houd ik nog van hem???
zaterdag 26 juni 2010 om 11:21
Hoi allemaal
Ik heb al 25 jaar een relatie met 4 kinderen.
Maar laatste twee jaar merk ik steeds dat ik denk is dit hem?
Dan krijg ik het gevoel dat ik iets mis.
Misschien ben ik de verkeerde getrouwd.
En voel me heel down daarbij.
Dan denk ik ik ga op zoek naar een ander.
Zodat er weer passie is.
Tegelijkertijd wil ik niet bij hem weg want een beetje geef ik wel om hem.
Ook ben ik de spelbreker als ik weg ga en doe de kinderen pijn.
Dit malen beinvloed mijn dagelijkse werk inmiddels.
Alles is verder wel goed ook de sex.
Maar het malen en denken word ik gek van.
anna
Ik heb al 25 jaar een relatie met 4 kinderen.
Maar laatste twee jaar merk ik steeds dat ik denk is dit hem?
Dan krijg ik het gevoel dat ik iets mis.
Misschien ben ik de verkeerde getrouwd.
En voel me heel down daarbij.
Dan denk ik ik ga op zoek naar een ander.
Zodat er weer passie is.
Tegelijkertijd wil ik niet bij hem weg want een beetje geef ik wel om hem.
Ook ben ik de spelbreker als ik weg ga en doe de kinderen pijn.
Dit malen beinvloed mijn dagelijkse werk inmiddels.
Alles is verder wel goed ook de sex.
Maar het malen en denken word ik gek van.
anna
zaterdag 26 juni 2010 om 11:31
Wat denk je te missen wat je bij een andere man wel zou vinden? Passie? Wil je dat niet liever samen met je huidige man beleven dan?
Heb je al met je man over je gevoelens gesproken? Misschien ervaart hij ook een soort 'sleur' en kunnen jullie samen proberen weer nieuw vuur in jullie relatie te blazen?
Heb je al met je man over je gevoelens gesproken? Misschien ervaart hij ook een soort 'sleur' en kunnen jullie samen proberen weer nieuw vuur in jullie relatie te blazen?
zaterdag 26 juni 2010 om 11:33
zaterdag 26 juni 2010 om 11:40
zaterdag 26 juni 2010 om 11:51
zaterdag 26 juni 2010 om 11:57
zaterdag 26 juni 2010 om 12:01
zaterdag 26 juni 2010 om 12:10
Anna, nooit je relatie zo maar opgeven spreekt voor zich. Maar het gras is echt niet altijd groener bij een ander. Ik herken jouw situatie en voor mij was het ondanks dat het verdrietig was om te scheiden wel een enorme bevrijding.
Kortom, doe geen onbezonnen dingen, zeker niet gezien je kinderen, maar blijf ook niet te lang hangen in een relatie die het niet meer is voor je (zoals ik heb gedaan).
Veel sterkte. Ik weet hoe moeilijk het is, vooral dat malen inderdaad.
Kortom, doe geen onbezonnen dingen, zeker niet gezien je kinderen, maar blijf ook niet te lang hangen in een relatie die het niet meer is voor je (zoals ik heb gedaan).
Veel sterkte. Ik weet hoe moeilijk het is, vooral dat malen inderdaad.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
zaterdag 26 juni 2010 om 12:14
2 jaar heeft TO al dit gevoel EM. Afwachten lijkt me geen goed plan. Praten wel en iets ondernemen. Therapie heeft wel geholpen bij mij, alleen leidde het tot een andere stap dan ik vantevoren had gehoopt.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
zaterdag 26 juni 2010 om 12:20
zaterdag 26 juni 2010 om 12:23
zaterdag 26 juni 2010 om 12:44
Als alles verder ok is (zelfs de sex) dan zou ik mezelf streng toespreken over dat malen als ik jou was.
Jullie hebben kinderen samen, dus òf je vat de koe bij de horens en gaat samen aan de slag om jullie relatie nieuw leven in te blazen, òf je telt je zegeningen en houdt jullie gezin in tact.
Van dat malen, dat alleen maar interne dialoog is, wordt niets beter en raak jij alleen maar verder en verder in verwarring.
Jullie hebben kinderen samen, dus òf je vat de koe bij de horens en gaat samen aan de slag om jullie relatie nieuw leven in te blazen, òf je telt je zegeningen en houdt jullie gezin in tact.
Van dat malen, dat alleen maar interne dialoog is, wordt niets beter en raak jij alleen maar verder en verder in verwarring.
zaterdag 26 juni 2010 om 12:53
Jezelf streng toespreken?? Moet ze haar twijfels dan maar voor zichzelf ontkennen, haar gevoel onderdrukken en voortmodderen?
Ik raad TO therapie aan, alleen of met partner, om uit te vinden wat ze werkelijk voelt en wil.
Ik raad TO therapie aan, alleen of met partner, om uit te vinden wat ze werkelijk voelt en wil.
zaterdag 26 juni 2010 om 12:55
Hoi
Ja ik heb het al met mijn man besproken.
zelf geeft hij wel om mij.
En wil me niet opgeven.
Is wel tevreden zoals het gaat.
Sex is er genoeg uitgaan doen we ook vaak zelfs weekendjes weggaan .
Hij is tevreden zegt die want met sex is er genoeg liefde.
maar een knuffel mist hij wel en daar zit het hem die geef ik niet.
Immers dat gevoel heb ik niet voor hem..
Misschien ligt het in de start want ik werd zwanger en toen zijn we getrouwd.
We sloegen dus die verliefdheid ergens over.
Ik wil soms wel even apart wonen kijken hoe dat gaat maar hij weet niet dat na die tijd hij er nog steeds is en niet een ander heeft gevonden.
Dan word ik toch weer jaloers!!??!!
Al met al dus een knagend gevoel iets depresief ervan.
Hoe word ik weer happy??
Anna
En wil me niet opgeven.
maar een knuffel mist hij wel en daar zit het hem die geef ik niet.
Immers dat gevoel heb ik niet voor hem..
Ik wil soms wel even apart wonen kijken hoe dat gaat maar hij weet niet dat na die tijd hij er nog steeds is en niet een ander heeft gevonden.
Hoe word ik weer happy??
Anna
zaterdag 26 juni 2010 om 13:02
Tijdje apart wonen lijkt me geen gek idee als dat mogelijk is.
Ik vind het overigens wel een goed teken dat je nog jaloers kan worden om hem. Tja verders.. ik heb mijn advies al gegeven..
Ik vind het overigens wel een goed teken dat je nog jaloers kan worden om hem. Tja verders.. ik heb mijn advies al gegeven..
zaterdag 26 juni 2010 om 13:03
quote:40stel schreef op 26 juni 2010 @ 12:55:
Anna
Hij is tevreden met jullie relatie maar denkt ook dat Hijzelf iemand anders vindt als jij een tijdje uit huis gaat?
Dat is tegenstrijdig.
Anna
Hij is tevreden met jullie relatie maar denkt ook dat Hijzelf iemand anders vindt als jij een tijdje uit huis gaat?
Dat is tegenstrijdig.
zaterdag 26 juni 2010 om 13:05
Hoe oud zijn jullie kinderen?
Als ik je verhaal zo lees dan klinkt het een beetje alsof er ruimte aan het ontstaan is voor nieuwe impulsen. Nadat je jaren druk bent geweest met zorgen en opvoeden zul je even opnieuw moeten leren zelf die impulsen te veroorzaken.
Je kunt er voor kiezen om de honger naar nieuw te bevredigen door een hele nieuwe start in je eentje te maken. Dan gooi je alles overhoop en zul je via zwemmen of verzuipen hoe dan ook jezelf door een enórme hoeveelheid nieuwe impulsen mogen heenworstelen. Je kunt er ook voor kiezen nieuwe impulsen te geven aan je bestaande relatie. Dat kun je samen doen, maar je kunt er ook zelf mee beginnen.
Als ik je verhaal zo lees dan klinkt het een beetje alsof er ruimte aan het ontstaan is voor nieuwe impulsen. Nadat je jaren druk bent geweest met zorgen en opvoeden zul je even opnieuw moeten leren zelf die impulsen te veroorzaken.
Je kunt er voor kiezen om de honger naar nieuw te bevredigen door een hele nieuwe start in je eentje te maken. Dan gooi je alles overhoop en zul je via zwemmen of verzuipen hoe dan ook jezelf door een enórme hoeveelheid nieuwe impulsen mogen heenworstelen. Je kunt er ook voor kiezen nieuwe impulsen te geven aan je bestaande relatie. Dat kun je samen doen, maar je kunt er ook zelf mee beginnen.
zaterdag 26 juni 2010 om 13:41
quote:40stel schreef op 26 juni 2010 @ 12:55:
Hoi
En wil me niet opgeven.
maar een knuffel mist hij wel en daar zit het hem die geef ik niet.Immers dat gevoel heb ik niet voor hem..
Hoe word ik weer happy??
Anna
Hij klinkt als een lieve man.
En jij klinkt als een egoïst die elk excuus aangrijpt om het buiten de deur te gaan zoeken.
Nou, doe dat dan als je die drang niet kunt beheersen, maar ga dan na een jaar niet lopen miepen dat het toch niet si zoals je had verwacht.
Djeez woman, this is life, count your blessings and get on with it.
Hoi
En wil me niet opgeven.
maar een knuffel mist hij wel en daar zit het hem die geef ik niet.Immers dat gevoel heb ik niet voor hem..
Hoe word ik weer happy??
Anna
Hij klinkt als een lieve man.
En jij klinkt als een egoïst die elk excuus aangrijpt om het buiten de deur te gaan zoeken.
Nou, doe dat dan als je die drang niet kunt beheersen, maar ga dan na een jaar niet lopen miepen dat het toch niet si zoals je had verwacht.
Djeez woman, this is life, count your blessings and get on with it.
zaterdag 26 juni 2010 om 13:45
quote:Sarah Scott schreef op 26 juni 2010 @ 13:37:
[...]
Wat hebben die er nou mee te maken.
Alles, die moeten er toch ook mee gaan dealen.
Niet dat ze inspraak hebben in een besluit, maar ik geloof niet dat die er nou om staan te springen.
Echter, dat hoef je ook niet te bespreken, dat het geen feest zal zijn voor ze snapt to zelf wel neem ik aan.
[...]
Wat hebben die er nou mee te maken.
Alles, die moeten er toch ook mee gaan dealen.
Niet dat ze inspraak hebben in een besluit, maar ik geloof niet dat die er nou om staan te springen.
Echter, dat hoef je ook niet te bespreken, dat het geen feest zal zijn voor ze snapt to zelf wel neem ik aan.