~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
He get typ ik net een heel bericht druk ik op een verkeerde knop alles weg....

Tot later...
Ja daar word je beide echt vrolijk van he Barrel, zo'n hazeslaapje..!

Bij ons in de buurt zit ook zo'n binnenspeelgebeuren. Ben er nog nooit geweest. Is wel iets om te onthouden om straks met Marit te doen. Even iets alleen met haar als de baby er is.

Ben benieuwd hoe dat gaat...!

Gisteren lang met een vriendin aan de telefoon gezeten, zij is begin oktober moeder geworden van een zoon. Hun 2e kindje. Dochter is helaas na 8 dagen overleden in 2004. Had een chromosoom afwijking. Nu paniek tijdens de bevalling en "pas" nu het besef dat zoonlief blijft en niet weggaat.

Kan me dat zo goed voorstellen.

Net als jouw gevoel Charly, steeds dat stemmetje, je zult steeds die bevestiging willen hebben.

Findi; bij Marit had ik ook zo'n buik, draag hetzelfde tenminste volgens mij. Dus wat wordt het (nee we weten het echt niet).

Vanmorgen koffie gedronken met een vriendin die ik heb leren kennen tijdens de vorige Mensendieckcursus. Nu is zij ook weer zwanger en de 31e uitgerekend.

Dacht al dat ze bevallen zou zijn omdat het de vorige keer ook zo was. Maar nee dus. Even gezellig. Kids spelen altijd gezellig "met" elkaar.

Gisteren bij de VK was alles oke. Ze denk niet dat ik deze week ga bevallen. Denk het zelf ook niet maar waarom... geen idee.

Marit is nog steeds verkouden. Nou ja verkouden. Last van vieze neuzen zeg maar.

Hoest zelf ook nog steeds en mn neus zit steeds dicht. Dit laatste komt me wel bekend voor, had hier tijdens de zwangerschap van Marit ook veel last van.

Hoe is het verder met iedereen?
Ik ben er ook nog hoor!!

Het was hier inderdaad erg stil, ik had zelf ook weinig te melden.

Ben vanochtend voor een echo geweest: alles prima, lag zelfs iets voor op schema!

Ga het vanavond op mijn werk vertellen (vergadering)

Mijn collega vertelde vorige week dat ze zwanger is, ligt zo'n 3,5 week voor, kunnen we mooi samen met verlof

Lot ga deze week nog maar niet bevallen, hou het nog maar lekker 2 weekjes bij je (of ben je het zat?)

Isa hoe is het met jou????
Charly; nou van mij mag het ook nog wel even blijven zitten hoor! Ben het nog niet zat. Ben relaxter als in het begin van mn verlof. Net alsof nu alles klaar is en het nu dus goed is, kan nu dus meer genieten.

Ben op zoek naar een kado voor een vriendin die haar 2e zoontje verwacht. Heeft al veel kleertjes en speelgoed.

Kan het niet zo goed bedenken, hebben jullie ideeen????
Hoe ging het vanavond Charly?

Hopelijk heb je leuke reacties gehad!

Haai, daar ben ik weer....

Was vorige week ziek, behoorlijk verkouden en het zat vast in mijn kop. Het heerst erg, heb ik me laten vertellen. Ines is ook verkouden, ook vieze neuzen, dus steeds neusje snuiten. Snapt ze heel goed

Charly, mooi dat de echo weer goed was. Hoe reageerden je collega's? Denk wel leuke reacties.

Barrel, vervelend dat Hidde 's nachts nog steeds zo spookt. Vanmorgen sliep Ines tot 10 voor 8 ...en meestal is ze veel eerder wakker dus dat was een hele luxe voor mij!

Heb trouwens lekker herfstvakantie. Was daar wel erg aan toe want die verkoudheid is nog niet helemaal over, balen....af en toe pijn in mijn kop en keelpijn. Maar Ines vindt het geweldig dat mama vakantie heeft. We hebben zelfs gisteren samen koekjes gebakken. Vond ze geweldig en de koekjes zijn ook heerlijk. Vandaag was ze naar de creche en mama naar het dierenasiel voor vrijwilligerswerk. Morgen is madammeke weer op de creche en heeft mama een lunsj-afspraak met een goede vriendin

Vrijdag neemt Papa vrij en kan ik lekker winkelen met mijn moeder en daarna brengt hij Ines naar mijn moeder en dan blijft ze daar slapen..fantastisch dat er opa's en oma's zijn, waar zouden we zijn zonder hen????

