Mode & Beauty alle pijlers

Bh maat

26-06-2010 11:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren nieuwe bh's gekocht. Ik dacht vraag voor de zekerheid even om advies. Ik draag zelf 70C en ben uiteindelijk de winkel uitgelopen met 70E. Zijn er mensen die dit ook wel eens hebben gehad? Ik vraag me namelijk af of ik er nou een verkeerde maat droeg of dat mijn borsten zonder mijn weten zijn gegroeid.

Ik moet toegegeven dat die nieuwe bh wonderen doet, weet alleen nog niet of ik er blij mee ben. Ik moet nog erg aan mijn nieuwe spiegelbeeld wennen.
Ja, heb ik ook gehad.

Ben ook een cupmaat omhoog gegaan.

Die andere maat paste wel, maar deze past veel beter.

Het verschil zat hem bij mij in het stukje tussen mijn borsten, dat moet echt aan sluiten. Deed het eerst niet, nu wel.
Had ik een tijdje terug ook. Dacht dat ik 75E had, bleek toch 80F te zijn..... nieuwe BH zit een stuk beter en gek genoeg lijken mijn borsten nu wat kleiner omdat ze minder omhoog worden geduwd bij de grotere maat.
Ik heb ooit eens ergens gelezen hoeveel vrouwen een te kleine bh dragen, maar ben helaas het % vergeten.

En je borsten kunnen, denk ik best van vorm of maat veranderen in de loop der tijd. En als die bh zoals je zegt wonderen doet, zul je er snel aan gewend zijn. Je truitjes en shirts vallen gewoon mooier. Zie het verschil maar als je over een paar dagen die te kleine bh nog eens aandoet .
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Yep, heb ik ook gehad! Ook een keer advies gevraagd en liep ook met 2 cupmaten groter de winkel uit. Verschilt wel per BH, maar ik had altijd B en nu meestal D.
Ik heb tegenwoordig ook 70F, soms 70FF. Iedereen vindt dat gigantisch klinken, maar ik heb van boven gewoon maat 38, heel soms 40. Mijn borsten zijn net zo groot als die van iemand die bijv. 80D heeft, of 85C.
Ik heb het ook heel lang fout gehad. Scheelde bij mij dan weer geen cupmaten. Ik liep eerst in 80D nu in 75D. Zie er nu veel smaller uit, doordat het beter zit.
Ja, hier ook, vroeger had ik A, en nu B of soms zelfs C.
Leuk, Zamirah. Ik ben ook van AA naar A, naar B, C, D en (borstvoeding) E gegaan. Ben nu weer op de weg terug. Via D op C uitgekomen. Hier mag het bij blijven, wat mij betreft.
ik
anoniem_98260 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:41
96.72% gewijzigd
Is wel eens een onderzoek naar geweest. Het bleek dat 80% van de vrouwen een verkeerde bh maat draagt...

En iedereen maar klagen over de kleinere voorgevel..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Je bent zeker niet de enige. En nu je weet hoe een verkeerd passende bh zit, zul je ook veel vaker vrouwen zien met omhoogkruipende bandjes, dubbele borsten, enz

Filmpje dat ik toevallig net (op zoek naar nieuwe bh) tegenkwam
Gewist.

Het modereerbeleid van-Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Heb ik ook gehad. Ik had C. Mijn BH zat nogal strak, dus wilde een maatje groter. Bleek ik F te hebben.
Ik heb borsten, die een beetje zijwaarts uitsteken. Daar moet ik echt rekening mee houden. Met de 'verkeerde' beha heb ik een grote, doorlopende 'bumper' en lijk ik tien kilo zwaarder...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven