Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Xan en Erwt zijn in 1x van hun forumverslaving af, die komen over een week of 6 nog es melden dat Ploperwtje geboren is.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
En ons achter laten met een f5 verslaving .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 26 juni 2010 @ 10:49:

Kip, ze kennen genoeg forummers irl waar ze het tel.nr van hebben dus die zouden ze dan denk ik wel smsen van vertel het maar.Het was uiteraard niet serieus bedoeld, had je er eens milie met knipoog bij willen hebben?
Ja dat kan dus niet he, ik heb een late dienst!
Ik kwam ook even kijken, maar nee... het is nog niet bekend gemaakt (ik ga er toch vanuit dat PODE nu toch niet meer aan het puffen is, toch?? Dat ze gewoon lekker met Xan hun kind aan het bewonderen is.... en dat ze daar geen genoeg van kan krijgen....).
quote:Solomio schreef op 26 juni 2010 @ 10:50:

Xan en Erwt zijn in 1x van hun forumverslaving af, die komen over een week of 6 nog es melden dat Ploperwtje geboren is.
quote:misschicken schreef op 26 juni 2010 @ 10:53:

[...]

Het was uiteraard niet serieus bedoeld, had je er eens milie met knipoog bij willen hebben?Tuuk wil ik van jou een Milie, wat denk jij nou?
eens milie dan he?
Graag, heb nu mijn armen open, dus klaar om te ontvangen .......
stelletje bijdehandTe wijven
Waarschijnlijk zijn ze babyerwt meteen aan het leren forummen, maar met die kleine babyerwtenhandjes duurd dat natuurlijk een tijdje voordat hij het door heeft...

En maar lachen dat wij hier met zijn alle op ónze baby zitten te wachten....

Pode Succes als je nog bezig bent, maar ik hoop echt dat jullie het forum 'even' vergeten zijn door jullie familiegeluk!
quote:mylenevalerie schreef op 26 juni 2010 @ 10:16:

Nou Summer, er is hier ook weinig aktie, vertel over je hotte date .Nee joh, ik wacht het nog even af en als het echt dramatische vormen gaat aannemen dan open ik er wel een topic over

*wil dan natuurlijk wel allemaal goede adviezen die ik vervolgens dan weer heerlijk in de wind kan slaan*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:yasmijn schreef op 26 juni 2010 @ 10:46:

Fussie, hoe lang moet jij nog?Twee weken
quote:Summerdance schreef op 26 juni 2010 @ 13:59:

[...]

Nee joh, ik wacht het nog even af en als het echt dramatische vormen gaat aannemen dan open ik er wel een topic over

*wil dan natuurlijk wel allemaal goede adviezen die ik vervolgens dan weer heerlijk in de wind kan slaan*aaaahh...vertel vertel nou...
Poodje en Xan, ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Maak me stiekem wel wat ongerust.
Wil ook niet als een overbezorgde forumster overkomen maar heel eerlijk gezegd maak ik me ook wel een beetje zorgen

En nee Bieb....my lips are sealed!

Het was leuk, het was lekker en het is wellicht voor herhaling vatbaar

Zitten jullie trouwens allemaal met laptop buiten?

Ik vlucht hier gewoon om het kwartier naar binnen, het is niet te harden zo warm hier....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het gaat vast wel goed met hun!

Ze zijn vast moe, warm en zwaar onder de indruk van hun geweldige verse baby!
quote:Whiskers schreef op 26 juni 2010 @ 14:47:

Het gaat vast wel goed met hun!

Ze zijn vast moe, warm en zwaar onder de indruk van hun geweldige verse baby!Precies, die zijn lekker aan het genieten!
Ik ga er vanuit dat het zo is Vinyl en Whiskers! Dat kan gewoon niet anders :-) toch?
Nog babydingesnieuws?
quote:dangeensuus schreef op 26 juni 2010 @ 14:49:

Ik ga er vanuit dat het zo is Vinyl en Whiskers! Dat kan gewoon niet anders :-) toch?Precies!
Nou niet allemaal ongerust worden he. Kan net zo goed iets niet zo heul ergs zijn waardoor ze even geen tijd of zin hebben om hier iets neer te zetten.

Misschien moesten ze onverwacht naar het zh en nog even blijven om het één of ander. Heb ik ook gehad bij oudste hoor: had in vruchtwater gepoept, snel naar het zh, na bevalling bleef placenta vastzitten, dus hup, onder narcose en dat ding eruit. Dan ben je wel even verder voordat je weer rustig thuis zit.

Dus..... (maar hoop wel dat alles goed is en dat we snel wat horen...)
Ik heb wel eens hier op forum van bevallingen gehoord van 36 uur, dus kan nog
quote:Vinyl schreef op 26 juni 2010 @ 14:52:

[...]

Precies!Jij bent wel heel stellig, weet jij iets wat wij niet weten?
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 26 juni 2010 @ 15:17:

Ik heb wel eens hier op forum van bevallingen gehoord van 36 uur, dus kan nog Of 48....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven