Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
We vallen gewoon op de bank in slaap

Happy new topic!

Happy new topic!

Deel 8 alweer?

Sjézus wat gaat dat hard!
Joepie, een nieuw topic! Allemaal gefeliciflapstaart, we hebben er al weer 3000 bijgetetterd!!!

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Erg hè, we tetteren binnen een maand een topic vol, 3,5e week om precies te zijn!
Happy New Topic!!!

Iets anders
Ik kom even snel langs

myleentje, hoop dat je ondanks alles toch een beetje jarig bent

leo, lieve mevrouw leo. Ik moet je toch niet met die zwemband op je hoofd komen slaan. Kom binnen wanneer je wil, huil wanneer je wil, lach wanneer je wil. Je hoort er gewoon bij gekkie. En je ziet er erg goed uit trouwens.

Voor alle andere dames happy new topic en tot morgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Van harte gefeli, happy new topic, even voor 12 uur de chAMpie zoeken voor hier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ratteke, dapper hoor! Ik wil het ook wel graag maar ik durf het niet zo goed. Ben benieuwd hoe het jou vergaat (ik heb ook een bril/lenzen)

Wow, Leo, je ziet er erg mooi uit op je nieuwe foto's! Je groene ogen vallen ook veel meer op met je haar zo kort. Mooi hoor!!!!

MV, ik ga nu echt naar bed en niet verder aftellen. Ik hoop dat je ondanks je gemengde gevoelens, toch een mooie dag hebt, want dat verdien je, je bent een mooi mens!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ratteke, wat een goeie bestemming voor je meevaller. Wat lijkt me dat ook zalig, 's ochtends wakker worden en gelijk alles scherp zien (ik heb -5.75 en -5) of in bed wakker worden met je bril half in je hoofd gestanst omdat je tijdens het tv kijken in slaap valt...
Ik ben ook blij er mee. Ik wilde dit al zoooo lang. Nooit het geld voor (over) gehad. En nu? Nu heb ik een levensverzekering afgekocht (nog van mijn vorige woning) en krijg net genoeg geld om het te laten doen.

Ik vind het ook eng, maar de verhalen over het mis gaan vallen reuze mee. Ik hou jullie op de hoogte, Male en Olijf.

En ik wilde het geld nog wel gebruiken om er later een nieuwe 2e hands auto voor te kopen. Maar toen kwam dit in me op en ik heb het eens voorzichtig tegen K gezegd en hij was het er helemaal mee eens. Het is jouw geld en jouw ogen. En ik vind je mooier zonder bril, dan komen je mooie blauwe ogen beter uit...

Ik heb zo'n lieve kerel getroffen in hem. Een opmerking zal ik nooit vergeten. Mijn zin in sex is een beetje weg door de pillen. Daar had ik het met hem over, vind het zo naar voor hem. Gelijk zijn reactie: pfff wat maakt dat nou uit, als je maar beter wordt. Ik hou van hem.

En Happy New Topic!!! En nog een klein half uurtje en dan is MV jarig!!!
Geweldig Ratt dat je het laat doen, als dat is wat je wilt of waar je je lekker bij voelt, vooral doen, meen ik echt. Je leeft maar 1 keer. Nou heb ik niets te sparen maar ook dan zou ik het niet doen, je kan er zomaar niet meer zijn. Nee hoor, geniet er maar van als je het kan laten doen.

Ik was een proefpersoon bij de nachtlensen, helaas was ik er echt te vroeg bij, de kinderziektes waren er niet uit en toen wilde ze 600 euro hebben, nou dacht het niet. Dus ze hebben mooi die dingen terug gekregen, het was de bedoeling ze snachts in te hebben en dan overdag zonder lensen kunnen zien. Dat ging niet, maar met autorijden ging het niet zonder. Dus het was op mijn werk een drama en in de auto had ik dan maar mijn bril op. Nee het ging niet zo goed.
Wat een top kerel heb je toch Ratt. Even goed vastbinden hahahahah. Die moet je niet kwijt raken.
quote:delphicat schreef op 27 juni 2010 @ 23:19:

We vallen gewoon op de bank in slaap

Happy new topic!

[afbeelding]

Oh ben weer wat blijer, super ander topic. Wat een snoetje deze kat.

Ik hoorde vandaag dat Bo die 2e NL film al eerder moet spelen, de 13e juli begreep ik vandaag. Wel spannend. Ik vertel hem niets hoor , maaar die datum komt wel beter uit, die andere was de dag na die andere, Bo is altijd helemaal uitgeput na opnamens. Veel indrukken. Dus ben er blij mee.
Ratteke, ga jij je ogen laten laseren? Heb er overheen gelezen, sorry. Is ook een wens voor mij. Ik zou zelf graag een laserkanonnetje willen want ik wil ook graag mijn haartjes laten weglaseren. Een cursusje doe het zelf met een lasergun ofzoiets.

In ieder geval, ik lee (s/f) mee.

Lief jouw mannetje. Fijn is dat he dat soort support. Mijn mannetje zegt weleens (als ik verdrietig ben over mijn dikzijn) dat hij alleen maar meer Anneke heeft gekregen (ik was voor ons huwelijk eerder aan de magere kant).
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:itsme26 schreef op 27 juni 2010 @ 23:24:

leo, lieve mevrouw leo. Ik moet je toch niet met die zwemband op je hoofd komen slaan. Kom binnen wanneer je wil, huil wanneer je wil, lach wanneer je wil. Je hoort er gewoon bij gekkie. En je ziet er erg goed uit trouwens.
Nog een paar minuutjes MV en dan ben je onze Jarige Jet!

Ik ga zo naar huis, mijn werk zit er op voor vandaag. Ik ga nog even lekker genieten van het zonnetje. Het is echt super weer. Misschien nog even naar de dog offleash, of naar de river met de doggies. En dan lekker de bbq aan en buiten eten!

Happy Birthday dear MVHappy Birthday to you!!!!

You're the best of the best!
Lieve MV, heeeel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag *smak, smak, smak* Ik hoop dat je toch een fijne dag hebt!!

Ik moet natuurlijk nog wel goedgekeurd worden he... zul je zien, heb je eindelijk het geld, zijn mijn ogen niet geschikt... Dat zou ik wel heel erg vinden.

En ja, ik ben idd heel blij met deze man. Die laat ik niet meer gaan. Oh en Ann, K. kreeg er ook steeds meer Rat bij hahaha. Ik ben sinds het samenwonen ook best aangekomen. Niet veel maar er moet toch wel 10 kilo van af om weer lekker slank te zijn. En dat rugvet... dat vind ik zó erg, dat ik dat heb. Ik zag het laatst in de spiegel... brrr.

Maar aan de andere kant, ik ben wel lekker om in te knijpen, lekker zacht, die vetjes.

En Lé, ik zal het enorme topic eens proberen te lezen. Mijn uitstelgedrag moet afgelopen zijn. Gewoon doen. Niks geen ge-ja maar meer. Ik zit soms zó tegen dingen aan te hikken, en dan is het helemaal niet eng of wat dan ook. Muts die ik ben.

Maar MV is al twee minuten jarig en dat heb ik door het typen gemist!

MyleneValerie, meid met prachtige nick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Smak, smak, smak! Dikke kus lieffie!
dubbel dubbel....
Ja dank jullie schatten, dikke kus voor jullie, jullie zijn lief. Hebben jullie wel eens een spoom gedronken, dat is echt een aanrader met citroenijs.

Oeps, Lé drinkt geen alcohol, ik weet niet of het ook smaakt met nep champi, maar wacht, ik heb wat anders voor lé.

Lé, voor jou een alcoholvrije cocktail, heb ik gemaakt met de Koninginnedagblog;

Gefeliciteerd Mylene!!!

quote:mylenevalerie schreef op 28 juni 2010 @ 00:09:

Lé, voor jou een alcoholvrije cocktail, heb ik gemaakt met de Koninginnedagblog;

[afbeelding]

O zaaaaalig!

Er zitten toch niet zo veel calorieën in he?
Oeh, dat zou wel erg zijn ja Ratteke! Maar goed, niet van uitgaan maar.

Ik wil plaatselijk afvallen, maar dat is moeilijk. Ik ben een jaar of wat geleden zo'n 25 kg afgevallen en het gevolg is een michelinmannetjes bubbelbuik/maag. Ach, ik mag verder niet klagen, een den zal ik nooit meer worden maar wat strakker in het velletje zou lekker zijn. Helaas zei de fysio al eens, dat zal moeilijk worden want je hebt los bindweefsel (hihaho, ik ben niet blubberig, ik heb gewoon los bindweefsel ) en slankerigheid zit niet bepaald aan beide kanten in de familie. Ik ben het slankie zeg maar Ach nou ja, gewoon weer een beetje letten op wat ik eet en weer wat regelmatiger sporten, dat helpt bij mij al gauw. Ik heb verder een gezond gewicht. Ik hoop alleen dat ik morgen kan sporten want veel last van heup en rug door schoonmaakactiviteiten en pies-achter-wasmasjien-wegdweil actie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven