Nou ja het regent!!
dinsdag 29 juni 2010 om 13:29
quote:Iris26 schreef op 29 juni 2010 @ 13:25:
Sjonge jonge, het is net een paar dagen warm en nu beginnen er al weer mensen te zeuren om regen!
We hebben genoeg regen gehad, nu is het tijd voor de zon!
Weet je wat het is, het is hier in dit land altijd gelijk fiks of niks.
We stromen zowat met zijn allen de Rijn in, of kunnen het gelijk met een hittegolf doen. Waarom niet gewoon gemiddeld weer. Past wel bij ons . (En eerlijk gezegd vind ik dat vooral ook lekker voor zoon van 7 maanden die nog verkouden is van het rotweer van verleden week en nu best benauwd is soms met die warmte...)
Sjonge jonge, het is net een paar dagen warm en nu beginnen er al weer mensen te zeuren om regen!
Weet je wat het is, het is hier in dit land altijd gelijk fiks of niks.
We stromen zowat met zijn allen de Rijn in, of kunnen het gelijk met een hittegolf doen. Waarom niet gewoon gemiddeld weer. Past wel bij ons . (En eerlijk gezegd vind ik dat vooral ook lekker voor zoon van 7 maanden die nog verkouden is van het rotweer van verleden week en nu best benauwd is soms met die warmte...)
dinsdag 29 juni 2010 om 13:30
Kom net thuis uit m'n werk op de fiets en had een heeeeel dun bloesje aan. Flinke regenbui onderweg en brrrrrrrr koud!
Geen jas en geen plu mee, want het zou bloedheet worden vandaag.
Maar hierom hou ik nou zo van Nederland, 't kan vriezen 't kan dooien
Even wat afkoeling is heerlijk en het ruikt ook nog eens zo lekker fris buiten.
Geen jas en geen plu mee, want het zou bloedheet worden vandaag.
Maar hierom hou ik nou zo van Nederland, 't kan vriezen 't kan dooien
Even wat afkoeling is heerlijk en het ruikt ook nog eens zo lekker fris buiten.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
dinsdag 29 juni 2010 om 13:31
Ik zeur niet om regen, ik ben er blij mee en hoop dat het er snel is!
Mijn hele lijf is van slag van de hitte, helemaal aan de kook en koelt niet meer af. Overal hitte bultjes wat op eczeem lijkt. Die trekken weg als het weer koeler word.
Dus ja, ik roep om de regen en verkoeling!!
Ik zeur niet om regen, ik ben er blij mee en hoop dat het er snel is!
Mijn hele lijf is van slag van de hitte, helemaal aan de kook en koelt niet meer af. Overal hitte bultjes wat op eczeem lijkt. Die trekken weg als het weer koeler word.
Dus ja, ik roep om de regen en verkoeling!!
dinsdag 29 juni 2010 om 13:45
Mag ik dat even zelf weten ?
Dank je wel.
Dat jij ( en een hoop andere mensen ) goed tegen warmte kan is heel fijn voor je, maar er zijn ook mensen ( zoals ik) die er gewoon niet tegen kunnen. Misselijk, hoofdpijn , spierpijn , noem maar op. Gewoon niet leuk, en ja, dan ben ik heel blij met een fikse regenbui zodat het even wat afkoelt en ik me wat beter voel.
Dank je wel.
Dat jij ( en een hoop andere mensen ) goed tegen warmte kan is heel fijn voor je, maar er zijn ook mensen ( zoals ik) die er gewoon niet tegen kunnen. Misselijk, hoofdpijn , spierpijn , noem maar op. Gewoon niet leuk, en ja, dan ben ik heel blij met een fikse regenbui zodat het even wat afkoelt en ik me wat beter voel.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 29 juni 2010 om 13:47
dinsdag 29 juni 2010 om 13:47
Genoeg regen??? Hier is het afgelopen jaar minstens 150 mm te weinig gevallen. De grond is kurk- en kurkdroog!
Ik weet niet in welk deel van NL jij woont, maar hier is de streek echt wel aan een grote goeie knappe regenbui toe!
Genoeg regen??? Hier is het afgelopen jaar minstens 150 mm te weinig gevallen. De grond is kurk- en kurkdroog!
Ik weet niet in welk deel van NL jij woont, maar hier is de streek echt wel aan een grote goeie knappe regenbui toe!
dinsdag 29 juni 2010 om 13:52
quote:borodini schreef op 29 juni 2010 @ 13:45:
[...]
Dank je wel.
Uh, nee...
Zonder gekheid, we hebben een hele lange aanloop gehad naar de zomer. Toen liepen heel veel mensen te klagen wanneer het nu eindelijk eens mooi weer zou worden. Nu is/was het mooi weer, en dan lopen er genoeg mensen weer te zeuren en te puffen "dat het zo warm is"
Dat snap ik dus niet. En dan bedoel ik dus de mensen die eerst liepen te zeuren om mooi weer. Maar dat heb jij niet gedaan begrijp ik.
[...]
Dank je wel.
Uh, nee...
Zonder gekheid, we hebben een hele lange aanloop gehad naar de zomer. Toen liepen heel veel mensen te klagen wanneer het nu eindelijk eens mooi weer zou worden. Nu is/was het mooi weer, en dan lopen er genoeg mensen weer te zeuren en te puffen "dat het zo warm is"
Dat snap ik dus niet. En dan bedoel ik dus de mensen die eerst liepen te zeuren om mooi weer. Maar dat heb jij niet gedaan begrijp ik.