Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil

vrijdag 16 juli 2010 om 16:20
quote:Ratteke schreef op 16 juli 2010 @ 16:13:
[...]
Dasty heet het. Ik heb er bij staan kijken maar ik heb nog een fles vol badkamerreiniger staan. Bij de Action gekocht. Als dat op is haal ik het ook maar eens.JAAAA Dasty!! Ratteke. Gelijk ff ergens noteren. Maar ik kan nog wel even zonder haha, ben niet zo'n poetser.
[...]
Dasty heet het. Ik heb er bij staan kijken maar ik heb nog een fles vol badkamerreiniger staan. Bij de Action gekocht. Als dat op is haal ik het ook maar eens.JAAAA Dasty!! Ratteke. Gelijk ff ergens noteren. Maar ik kan nog wel even zonder haha, ben niet zo'n poetser.

vrijdag 16 juli 2010 om 17:01
quote:Babsjuh schreef op 16 juli 2010 @ 16:27:
Ja! Ik ben d'r!! Probeer nog steeds ergens een vrijdagmiddagrel van de grond te krijgen maar 't wil niet lukken
Maar ik ga de nieuwe openen!!!Bah, nu heb ik toch gereageerd in dat "Kat kwijt in huis" topic en nu doe ik akelig, omdat ik een shit bui ben, en niet kan ophouden te katten
Ja! Ik ben d'r!! Probeer nog steeds ergens een vrijdagmiddagrel van de grond te krijgen maar 't wil niet lukken
Maar ik ga de nieuwe openen!!!Bah, nu heb ik toch gereageerd in dat "Kat kwijt in huis" topic en nu doe ik akelig, omdat ik een shit bui ben, en niet kan ophouden te katten