder hoor: tis niet zo warm meer en een stuk rustiger . En schuif dan meteen zo'n lekkere maaltijdsalade van AH in je mand: makkelijk en toch gezond. Hebben wij ook gegeten vandaag + ovenfrietjes en het smaakte prima . Morgen kook ik wel weer zelf!
Schoon!!! en haar door de steiltang gehaald (zou hij me nog herkennen ? )

Ik ga aan de witte wijn,fijne avond dames!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven