Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, hoop echt dat alles helemaal okee is en jullie nu met een heerlijk erwtje babie'tje aan het tutten zijn!
Ja, dat vind ik echt.
quote:minny schreef op 26 juni 2010 @ 15:24:

[...]

Of 48.... Of 65....
Het kan nog zát

Ik heb er bij mijn laatste bevalling ruim 60 uur over gedaan, van de eerste weeën en gebroken vliezen tot daadwerkelijk een kind baren.

Ik hoop natuurlijk van harte dat het puffen er op zit voor Pode en dat ze beide inderdaad aan het genieten zijn van hun baby!
Nog geen nieuws? Nog maar even wachten dan. Voor de zekerheid nog wat cheerleaders...

MILF in the making ;-)
quote:Star schreef op 26 juni 2010 @ 15:17:

Ik heb wel eens hier op forum van bevallingen gehoord van 36 uur, dus kan nog Of 96
MILF in the making ;-)
Holy cow! 96 uur?

Als hij er zo zó uitkomt dan ben je nog wel even bezig

anoniem_104595 wijzigde dit bericht op 26-06-2010 16:35
Reden: plaatje deed het niet :(
% gewijzigd
Edit! niet quote
quote:DarkRosePrincess schreef op 26 juni 2010 @ 16:26:

[...]

Of 96

Vriendin van mij heeft inderdaad ook eens 4 dagen afwisselend bij haar thuis en bij mij thuis op de bank gehangen met weeen.

Echt erg voor haar en ook voor jou DRP.

Hoop dat PODE sneller haar baby in haar armen mag houden!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:Noni schreef op 26 juni 2010 @ 15:49:

Het kan nog zát

Ik heb er bij mijn laatste bevalling ruim 60 uur over gedaan, van de eerste weeën en gebroken vliezen tot daadwerkelijk een kind baren.

Ik hoop natuurlijk van harte dat het puffen er op zit voor Pode en dat ze beide inderdaad aan het genieten zijn van hun baby!Maar dan had je toch nog geen heel pijnlijke weeën??? Toch??
quote:jasmine schreef op 26 juni 2010 @ 16:37:

[...]

Vriendin van mij heeft inderdaad ook eens 4 dagen afwisselend bij haar thuis en bij mij thuis op de bank gehangen met weeen.

Echt erg voor haar en ook voor jou DRP.

Hoop dat PODE sneller haar baby in haar armen mag houden!Ik hoop het van harte. Die eerste bevalling was hell. Voornamelijk rugweeën die niet op het CTG te zien waren en dus zou ik volgens de gyn niet aan het bevallen zijn. Pas na 72 uur greep men alsnog in en kreeg ik eerst een slaapmiddel omdat ik echt op was, acht uur daarna de vliezen doorprikken en een uurtje daarna een infuus met weeversterkende middelen. De tweede duurde ongeveer 73 uur, de derde drie en een half en de laatste was er in anderhalf uur. Het kan dus wel snel!
MILF in the making ;-)
quote:Yraatje schreef op 26 juni 2010 @ 16:50:

[...]

Maar dan had je toch nog geen heel pijnlijke weeën??? Toch??

Euhm, nou, haha zal ik eerlijk zijn?

De pijn viel eigenlijk best wel mee (achteraf in elk geval)

Wel word ik soms nog steeds 's nachts wakker van de piepjes in het ziekenhuis, die bevalling is ook de reden dat ik nooit meer een bevalling wil/mag mee maken.

Maar wat ik ook nooit zal vergeten is de roes na een bevalling, zo'n verfrommelt baby'tje wat om zich heen ligt te kijken en de hele wereld lijkt even stil te staan, heerlijk!

Ik hoop dat Erwt en Xan daar nu middenin zitten!
Doperwtjes eigen topic
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
En ik maar telkens dit topic checken met mijn mobi of PODEXan al geboren is. Wat goed dat Solo even een link plakte van een ander topic anders had ik nog niets geweten.

Dussss Xan en PODE van harte gefeliciteerd met de kleine XanneErwt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven