Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
vrijdag 25 juni 2010 om 21:14
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 21:12:
Owwww wat een dotje! ( en straks iedereen denken dat we erwt al hebben gezien)
Wat een haar! En die oogjes! Zo snoepig, sprekend Xan
.... Over het haar, de oogjes en de snoepigheid kan ik meepraten.
Ik ken Xan niet IRL, dus weet niet hoe groot de gelijkenis is...
Maar hoop van ganser harte voor PODE en Xan dat hun zoon toch niet echt lijkt op die schattige foto
Owwww wat een dotje! ( en straks iedereen denken dat we erwt al hebben gezien)
Wat een haar! En die oogjes! Zo snoepig, sprekend Xan
.... Over het haar, de oogjes en de snoepigheid kan ik meepraten.
Ik ken Xan niet IRL, dus weet niet hoe groot de gelijkenis is...
Maar hoop van ganser harte voor PODE en Xan dat hun zoon toch niet echt lijkt op die schattige foto
vrijdag 25 juni 2010 om 21:35
quote:Inad schreef op 25 juni 2010 @ 21:10:
Ow, kut, nu heb ik de hond gemist
36 uur is heel veel. Hoop echt dat ze allang klaar is en gewoon terecht even lekker met babysnuffelen bezig is.
(hier duurde eerst keer langer, maar durf dat bijna niet te schrijven. Is zo Opraherig. Alles tig keer erger hebben dan iedereen )ik had dat laatst in een gesprek met een paar mensen die kinderen hadden gekregen. De een overstemde de ander met de verhalen. Het was bijna om te lachen.
Ow, kut, nu heb ik de hond gemist
36 uur is heel veel. Hoop echt dat ze allang klaar is en gewoon terecht even lekker met babysnuffelen bezig is.
(hier duurde eerst keer langer, maar durf dat bijna niet te schrijven. Is zo Opraherig. Alles tig keer erger hebben dan iedereen )ik had dat laatst in een gesprek met een paar mensen die kinderen hadden gekregen. De een overstemde de ander met de verhalen. Het was bijna om te lachen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan