Nou ja het regent!!

29-06-2010 12:49 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
WTF het regent hier gewoon!
Lekker in gaan staan, zomerregen is gezond voor lijf en leden!
Kijk maar op buienradar, dan zie je dat het klopt
Stressed is just desserts spelled backwards
Waar is "hier" ongeveer? Ben wel heel benieuwd want zoon (8jr) neemt uit school z'n "verloofde" mee naar huis voor 'n zwemfeestje maar ik zit bijkans met kippevel in de tuin.... Als 't gaat regenen moet ik gauw 'n noodscenario uit de kast trekken...
Iets anders
Stuur maar naar Overijssel...tis hier om te stikken.
Goed voor de tuin
Yes, en net als ik het zonnescherm in heb gedraaid komt die zon weer
Viva naar de knoppen.
Zolang het niet gaat onweren (ben ik een beetje bang voor), vind ik die regen helemaal niet erg.
Gelukkig hier strakblauw en heet!

(oosten)
Ik vind het ook niet erg hoor, maar de kinderen zijn zich aan het klaar maken voor een waterfestijn op school

Hoe toepasselijk.

Ik moet nu alleen veel meer werk verrichten dan in de planning zit en daar kan deze autist in een dop niet tegen
Hier in t westen ook wat druppels. Hopelijk trekt het vanmiddag weer open want ik wil bbq-en!
Yessss laat maar komen! Het is overal zo droog dat een beetje regen geen kwaad kan. Dus stuur ook maar deze kant op graag.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hier in het oosten is het nog droog. Heb zojuist zelfs de airco uitgezet, kreeg het koud.
Hier regent het niet.

Maar ze hebben er niks over gezegd op het weerbericht toch?
Ik ben gewoon verbaasd, had het nog niet verwacht nml.

Kommaarop met die regen ! Na een fikse bui is alles weer lekker even fris, en ruikt het zo goddelijk buiten.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Waar?

Ik wou dat het hier regende!
Gaat hier ook zo regenen. En ik heb geen jas bij me. Sju.
quote:Babsjuh schreef op 29 juni 2010 @ 12:50:

Waar is "hier" ongeveer? Ben wel heel benieuwd want zoon (8jr) neemt uit school z'n "verloofde" mee naar huis voor 'n zwemfeestje maar ik zit bijkans met kippevel in de tuin.... Als 't gaat regenen moet ik gauw 'n noodscenario uit de kast trekken...hahaha
Hier (Randstad) betrekt het aardig, maar nog geen regen. Snel maar even boodschappen halen, want lang droog blijft het zo te zien niet meer.
Ik wil ook regen!
Ja hier ook! Al is het nu weer even droog! Het is wel meteen heerlijk buiten zeg!
JAaaaaaaaa hier ook! Ik zou weg net, maar zit nog even te internetten thuis, en dat geeft me mooi de gelegenheid om álles nog even open te gooien. Het was hier gisteren in huis niet te harden, met als gevolg moe kind en moe-der
Als het straks maar weer droog is want ik heb geen zin om met deze hitte met 6 kinderen binnen te zitten.

En zeg mij niet dat ik met ze naar buiten moet in de regen, dat trek ik vandaag echt niet helaas.
Ja hier, noord-holland westkant, bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven