Bh maat
zaterdag 26 juni 2010 om 11:39
Ik heb gisteren nieuwe bh's gekocht. Ik dacht vraag voor de zekerheid even om advies. Ik draag zelf 70C en ben uiteindelijk de winkel uitgelopen met 70E. Zijn er mensen die dit ook wel eens hebben gehad? Ik vraag me namelijk af of ik er nou een verkeerde maat droeg of dat mijn borsten zonder mijn weten zijn gegroeid.
Ik moet toegegeven dat die nieuwe bh wonderen doet, weet alleen nog niet of ik er blij mee ben. Ik moet nog erg aan mijn nieuwe spiegelbeeld wennen.
Ik moet toegegeven dat die nieuwe bh wonderen doet, weet alleen nog niet of ik er blij mee ben. Ik moet nog erg aan mijn nieuwe spiegelbeeld wennen.
zaterdag 26 juni 2010 om 11:54
Ik heb ooit eens ergens gelezen hoeveel vrouwen een te kleine bh dragen, maar ben helaas het % vergeten.
En je borsten kunnen, denk ik best van vorm of maat veranderen in de loop der tijd. En als die bh zoals je zegt wonderen doet, zul je er snel aan gewend zijn. Je truitjes en shirts vallen gewoon mooier. Zie het verschil maar als je over een paar dagen die te kleine bh nog eens aandoet .
En je borsten kunnen, denk ik best van vorm of maat veranderen in de loop der tijd. En als die bh zoals je zegt wonderen doet, zul je er snel aan gewend zijn. Je truitjes en shirts vallen gewoon mooier. Zie het verschil maar als je over een paar dagen die te kleine bh nog eens aandoet .
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert