Hoe veel relaties?

24-06-2010 19:35 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo maar even nieuwsgierig..:

Hoeveel (serieuze) relaties heb je gehad, voor je de ware ontmoette en hoe oud was je toen?

Ik zelf, btw heb 'm nog niet ontmoet en vraag me ook af of dat nog gaat gebeuren ;)
1x 2 jaar vanaf mijn 22e en met Qlief vanaf mijn 25e 26e 25e 26e 25e 26e 25e 26e verjaardag. Dat is negen jaar intussen. Van alle mannen die ik voor die tijd en sindsdien ontmoet heb, was dit de enige met wie ik oud wil worden en met wie ik zelfs wilde trouwen. Voor hem en sindsdien heb ik geen man ontmoet die aan hem kan tippen, dus of er nou één of meerdere "waren" rondlopen doet niet ter zake, dit is de mijne.
Van 16-26, ook mee samengewoond.

2 jaar flink gerommeld met tig vriendjes(echt niveau slettebak)

28e mijn huidige man ontmoet,nu 7 jaar getrouwd,en 2 kindjes
1/2/3/4/5... uhhh.... relatie met nummer 5 nu... meer kan ik niet op 1 hand tellen... dus houden we deze maar
quote:boysmum74 schreef op 25 juni 2010 @ 19:38:

2 jaar flink gerommeld met tig vriendjes(echt niveau slettebak)

Daar werd niet naar gevraagd, toch?
3 serieuze

3 jaar

2 jaar

2 jaar
Ik tel voor het gemak alleen even degenen mee waarmee ik toekomstplannen had. Vriendjes van een paar maanden toen ik veel jonger was horen daar niet bij.

Een relatie van 11 jaar en eentje van een jaar.
Ik ben nu 10jaar bezig met mijn eerste relatie en ik wil nog steeds oud worden met hem!
3 serieuze relaties

1/2 jaar

1 jaar

1,5 jaar

Mijn huidige vriend ontmoette ik op mijn 22e, nu 5 jaar samen

En dan heb ik nog heel veel scharrels gehad, sommige gingen een paar maanden mee, sommigen een paar weken en een hele boel een avond of een paar avonden.
1 serieuze relatie voor ik "de ware" ontmoette.

Op mijn vijftiende mijn eerste relatie, die heeft 28 jaar geduurd.

Op mijn vierenveertigste mijn tweede relatie, nu 11 jaar, en dit is voor de rest van mijn leven.
wat me opvalt is dat zoveel mensen hier al zo jong aan 'een relatie' zijn begonnen. ben nu 38 en krijg nu eindelijk het idee dat ik weet wie ik ben en wat ik wil (en niet wil. hah).
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad. Ik ben 27 en vind het gewoon leuk om te 'scharrelen'. Ik vind dit zelf geen probleem, maar omgeving schijnt het (steeds meer) vreemd te vinden.
1 serieuze relatie. 0 niet serieuze relaties. Ik was ongeveer 10 dagen oud toen ik de ware ontmoette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven