Twijfel.....
zaterdag 26 juni 2010 om 15:32
Na een lange huwelijk van 25 jaar,weet ik zowat zeker dat ik hier niet verder mee wil gaan,alleen weet niemand hier iets vanaf,wat moet ik nu?ik worstel hier al jaren mee,en het word alleen maar moeilijker,of zit ik in een midlifecrissis?Wat een toestand,ik heb al hulp ghad,veel gesprekken,maar dit heeft ook niets opgeleverd....We hebben 4 kids....De eerste wat vermeld stond was eerst niet helemaal eerlijk geschreven,want ik durf dit nam.niet,want mis.dat iemand mij herkent,sorry...Ik hoop dat jullie mij dit vergeven,maar wij hebben 4 kinderen,en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,of tips kunnen geven,want ik weet het niet meer...
zaterdag 26 juni 2010 om 15:40
zaterdag 26 juni 2010 om 15:46
zaterdag 26 juni 2010 om 16:22
Sorry dat ik dit niet eerder mailde,maar dit durfde ik nam.niet,maar ik zit hier echt mee,vooral omdat ik niet verder kan zo,en zomaar een punt erachter te zetten,is ook erg moelijk voor me.quote:_barbie_ schreef op 26 juni 2010 @ 15:40:
Dit is wel heel vreemd inderdaad, je hebt vandaag nog gereageerd op het andere topic?! Hoezo nu een nieuwe openen en liegen, of loog je in het andere topic over het aantal kinderen en de aantal jaren dat je getrouwd bent?
Sterkte in ieder geval, heb het idee dat je dat heel goed kunt gebruiken
Dit is wel heel vreemd inderdaad, je hebt vandaag nog gereageerd op het andere topic?! Hoezo nu een nieuwe openen en liegen, of loog je in het andere topic over het aantal kinderen en de aantal jaren dat je getrouwd bent?
Sterkte in ieder geval, heb het idee dat je dat heel goed kunt gebruiken
zaterdag 26 juni 2010 om 16:25
zaterdag 26 juni 2010 om 17:03
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. Als je man behoorlijk dominant en agressief zou zijn en je in elkaar slaat of steeds maar jou geld opmaakt aan drugs,de kinderen zou slaan of nog erger zou misbruiken, jou opsluit, jou niks gunnen, achter andere vrouwen aanzit, dan had je gelijk! Ik denk dat er toch wel heel veel vrouwen zo'n man als die van jou zouden willen hebben. Zeg maar waar hij woont dan ben je hem zo kwijt......en je kinderen dan ook deels.
Ik zou zeggen geef hem een berenknuffel en bedenk dat je het veel slechter had kunen treffen
Ik zou zeggen geef hem een berenknuffel en bedenk dat je het veel slechter had kunen treffen
zaterdag 26 juni 2010 om 17:24
Zo simpel is het ook niet hoor,en zeker niet zoals jij het zegt,ik kom mis.niet veel te kort,maar het is ook moeilijk in een berichtje te vermeleden hoe onze relatie is,toch?Wij laten elkaar wel vrij,maar het gaat mij erom dat ik niet zoveel meer van mij man hou,en daar zit ik erg mee...We werken er allebei aan,en gaan best veel ondernemen...Maar mijn man vindt het bv.moeilijk om veel aandacht aan mij te geven,en dat weet hij ook...Ik mis gewoon mijn maatje,van vroeger...Ik doe ook best wel mijn best,maar als ik niet zoveel gevoelens meer voor hem heb,is dit erg moeilijk...quote:greeneye1 schreef op 26 juni 2010 @ 17:03:
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. Als je man behoorlijk dominant en agressief zou zijn en je in elkaar slaat of steeds maar jou geld opmaakt aan drugs,de kinderen zou slaan of nog erger zou misbruiken, jou opsluit, jou niks gunnen, achter andere vrouwen aanzit, dan had je gelijk! Ik denk dat er toch wel heel veel vrouwen zo'n man als die van jou zouden willen hebben. Zeg maar waar hij woont dan ben je hem zo kwijt......en je kinderen dan ook deels.
zaterdag 26 juni 2010 om 17:28
Ik heb er ook niet zoveel vesrtand van,en dacht,laat ik nu maar alles eerlijk zeggen,maar het ligt voor mij best gevoellig,omdat wij vorige week net 25 jaar getrouwd waren,en dit hebben gevierd...Het voeld zo dubbel allemaal,en oneerlijk....bquote:Kleintjecool schreef op 26 juni 2010 @ 16:25:
Snap eerlijk gezegd niet zo goed wat het uitmaakt of je 3 of 4 kinderen hebt en of je 20 of 25 jaar bent getrouwd. Het gaat toch om je twijfel....dan maken getallen toch niet uit?
En waarom open je een nieuw topic? Snap ik niet goed allemaal...
Snap eerlijk gezegd niet zo goed wat het uitmaakt of je 3 of 4 kinderen hebt en of je 20 of 25 jaar bent getrouwd. Het gaat toch om je twijfel....dan maken getallen toch niet uit?
En waarom open je een nieuw topic? Snap ik niet goed allemaal...
zaterdag 26 juni 2010 om 18:04
quote:40stel schreef op 26 juni 2010 @ 17:28:
Ik heb er ook niet zoveel vesrtand van,en dacht,laat ik nu maar alles eerlijk zeggen,maar het ligt voor mij best gevoellig,omdat wij vorige week net 25 jaar getrouwd waren,en dit hebben gevierd...Het voeld zo dubbel allemaal,en oneerlijk....b
[...]
Wat voelt oneerlijk? Van jou? (jouw gevoelens dus?)
Ik heb er ook niet zoveel vesrtand van,en dacht,laat ik nu maar alles eerlijk zeggen,maar het ligt voor mij best gevoellig,omdat wij vorige week net 25 jaar getrouwd waren,en dit hebben gevierd...Het voeld zo dubbel allemaal,en oneerlijk....b
[...]
Wat voelt oneerlijk? Van jou? (jouw gevoelens dus?)