Nou ja het regent!!

29-06-2010 12:49 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
WTF het regent hier gewoon!
Het mag vanavond wel gaan regen hier.

Sproei mij al dagen suf in de tuin iedere avond, maar de tuin vindt het nog niet genoeg
Hier (Zuid Holland) is m'n was weer helemaal nat geregend... ging echt hard net. Van zon is al helemaal geen sprake meer.

Dit was toch niet de voorspelling die ik vanochtend op de radio hoorde?

*blaast regen naar het oosten*
quote:Iris26 schreef op 29 juni 2010 @ 13:25:

Sjonge jonge, het is net een paar dagen warm en nu beginnen er al weer mensen te zeuren om regen!

We hebben genoeg regen gehad, nu is het tijd voor de zon!Haha dat snap ik wel hoor.. Maar het is in mijn huis zo takke heet dat ik blij ben dat er even geen felle zon opstaat nu.. Even afkoelen.. Hier (020) bewolkt, maar nog geen regen. Het mag van mij even een dagje knallen en dan morgen weer soleil!
Hier in rotterdam, aardig buitje gevallen en het is behoorlijk afgekoeld. Ik voel de energie weer door me stromen, heerlijk.
in het zuiden een hoosbui nu ...
Heb ik dat?!
Hier in het altijd bruisende Almere regent het ook, ik vind het wel lekker eigenlijk!
Heb lekker in mijn hempje en blote voeten slipper in de regen gelopen!

Warm en regen zo'n leuke combi!
..popcorn?
Het moet nu wel ophouden hoor!
Van mij mag het hier heenkomen. Rotterdam is wel helemaal aan de andere kant van waar ik woon. Ik hou wel van een buitje op zijn tijd.
Heerlijk hoor, zo'n buitje. Alleen jammer dat ik er niet op gerekend had en over een half uurtje in mijn zomerjurkje op de fiets naar huis moet

Morgen is het weer mooi weer. Ik hou wel van een opfrisdag tussendoor af en toe. Goed voor de plantjes en lekker t stof even weg.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Iris26 schreef op 29 juni 2010 @ 13:52:

[...]

Uh, nee...

Zonder gekheid, we hebben een hele lange aanloop gehad naar de zomer. Toen liepen heel veel mensen te klagen wanneer het nu eindelijk eens mooi weer zou worden. Nu is/was het mooi weer, en dan lopen er genoeg mensen weer te zeuren en te puffen "dat het zo warm is"

Dat snap ik dus niet. En dan bedoel ik dus de mensen die eerst liepen te zeuren om mooi weer. Maar dat heb jij niet gedaan begrijp ik.

geen moment geklaagd...

Ja oke, nu met de hitte.
*doet een rondedans en zingt vals*

Het regent het regent ik word lekker nat...

doei, ik ga naar buiten...
Ik zat om 15.00 uur even naar het journaal te kijken en dus ook naar het weerbericht. Dit luidde" hoge toenemende sluierbewolking en m.u.v. van het zuidoosten droog"

Vandaag behoort West Veluwe dus tot het Zuid-Oosten.
Brussel: heerlijk weer met blauwe lucht en een paar wolken.

Regen, go home! (doet anti-regendans)
mahna mahna tuduuuudududu
Nu regent het hier ook een beetje .

En ik had nog wel lekker een zwembad opgezet voor Frummel.
De zon schijnt alweer volop hier in het zuidwesten.,. dat was vanmiddag wel anders maar nu kan ik weer de tuin in:D
Nog geen regen gezien in het zuiden. Jammer want m'n huis is niet koel te krijgen..
Het drupt hier in het midden van t land ook, dacht al ben ik nou gek...
Als ik naar de buienradar kijk komt hier over 15 minuten regen Is wel ff lekker zo'n buitje
Hier 2x een bui vandaag, nu weer stralend blauw (in de buurt van Leiden).
Emmen: het giet.

Maar ik heb de puf niet om alle kussens van de stoelen en banken naar binnen te halen hoor, het wordt alweer licht verderop.....
Het regent nu ook hier in het oosten.
Hier geen regen gezien en volgens buienradar gaat het ook niet meer komen..
Het is nu weer helder blauw en bloedjeheet Heerlijk.

We zijn weer aan het zwemmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven