Garnier after sun, HELP!
maandag 28 juni 2010 om 09:56
Stepen, vlekken en ja ik ben op de ingesmeerde plekken inderdaad mooi bruin, maar dus niet egaal!
Gisteren de hele dag op Rockin' Park in de zon en schaduw gezeten, gistereavond na het dochen me volledig ingesmeerd met aftre sun. Kom ik op mijn werk tot de conclusie dat ik helemaal onder de vlekken en strepen zit!
Hoe krijg ik dat er vanaf???
Het lijkt net of ik zelfbruiner heb gebruikt!
Gisteren de hele dag op Rockin' Park in de zon en schaduw gezeten, gistereavond na het dochen me volledig ingesmeerd met aftre sun. Kom ik op mijn werk tot de conclusie dat ik helemaal onder de vlekken en strepen zit!
Hoe krijg ik dat er vanaf???
Het lijkt net of ik zelfbruiner heb gebruikt!
maandag 28 juni 2010 om 10:12
maandag 28 juni 2010 om 10:13
Mywick,hahahah ,herkenbaar .Vreselijk voor lul gelopen na het gebruik van een slecht uitgesmeerde zelfbruiner .Dacht dat het zonnebrand was en aangezien soms mijn wangen verbranden had ik die alleen ingesmeerd .Liep met twee bruine ronde vlekken op mijn gezicht ,ernstig ...
Scrubben hielp goed .Zit er soms een vleugje zelfbruiner in die aftersun ?Ik gebruik dit merk nooit meer , onder de bultjes
Scrubben hielp goed .Zit er soms een vleugje zelfbruiner in die aftersun ?Ik gebruik dit merk nooit meer , onder de bultjes
maandag 28 juni 2010 om 10:14
maandag 28 juni 2010 om 10:16
Ik gebruik altijd aftersun van garnier (zo'n lichtblauwe fles, de spray), nooit problemen mee.
Misschien dat je er inderdaad een hebt gepakt met een zelfbruiner dan, maar ik wist eigenlijk niet dat dat ook in aftersun zit? Had je geen zonnebrand gebuikt dan gisteren?
Maar inderdaad maar scrubben of flink bijkleuren zodat het verschil wat minder wordt.
Misschien dat je er inderdaad een hebt gepakt met een zelfbruiner dan, maar ik wist eigenlijk niet dat dat ook in aftersun zit? Had je geen zonnebrand gebuikt dan gisteren?
Maar inderdaad maar scrubben of flink bijkleuren zodat het verschil wat minder wordt.
maandag 28 juni 2010 om 10:26
maandag 28 juni 2010 om 10:56
quote:eleonora schreef op 28 juni 2010 @ 10:14:
Hier zijn de hulptroepen!
Wat is er aan de hand!? Wat is er voor ergs dat er 'help' in de titel staat?!
O, niks, een paar vlekken van de aftersun, of misschien niet eens van de aftersun.
Voor niks hierheen gesneld.
Even lekker de zon in met die strepen en sterren. Bruint wel bij.
Hier zijn de hulptroepen!
Wat is er aan de hand!? Wat is er voor ergs dat er 'help' in de titel staat?!
O, niks, een paar vlekken van de aftersun, of misschien niet eens van de aftersun.
Voor niks hierheen gesneld.
Even lekker de zon in met die strepen en sterren. Bruint wel bij.