Groenmannetje loopt te drentelen rond mij, dus ik ga er weer vandoor.

Greetz groenoogje
He meiden dit kan echt niet hoor!! Zelfs madootje is onvindbaar

Eigenlijk niet veel te melden. Hier gaat alles zijn gangetje. Hidde roept de hele dag mijn mijn mijn mijn pfff of iedereen op de loer ligt om al zijn spullen af te pakken

Ach zal er ook wel weer bij horen (toch??)

Ben gestopt met de pil .... nee niet voor een 2e!

Maarre we zijn er nog niet aan gewend Heb nu maar een Persona bestelt om het zo een beetje te reguleren. hoop dat het werkt. Ben nou toch stiekem een klein beetje zenuwachtig, je ziet het tenslotte ook bij een ander die moeilijk zwanger word dat de wonderen niet de wereld uit zijn ... oh oh

Nou ja positief blijven.
Even een vraagje mss dat jullie het wel eens hebben gehad?!

Ik heb nu al een paar dagen last van mijn eierstokken.

Echt heel raar, pijn kan ik het niet echt noemen maar meer een vervelend gevoel. Ze zijn zo aanwezig

Zou het kunnen zijn dat ik met de pil ben gestopt?
Sorry dames. Ben momenteel nogal afwezig hier. Er druk en erg moe vrees ik. Zondag op maandagnacht was Bikkel niet lekker en dat uitte zich in een kind wat alleen van 23 tot 2 uur sliep en daaromheen de boel bij elkaar brulde. Maandag was gewoon een werkdag dus de wekker ging om half 6. Ik heb de rest van de week nodig gehad om een beetje bij te tanken.

Charly, wat geweldig om te horen dat het allemaal goed gaat. Hopelijk lukt het je een beetje om het stemmtje naar de achtergrond te duwen. Logisch dat je zo onzeker bent na wat jullie hebben meegemaakt, maar het zou fijn zijn als je het van je af weet te schudden. Hopelijk waren de reacties op het werk leuk.

Lot, goed om te horen dat je het nog niet al te zat bent. En wat heftig voor die vriendin zeg om met 8 dagen oud een kindje te verliezen. Vreselijk. Wat zal de geboorte van hun zoontje dan dubbel zijn zeg. Naast een hoop geluk zal het ongetwijfeld ook weer een hoop verdriet naar boven halen.

Cadeausugesties voor bij een tweede? Misschien een mooi muziekdoosje voor op het kamertje? Of juist iets voor de ouders? Een bijdrage voor een etentje of een avond bioscoop ofzo?

Ik moet er zo vandoor. Dikke kus vor iedereen.
Haai ladies,

Goh Barrel, klapperende eierstokken, daar heb ik alleen Jochem Meijer over gehoord . Ik denk dat het wel iets is met de hormonen van de pil die er niet meer zijn. O en Minime loopt ook heel de dag te roepen 'mijn mijn', net als die zeemeeuwen in Nemo...

Fijn Groenoogje dat je lekker vakantie hebt, erg leuk ook koekjes bakken.Daar heb ik helaas geen geduld voor.

Charly hoe waren de reacties? Bij mij op mijn werk hebben ze een pool gemaakt, want sommigen denken het al geraden te hebben. Ik ga t dus maar maandag vertellen, pas nl ook niet meer in mijn rokje, dus moet een nieuwe

Wat had Bikkel, Madootje? Overgeven en zo, want hier zijn we vorig weekend ook erg misselijk.

O Lot je hebt trouwens wel meldplicht!
Meldt met baby, ehh in mn buik!

Gisteren had ik veel last van mn buik, pff zat echt in de weg, rusten hielp wel maar goed dat kan natuurlijk niet aldoor met een kleine meid om me heen.

Vandaag lijkt het beter te gaan (was gisteren al gelijk bij opstaan).

Kan me voorstellen dat het iets te maken heeft met de pil Barrel, alleen zo lang slik je deze toch nog niet?

Hoop dat het niet te lang duurt, zal vervelend voelt.

Heerlijk z'n weekje vakantie Groenoogje, even bijtancken!

Bevalt het werk van Groenmannetje een beetje?

Gisteren is mn vriendin bevallen van haar 2e zoon! Woh snelle, vlotte goede bevalling. Donderdag waren we nog bij Mensendieck en vrijdagochtend om 10.00 was het eral.

Zij had destijds ook z'n bevalling als ik bij Marit heb gehad, dus er is hoop voor mij...

Bedankt voor je suggesties Madootje, had ook al aan iets voor paps en mams gedacht, wij kregen van Giel zijn baas de vorige keer een mand met lekkere kaasjes, nootjes ed, vond ik erg leuk om te krijgen (en lekker..!)

Zit met Marit beneden. Samen in ochtendjas. Gezellig. Een poosje geleden wilde ze dat ding nog niet aan. Maar nu trok ik hem aan en wilde zij de hare ook aan, tja net als mama!

Meestal blijven we nog wel even boven in bed met zn drietjes maar vriendlief heeft niet zo lekker geslapen en ik wel, en ik ga er vanmiddag weer even in dus "offer" ik me op...

Nou fijn weekend allemaal!
quote:barrel schreef op 25 oktober 2007 @ 21:52:

He meiden dit kan echt niet hoor!! Zelfs madootje is onvindbaar

Eigenlijk niet veel te melden. Hier gaat alles zijn gangetje. Hidde roept de hele dag mijn mijn mijn mijn pfff of iedereen op de loer ligt om al zijn spullen af te pakken

Ach zal er ook wel weer bij horen (toch??)

Ben gestopt met de pil .... nee niet voor een 2e!

Maarre we zijn er nog niet aan gewend Heb nu maar een Persona bestelt om het zo een beetje te reguleren. hoop dat het werkt. Ben nou toch stiekem een klein beetje zenuwachtig, je ziet het tenslotte ook bij een ander die moeilijk zwanger word dat de wonderen niet de wereld uit zijn ... oh oh

Nou ja positief blijven.Ehhh, wil je nu stiekem wel (of toch niet)???????
Neeeeeeeee (nog) niet!!!
Kom net bij de vk vandaan. Weer goedgekeurd voor een week!

Kindje ligt mooi in mn bekken dus hoef niet gelijk plat te gaan liggen als de vliezen breken.

Mn zus gemeld dat hun baby dus kan komen

Kan ik in ieder geval op kraamvisite komen zonder ook gebruik te hoeven maken van haar bed...

Gisterochtend vroeg uit de veren vanwege de wintertijd. Marit werd op haar normale tijd wakker maar ja met een uur verschil was dat half 7.

Het nog wel kunnen rekken tot half 8 maar toen zaten we toch echt beneden.

Ben foto's gaan inplakken..nog van Marit haar eerste weken...zegt ze met het schaamrood op haar kaken...

Was wel goed begonnen en alles klaar gezocht dus hoefde nu alleen nog te plakken.

Marit heeft er ook een nieuwe hobby bij! Ze plakt vellen vol..!

Ga zo lekker even een tukkie doen, wat een naar weer. Net gelukkig droog op de fiets naar de vk geweest en droog met de hond gelopen.

De hond gaat overigens deze week weg.

Aan de ene kant vind ik het moeilijk aan de andere kant hij blijft 2 dagen bij onze buren en de andere dagen bij mn schoonouders. Het was tijdelijk maar heeft uiteindelijk ruim 10 maanden geduurd. Het kost me nu heel veel energie om met hem te lopen en het is een langharige.... blijf stofzuigen.

Zou zelf niet zo snel voor een hond kiezen...heb bewondering voor de hondenbezitters onder ons met hun kids!
Sorry hoor ben ik ook weer even...

Ben zo ongelooflijk moe dat ik het soms niet kan opbrengen achter de computer te duiken 's avonds. De zwangerschapskwaaltjes zijn in al hevigheid begonnen. Misselijk-misselijk-misselijk!! Niet spugen, maar wel continu het gevoel of mijn eten in mijn strot zit. Kan me niet herinneren dat ik dat de eerste keer zo hevig had. Ook erg lage bloeddruk dus erg duizelig. Daarnaast moe, zere borsten, verstopping en ik krijg al een buikje!!!!!! Dat gaat snel! Ben aanstaande zaterdag pas 8 weken. Lijkt me allemaal een goed teken, maar ik wacht met spanning aanstaande vrijdag af, de eerste echo!

Lot; het wordt spannend nu hè?! Zal de foto eens proberen te bekijken op de groep. Bijzonder zwanger met je zus. Ik ben het nu voor de 2e keer! Dit keer zit er 3 maanden tussen, de eerste keer ben ik 4 weken later bevallen (allebei op donderdag om 7.03 uur!). We hebben toen ook een buikfoto gemaakt op het strand met de zee als achtergrond.

Findi; snoep hoef ik ook niet hoor bleh!!! Ook heel raar want normaal kan ik zo een pak koekjes opeten. Ik wil alleen hartige dingen. Zat zaterdagavond aan de haring, de dag ervoor augurken en donderdag moest en zou ik oude kaas op brood hebben. Alleen als ik eet lijkt de misselijkheid even weg, maar die komt ook meteen weer terug daarna. En koffie: BAH!!!

Barrel; ik had ook last van mijn eierstokken toen ik stopte met de pil. Iedere maand als ik de eisprong had. Aan een kant dus.
Ola, ola!

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Vriendlief heeft een nieuwe baan, en daar zijn we heel gelukkig mee. Een baan van ma t/m vrij, en gewonen uren. Heerlijk, kijk er echt naar uit. In december is ie een soort van vrij, hij gaat wel hier en daar wat bij klussen, maar is er helemaal voor mij. Jippie. Ik had echt geen idee hoe ik het had moeten fixen. Ik kom af en toe niet meer van de bank af, heb er echt hulp bij nodig. Ik ben wel nog steeds aan het werk, (nog 6 weken werken), maar ik weet niet of het heel lang ga volhouden. Tenmiste voor hele dagen.

Goede berichten, Lot, hou vol !! Ik moet ook nog de babyfoto's van Amelie inplakken hoor, dus hier ook rode kaken. Is ook mijn missie voordat de 2de komt, boek inplakken.

Isa, erg he die vermoeidheid, hopelijk is dat over een paar weken over en voel je je weer een stuk beter.

Findi, hier ook een kindje dat roept dat alles van haar is. En een driftkop als ze haar zin niet krijgt. Moet hier heel erg aan wennen. Zucht.....

Nu tijd voor koffie, anders val ik in slaap.
quote:Isa6 schreef op 29 oktober 2007 @ 13:15:

...

Ben zo ongelooflijk moe dat ik het soms niet kan opbrengen achter de computer te duiken 's avonds. De zwangerschapskwaaltjes zijn in al hevigheid begonnen. Misselijk-misselijk-misselijk!! Niet spugen, maar wel continu het gevoel of mijn eten in mijn strot zit. Kan me niet herinneren dat ik dat de eerste keer zo hevig had. Ook erg lage bloeddruk dus erg duizelig. Daarnaast moe, zere borsten, verstopping en ik krijg al een buikje!!!!!! Dat gaat snel! Ben aanstaande zaterdag pas 8 weken. Lijkt me allemaal een goed teken, maar ik wacht met spanning aanstaande vrijdag af, de eerste echo!

Findi; snoep hoef ik ook niet hoor bleh!!! Ook heel raar want normaal kan ik zo een pak koekjes opeten. Ik wil alleen hartige dingen. Zat zaterdagavond aan de haring, de dag ervoor augurken en donderdag moest en zou ik oude kaas op brood hebben. Alleen als ik eet lijkt de misselijkheid even weg, maar die komt ook meteen weer terug daarna. En koffie: BAH!!!

.

Ik heb echt precies hetzelfde, Isa. Ik voel met je mee

Ik hoef pas volgende week dinsdag voor een echo. Ik heb het wel verteld op mijn werk, dat was wel een opluchting, mmm volgens mij heb ik dit al verteld...
Nee dus,

Ze waren dus erg verrast, vooral omdat ik het zo hard ontkend had.

Nog even volhouden Sams! Gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan! En lekker vrij in December, heerlijk.

Ik ga denk naar bed, desperate housewifes kijken, ben helemaal naar de kl*te. Ik was echt vergeten hoe die 1e drie maanden ook alweer waren, nu weet ik waarom.
Nou nou al die klagende zwangeren hier

Jaja die eerste 3 maanden wat kan een mens dan moe zijn (sorry misselijk zijn ken ik niet).

Het is toch lekker weer om naar je bedje te gaan en vroeg donker dus wat let je!

Sams gefeliciteerd met je man. Fijn hoor wat regelmatiger. Lijkt me best fijn zo met 2 kindjes.

Vanaf vrijdag gaat 1 personeelslid uit dienst en 1 op vakantie.... dat betekent dus meer/veel werken. Gelukkig zijn mijn ouders weer terug van vakantie en is mijn moeder er weer helemaal klaar voor om haar kleinzoon weer eens schandalig te verwennen. Gelukkig, voel ik me minder schuldig.

Maarja ik heb een heerlijk weekend in het vooruitschiet.

2 nachtjes naar A'dam en heerlijk teppan yaki eten in het Okura, niet slecht he?!

He Lot, meldplicht he, niet vergeten hoor!!
Charly hoe gaat het met je????? Je Frummel is toch wel alive and kicking he?!!!

Madootje, is het al wat rustiger? Ook met je kleine ventje, is hij weer helemaal beter?
Sams gefeliciteerd met de baan van je man!

Barrel; balen van de drukte op het werk! Maar wel dat heerlijke weekend in het vooruitzicht!!

Ik moet ook nog de foto's van ons zoontje inplakken vanaf dat hij 5 weken was! Ook een mooie missie voor het komend verlof Ben nu begonnen met ze digitaal "in te plakken". Dat gaat een stuk sneller en je hebt een veel dunner boek waar meer foto's in kunnen. Kan toch moeilijk als hij het huis uit gaat 30 boeken meegeven. Ik zit met foto's al ver over de 1000 geloof ik en hij is pas 2 :-)

Gister en eergister hele slechte dagen gehad qua misselijkheid. Ben vanmorgen begonnen met een liga in bed voor het opstaan. Moet zeggen dat het redelijk hielp. Voor de rest probeer ik iedere 2 uur iets te eten. Vraag me af of het niet gewoon oplucht op echt over te geven. Dat gebeurt bij mij dus niet, maar wel continu misselijk. En ik lag om 9 uur weer te slapen op de bank gisteren. Nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk wat meer duidelijkheid...
Zal proberen elke dag even te posten, al is het alleen maar present met baby..!

Sams van harte hoor met de baan van je man! Altijd fijn met huis en kind in aankomst he!

Isa, ik geef wel over. Bijna dagelijks, sta misselijk op, gooi "het" eruit en klaar. Heb er gelukkig de rest van de dag geen last meer van. Vind het daarom ook niet zo heel erg (alleen op het moment zelf niet, dan voel ik me wel eens zielig, stik soms bijna).

Heerlijk zo'n weekend Barrel, doe mij er een... nou ja of het op dit moment zo'n succes is..

Pff personeel is ook niet alles he, of ben je blij met degene die weg gaat (kan ook toch?).

Vanmorgen met Marit bij de kapper geweest. Heeft weer een heerlijk koppie.

Morgen ben ik zelf aan de beurt, ga nog even voor een kleurtje, lijkt me wel fijn voor de komende periode, zie ik er tenminste qua haar verzorgd uit

Net ook even cakejes gebakken voor de kraamvisite. Heb al een lading in de vriezer zitten. Slagroom of chocolade erop en dan muisjes.

Mn ouders komen vanmiddag, kunnen ze even voorproeven..!

Nou tijd voor tukkie!
Er gebeurd hier bar weinig maar ik ben present hoor met beeb in de buik!

Gisteren toen mn ouders er waren werd Marit tijdens het buiten spelen niet lekker. Ze kroop door een speeltunnel en daar moest ze overgeven.... zomaar uit het niets tenminste voor mij (ons). Ze was hartstikke vrolijk had heerlijk gegeten en geslapen.

De rest van de middag/avond bleef er niets in.

Vanochtend was het weer over en ze is gewoon naar het KDV. Heb het wel gemeld. Bleek dat er meer kinderen last hadden.

Er is niet gebeld dus het zal wel goed zijn gegaan.

Vanmorgen nog even (nou ja even, ruim 2 uur) naar de kapper geweest, geknipt en gekleurd.

Nu tijd om aan het eten te beginnen.
We zitten in spanning op jou te wachten Lot

Hier een heerlijk dagje achter de rug. Ik had vandaag met een oud huisgenootje uit mijn studiejaren (pffff wat is dat alweer lang geleden) afgesproken. En het was echt beregezellig!

We hebben dus nu ook plechtig afgesproken dat we het contact niet meer zullen verliezen, super!

Ik had eigenlijk nog een paar dingen moeten doen, maar daar is helemaal niets van gekomen. Dat wordt nu maar doorgeschoven naar morgen.

Hoest met de rest van de dames??
Ha Dames, even snel een berichtje van mij vanaf mijn werk.

Ik leef nog hoor, en zover ik het kan zien is het met mijn frummel ook nog goed.

Mijn pc thuis is dood!!

Gisteren monteur gehad, kon het niet vinden. Dus voorlopig nog zonder pc

Ik zal af en toe op mijn werk bijlezen, reageren zal iets moeilijker gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven