Entertainment alle pijlers

Michael Jackson

25-06-2010 18:58 46 berichten
Een jaar geleden alweer...

VH1 aan en meebrullen maar en

Alle reacties Link kopieren
Nou nog net geloof ik.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Al weer een jaar geleden ongelooflijk.
Nu niet meer op VH1

Maar wel non stop nummers op TMF (alleen telkens na 2 nummers reclame )

Ongelooflijk, alweer een jaar geleden. Niet te geloven zeg..
Fuck, op TMF ook al afgelopen
quote:Vishnu schreef op 25 juni 2010 @ 20:02:

Jezus Star, zit je daar nou nog steeds over te janken.

Gehhehehheh

Een jaar al weer. Pfttt. Wat gaat een jaar dan vet snel als je een baby hebt zeg. Heb jij dat ook, Star?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vet snel? Vet? Inad, watskeburt?
Ik heb een vet dag. Geen idee waarom. Behalve dan dat ik heel blij ben omdat ik ineens zomaar magisch auto kan rijden. Nu heb ik dat rijbewijs in no time, jaja Ik heb de beste vet coolste lerares van de wereld namelijk
Aha. Ik snap het. In de zon gezeten.
quote:wendy1983 schreef op 25 juni 2010 @ 21:03:

Fuck, op TMF ook al afgelopenJa idd, net op MTV was een docu van hem maar helaas was het al op zn einde. Ik vind dat er op tv maar weinig uitgezonden wordt. Een interview iod zou leuk geweest zijn.
quote:Star schreef op 25 juni 2010 @ 21:19:

Ik zit eigenlijk nooit in de zon want wordt alleen roze, nooit bruin.

*voelt foute grap over MJ opkomen, wat dan wel weer meer on topic zou zijn *
Ik ben ook helemaal verbaasd dat dit niet helemaal uitgemolken wordt op tv! Ik dacht: kan vanavond vast wel wat leuke dingen kijken, maar de programmering is weer droef. En nauwelijks MJ dus.
...
@ BillieJean: ik ben het volledige met je eens. MJ was een mooie man!
quote:Inad schreef op 25 juni 2010 @ 21:26:

[...]

Ik zit eigenlijk nooit in de zon want wordt alleen roze, nooit bruin.

*voelt foute grap over MJ opkomen, wat dan wel weer meer on topic zou zijn *Dit is niet de plek voor foute grappen Inad
quote:Star wrote on 25 June 2010 @ 21:19:

quote:BillieJean schreef op 25 juni 2010 @ 21:22:

[...]

Ja idd, net op MTV was een docu van hem maar helaas was het al op zn einde. Ik vind dat er op tv maar weinig uitgezonden wordt. Een interview iod zou leuk geweest zijn.

Ja, vind het ook vrij weinig wat je te zien krijg. Had meer verwacht, concerten ofzo.

Vorig jaar werd je elke dag zowat dood gegooid (lekkere woord keuze ) met concerten e.d. van hem.
Ben benieuwd of mijn ex-vriendin vandaag ook aan het janken is om hem. Zal wel.

Echt... huilen om een beroemd iemand, ik kan het niet begrijpen...
quote:Brummetje wrote on 25 June 2010 @ 22:46:

Ben benieuwd of mijn ex-vriendin vandaag ook aan het janken is om hem. Zal wel.

Echt... huilen om een beroemd iemand, ik kan het niet begrijpen...

Het gaat dieper dan dat. Voorbij de persoon..

Ik ben met Michael Jackson opgegroeid, ik ben van muziek gaan houden en zelf gaan musiceren door hem. Ook ben ik gaan dansen door hem. Daarnaast is hij een van de meest talentvolle, hardcore entertainers geweest, dé meest talentvolle danser en choreograaf en een topzanger geweest. Toen hij werd vermoord, ging een stukje van mijn wezen met hem mee en een stuk passie die niemand ooit meer zal ervaren ook. Een waar verlies dus. Ik weet zeker dat sommigen dat herkennen...
Ik vind ook dat hij echt The King of Pop is en dat niet snel iemand hem na zal doen. Ben ook redelijk opgegroeid met zijn muziek. Vind ook haast alle liedjes leuk.

Maar toch, ik kan niet verdrietig zijn omdat hij dood is.
Echt niet Brummetje? Ik vind het echt heel erg dat hij dood is. Helemaal na het zien van "This is it" Wat een verlies voor de muziekwereld! Iemand die nog zo bevlogen was, zo intens leefde voor zijn muziek....
quote:Brummetje wrote on 25 June 2010 @ 22:55:

Ik vind ook dat hij echt The King of Pop is en dat niet snel iemand hem na zal doen. Ben ook redelijk opgegroeid met zijn muziek. Vind ook haast alle liedjes leuk.

Maar toch, ik kan niet verdrietig zijn omdat hij dood is.Ben blij, jij bent gewoon onze heldere rots in de branding!...
Michael valt niet te evenaren. Woorden schieten eigenlijk tekort voor wat ik voor hem voel. Ik ga dan ook geen poging doen.

Het enige wat ik kan zeggen is dat hij me geraakt heeft in mijn hart, geinspireerd en gesteund door gewoon te zijn wie hij was en uit te dragen wat hij voelde en lef toonde, zie je nu ga ik toch weer woorden zoeken...

Er zal nooit meer zo iemand zijn als hij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven