Gezondheid alle pijlers

afvallen na zwangerschap.....

25-06-2010 21:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
4,5 maand geleden met een keizersnee van een superjongetje. Even was ik goed op gewicht maar nu eet ik gewoon echt veel te veel kan er zo van genieten. Weeg nu 77 maar wil eigelijk 68 wegen. Heeft iemand een goede tip om af te vallen en vol te houden? BVD
tja je zegt het zelf al je eet teveel..... Dus minder eten en daarbij meer bewegen. helaas is dat denk ik de enige remedie voor je.

Ik heb zelf 2 maanden geleden ks gehad. ik geef zoon BV en dat is bij mij prima voor de lijn. de pondjes verdwijnen als sneeuw voor de zon (nog 5 van de 25 te gaan yeahhh).
Geef je nog borstvoeding? Dan is lijnen echt niet verstandig.

En afvallen is meer bewegen en gezond eten. Dus oa als je zoon straks wat steviger is lekker samen met de fiets erop uit.
Eerlijk? Ik ben 2,5 jaar geleden bevallen van mijn dochtertje. Ik woog voor mijn zwangerschap 56 kilo, op 't einde 77,5 en nu 60,5.

Ik voel me ook nu pas weer een beetje leuk in bikini. Ik had er gewoon de puf niet voor en ben niet echt een sportschooltiep. Eten kan ik ook niet laten staan.

Ik zou wachten tot je geen borstvoeding meer geeft en lekker veel gaan wandelen met de kleine. Beetje fietsen. Zumba ofzo.

Mijn rolletjes zitten voornamelijk op mijn buik. Zwembandje. Tis een beetje molliger geworden sinds de keizersnede.
Sporten! Lekker gaan bewegen en zorgen dat je gezond eet. Het is nu echt een heerlijk seizoen om af te vallen. Veel lekker fruit en groenten beschikbaar.

Ben nog zwanger, dus sporten (behalve recreatief fietsen) zit er nu niet in. Maar heb zo'n zin om weer lekker te gaan hardlopen. Kijk er echt naar uit.

Dan kom ik hier verder mee praten. Begrijp namelijk echt wat je bedoelt met het niet van lekker eten af kunnen blijven. Snoep op dit moment veel meer dan normaal.
TO wat ik overigens meteen toen ik enigzins op de been was deed, elke dag naar buiten en een stuk wandelen. Kind in de kinderwagen mee.

Hier ook ks dus in het begin nog niet al te ver, maar uiteindelijk liep ik wel 2 uur per dag denk ik. Wat te eten en te drinken mee, de kleine lekker slapen en ik stapte in een redelijk tempo door. ZOwel bij nummer 1 als bij nummer 2 werkt dit heel goed.OOk toen ik bij nummer 1 weer ging werken, probeerde ik in het weekend een heel stuk te wandelen. Hardlopen is niets voor mij, maar in een strak tempo lopen is ook heel goed voor je.
dank voor de reacties....ik weet natuurlijk wel dat ik het zelf moet doen maar ik vind het gewoon moeilijk om mezelf te motiveren en consequent te blijven. Ga half augustus weer1 a 2 keer proberen te sporten. Aan de andere kant wil ik alles weer meteen gewoon alles goed is hoewel ik voor mijn zwnagerschap ook al een buikje had hoor ...............

nog tips voor een niet al te ingewikkeld dieet?

Doei
Tja, Dees1973, het minst ingewikkelde dieet is minder eten dan je verbruikt. Dus of meer gaan verbruiken of minder gaan eten, meer is het niet. Ik liep altijd heel veel met mijn dochtertje in de wagen en gaf bv, dus de kilo's vlogen eraf. Voor mij werd het pas echt vervelend toen ik geen bv meer gaf. toen bleef ik hetzelfde eten, maar verbruikte ik minder met als resultaat dat ik aan kwam.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Diëten is echt zinloos, als je het mij vraagt.

Gewoon minder (en/of gezonder) eten en meer bewegen.

Een à twee keer per week sporten schijnt overigens niet genoeg te zijn als je er echt van wilt afvallen, dan moet je drie keer per week gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven