Twijfel.....

26-06-2010 15:32 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een lange huwelijk van 25 jaar,weet ik zowat zeker dat ik hier niet verder mee wil gaan,alleen weet niemand hier iets vanaf,wat moet ik nu?ik worstel hier al jaren mee,en het word alleen maar moeilijker,of zit ik in een midlifecrissis?Wat een toestand,ik heb al hulp ghad,veel gesprekken,maar dit heeft ook niets opgeleverd....We hebben 4 kids....De eerste wat vermeld stond was eerst niet helemaal eerlijk geschreven,want ik durf dit nam.niet,want mis.dat iemand mij herkent,sorry...Ik hoop dat jullie mij dit vergeven,maar wij hebben 4 kinderen,en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,of tips kunnen geven,want ik weet het niet meer...
Huh?? In het topic van vanochtend ben je 20 jaar getrouwd en heb je drie kinderen??
Errug vreemd inderdaad.

Hoe kan het dat niemand er van weet, maar je al wel veel hulp en gesprekken hebt gehad?
Nou ja zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Huh??
Dit is wel heel vreemd inderdaad, je hebt vandaag nog gereageerd op het andere topic?! Hoezo nu een nieuwe openen en liegen, of loog je in het andere topic over het aantal kinderen en de aantal jaren dat je getrouwd bent?

Sterkte in ieder geval, heb het idee dat je dat heel goed kunt gebruiken
Nou, ik heb ook een beetje twijfel nu .
quote:twinkeling schreef op 26 juni 2010 @ 15:43:

Nou, ik heb ook een beetje twijfel nu .Een beetje maar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is warm hè, rustigaan beginnen .
quote:twinkeling schreef op 26 juni 2010 @ 15:45:

Het is warm hè, rustigaan beginnen .Nou vooruit ,voor deze keer het voordeel van de twijfel
Of ze heeft er sinds vanmorgen een baby bij???
quote:Nammma schreef op 26 juni 2010 @ 16:02:

Of ze heeft er sinds vanmorgen een baby bij???
quote:pooky schreef op 26 juni 2010 @ 15:37:

Errug vreemd inderdaad.

Hoe kan het dat niemand er van weet, maar je al wel veel hulp en gesprekken hebt gehad?Ik heb hulp gezocht,maar onze kinderen,en onze famillie weten van niets.....
Soory dat ik dit niet eerder mailde,maar wij hebben dus 4 kinderen,en zijn al 25 jaar getrouwd.quote:Kleintjecool schreef op 26 juni 2010 @ 16:04:

[...]

Sorry dat ik dit niet eerder mailde,maar dit durfde ik nam.niet,maar ik zit hier echt mee,vooral omdat ik niet verder kan zo,en zomaar een punt erachter te zetten,is ook erg moelijk voor me.quote:_barbie_ schreef op 26 juni 2010 @ 15:40:

Dit is wel heel vreemd inderdaad, je hebt vandaag nog gereageerd op het andere topic?! Hoezo nu een nieuwe openen en liegen, of loog je in het andere topic over het aantal kinderen en de aantal jaren dat je getrouwd bent?

Sterkte in ieder geval, heb het idee dat je dat heel goed kunt gebruiken
Snap eerlijk gezegd niet zo goed wat het uitmaakt of je 3 of 4 kinderen hebt en of je 20 of 25 jaar bent getrouwd. Het gaat toch om je twijfel....dan maken getallen toch niet uit?

En waarom open je een nieuw topic? Snap ik niet goed allemaal...
`je had toch in dat andere topic verder kunnen schrijven?
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. Als je man behoorlijk dominant en agressief zou zijn en je in elkaar slaat of steeds maar jou geld opmaakt aan drugs,de kinderen zou slaan of nog erger zou misbruiken, jou opsluit, jou niks gunnen, achter andere vrouwen aanzit, dan had je gelijk! Ik denk dat er toch wel heel veel vrouwen zo'n man als die van jou zouden willen hebben. Zeg maar waar hij woont dan ben je hem zo kwijt......en je kinderen dan ook deels.

Ik zou zeggen geef hem een berenknuffel en bedenk dat je het veel slechter had kunen treffen
Zo simpel is het ook niet hoor,en zeker niet zoals jij het zegt,ik kom mis.niet veel te kort,maar het is ook moeilijk in een berichtje te vermeleden hoe onze relatie is,toch?Wij laten elkaar wel vrij,maar het gaat mij erom dat ik niet zoveel meer van mij man hou,en daar zit ik erg mee...We werken er allebei aan,en gaan best veel ondernemen...Maar mijn man vindt het bv.moeilijk om veel aandacht aan mij te geven,en dat weet hij ook...Ik mis gewoon mijn maatje,van vroeger...Ik doe ook best wel mijn best,maar als ik niet zoveel gevoelens meer voor hem heb,is dit erg moeilijk...quote:greeneye1 schreef op 26 juni 2010 @ 17:03:

Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. Als je man behoorlijk dominant en agressief zou zijn en je in elkaar slaat of steeds maar jou geld opmaakt aan drugs,de kinderen zou slaan of nog erger zou misbruiken, jou opsluit, jou niks gunnen, achter andere vrouwen aanzit, dan had je gelijk! Ik denk dat er toch wel heel veel vrouwen zo'n man als die van jou zouden willen hebben. Zeg maar waar hij woont dan ben je hem zo kwijt......en je kinderen dan ook deels.

Ik zou zeggen geef hem een berenknuffel en bedenk dat je het veel slechter had kunen treffen
Ja,je hebt helemaal gelijk,ik doe dit ook voor het eerst....quote:Nammma schreef op 26 juni 2010 @ 16:44:

`je had toch in dat andere topic verder kunnen schrijven?
Ik heb er ook niet zoveel vesrtand van,en dacht,laat ik nu maar alles eerlijk zeggen,maar het ligt voor mij best gevoellig,omdat wij vorige week net 25 jaar getrouwd waren,en dit hebben gevierd...Het voeld zo dubbel allemaal,en oneerlijk....bquote:Kleintjecool schreef op 26 juni 2010 @ 16:25:

Snap eerlijk gezegd niet zo goed wat het uitmaakt of je 3 of 4 kinderen hebt en of je 20 of 25 jaar bent getrouwd. Het gaat toch om je twijfel....dan maken getallen toch niet uit?

En waarom open je een nieuw topic? Snap ik niet goed allemaal...
quote:40stel schreef op 26 juni 2010 @ 17:28:

Ik heb er ook niet zoveel vesrtand van,en dacht,laat ik nu maar alles eerlijk zeggen,maar het ligt voor mij best gevoellig,omdat wij vorige week net 25 jaar getrouwd waren,en dit hebben gevierd...Het voeld zo dubbel allemaal,en oneerlijk....b

[...]

Wat voelt oneerlijk? Van jou? (jouw gevoelens dus?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven