eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
hmmm, allemaal tegelijk!? haha
Aaaaaaah!!!!!

Heel verhaal getikt voor iedereen is 't $^#$*&$#&$&*#$!!!!! weg! Domme!

Kom later dit weekend nog ff terug! Deze boer'n trien gaat nu ff d'r boer'nkool afmaken. Lekker, lekker stampot! (van eten in 't vooruitzicht klaart m'n humeur toch altijd weer op.... hoewel....)

Heel veel liefs,

Parel
Hallo!

Veel ananas, weinig effect!

Heb ik dus voor jan l*l een hele ananas met keihard hart naar binnen zitten werken gisteren. Dat hart ging allemaal tussen mijn tanden zitten.. fijn!

Maar helemaal NIKS dus!

NIKS, NOPPES, NADA MEISJES!!!!!

Dat pukkie van ons vindt het volgens mijn opeens veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te koud om de neus buiten te steken.

Ik heb nog even getwijfeld om alle bitterlemon te kopen die ik maar kon vinden maar dan ligt mijn lieffie hier helemaal in een deuk!

Maar goed, langer dan 2 weken kan het nu echt niet meer duren.

Over 2 weken heb ik een kind in mijn armen, dat is 1 zekerheid die ik heb... PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Ik reageer misschien straks nog op de rest..

xxxx Jessel
Haha Lily, volgens mij heb je gelijk en zijn de dames allemaal tegelijk aan het bevallen vandaag!

Ik duim voor je mee hoor dat het dik 9 maanden wordt!!

En Bri, balen dat je je niet zo happy voelt deze week, maar ook voor jou krijg ik eelt op mn duimen hoor.... dat je maar snel niet meer mag duiken :-)

Blond, ik ben heeeeeeeeel benieuwd naar dat geboortekaartje! Was zo dom om mn adres niet op de gmail te zetten dus dat zal ik alsnog even doen. Als je teveel aan je hoofd hebt om dat kaartje alsnog te sturen (wat ik me voor kan stellen!), kan iemand anders dan even een foto ervan maken en die op gmail zetten?

Nou meiden ik kwam even snel kijken dus ga er nu weer vandoor.

Fijn weekend!

Liefs Wolfje
oops Jessel je was me net voor. Nog niet aan het bevallen dus. Balen hoor.

Maar inderdaad... over 2 weken heb je ZEKER je kindje :-)
Heb nog even een foto'tje geplaatst op de gmail.

x
plus mn adres (leuk he al die rode wolfjes hiernaast )
Ik open bij deze weer het NACHT forum.

Niet omdat ik het leuk vind, maar omdat ik weer niet kon slapen.

Ik had vervelende buikpijn (voelde of het er van boven of onder uit moest, lekker vies verhaal).

Volgens mij door die hele ananas van vandaag, geen goed idee, want ik heb nu wel buikpijn maar geen wee te bekennen.

En ik heb echt geen zin om over te geven. Denk dat ik het wel binnen hou.

Nu eerst een kopje thee en shownieuws kijken ('s nachts worden er echt veel programma's herhaald).

En dan weer proberen te slapen.

Tot morgen!
De nacht is weer voorbij geloof ik. Vanmiddag maar weer een beetje bijslapen, want ik heb niet veel uurtjes gemaakt.

Mijn darmen zijn lichtjes van slag. Ik ga vandaag ook echt geen ananas eten, want die geef ik de schuld. Wel ook veel harde buiken gehad, maar dat is voor mij weinig nieuws.

De misselijkheid ging na 2 uurtjes vanzelf weer weg. Vaag...

Zo maar even in bad en dan wil ik gewoon wat gaan doen, anders mis ik de afleiding wel erg. Vanavond nog een verjaardagsfeestje, dat wordt een kort feestje voor mij. Verder rustig dagje, hoor.

Tot zo ver mijn ego nacht-verslag. Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben geslapen! Blond, hoe gaat het met jou gebroken nachten?
Plieno, heb je nog kunnen genieten van de pannenkoeken! Echt een grappig verhaal.

En ik hoop dat je vanmiddag weer wat bij kunt slapen! Wat een ellende zeg! Die misselijkheid is inderdaad echt vervelend. Ik moet zeggen dat ik er zelf vaak gewoon voor kies om toch even boven de pot te gaan hangen.Hoe smerig ook, het lucht wel echt op!
Er ging ff wat mis, drukte iets te snel op verstuur bericht!

Soep, hoe was je boterkoek! Ik hoop voor je dat dat de aanzet geeft tot een bevalling. Boter smeert tenslotte, hè! Het klinkt in ieder geval alsof er dingen aan het gebeuren zijn. Duim voor je en kan me voorstellen dat je ff forum moe wordt als je elke dag hetzelfde moet/kan vertellen.

Lily, dat is inderdaad het key-word: wachten... Misschien iets voor in de nieuwe titel?

Wanneer zit je trouwens op dag 40 (klinkt nog zo ver weg voor mijn gevoel) en ik ga met je mee voor de keuze: over 9 maanden!

Parel, boerenkool wel gelukt? Irritant hè, als je net iets hebt getypt, dat het weer weg is. Heb je zo je best gedaan, kan nog niemand het lezen.

Jessel, nog TWEE WEKEN???? Maar je bent al sinds 19 oktober over tijd. Week 42 eindigd dan toch zo rond 2 november? Ohhhh, ik heb nu echt met je te doen. Hierbij straal ik alle ingredienten van de bitterlemon die ik gisteren heb gedronken naar jou door -zoemzoemzoempruttelpruttel-!

Wolf, jouw adres ga ik ook meteen even aan mijn lijstje toevoegen!
Jessel, KQ, Soep: you go girls!

Hier een rare nacht achter de rug. Heb al twee dagen last van een soort ongesteldheidsbuikpijn en de baby is al ingedaald, dus dat kan het volgens mij niet zijn. Gisteravond kreeg ik ineens last van heftige steken vanuit mijn schaambeen tot boven mijn navel (heb ik deze week een keer vaker gehad). Zeer onregelmatig, zeg maar twee keer heel snel achter elkaar en toen nog een paar keer wat langer achter elkaar. Toch lekker in slaap gevallen en best aardig geslapen. Nu heb ik alleen het gevoel dat ik ongesteld moet worden en dat vage gevoel hangt er al heel de ochtend!

----- zou het ----- ????
Juhules, jij moet echt nog wachten, hoor! Eerst mag Jesseltje! En waar is KQ, zou die dan aan het bevallen zijn, of een kapotte pc ofzo...

Mijn humeur is weer op het oude peil, gisteren was ik echt heel erg sjago. Heb goed geslapen vannacht, dat is ook wel weer een verademing. En ik kreeg een tip van mijn moeder in mijn droom: geniet nou nog maar van je buik, voor je het weet is hij weg. Heeft ze gelijk in. Ik grijp nog niet naar de hulpmiddelen, maar weet niet wat ik doe als het november wordt en de baby er nog zit... Vandaag is mijn eigen voorspelde datum, ben heel benieuwd, ik voel niets namelijk...

De boterkoek is goed gelukt, erg machtig, zoals het hoort. We hebben er gisteren al lekker van gesnoept.

Arme plieno: ik word al misselijk van het idee van een hele ananas. Ben dol op fruit, maar die paar stukjes die gisteren in mijn salade zaten zijn echt wel genoeg. Ik weet niet of het echt nodig is om eten mee te nemen, maar bij ons op het lijstje stond het wel. Nu heb ik altijd wel iets van liga's bij me. Je hoort vaak dat vrouwen helemaal niets meer eten, maar dan kan lief altijd een reep kauwen. Ik weet ook niet waarom er 2 pyjama's op staan. Volgens mij omdat alles zo snel vies wordt, een keer doorlekken en het is mis. Ik hoop er geen nodig te hebben, wil lekker snel weer naar huis. Ik heb gewoon alles braaf ingepakt, en ik zie dan wel wat er nodig was en wat niet.

Wolfje: ik zet jouw adres er ook bij, de rest staat al op mijn lijstje.

Blond, ik hoop dat alles goed gaat bij jullie!!! Ik ben ook nieuwsgierig naar je kaartje, kan je hem anders ook online zetten?

Jessel: goed geslapen? Hoeveel scenario's voor de bevalling heb je al in je hoofd? Wanneer moet je weer op controle?

Parel: had je lekkere stamppot? Wij hebben laatst andijviestamp gegeten, ook zo lekker.

Hebben jullie dat topic bevallingsverhalen gezien? Echt leuk om te lezen, maar ook wel gek.

Ik ga zo even onder de douche, straks boodschappen doen en vanmiddag naar de stad, denk ik. Lief kwam gisteren thuis met nieuwe kleren en ik dacht: ik wil ook weer gewone kleren kopen, lekker winkelen en nieuwe aanwinsten bekijken. Voorlopig dus nog even niet....
Hey meiden,

Heb de moed weer gevonden hoor..... Boerenkool was ouderwets lekker!!!!

Soep, KingsQueen en Jessel; Meiden, denk aan jullie hoor! Hopelijk hoeven jullie niet al te lang meer te wachten tot je jullie kleintje in je armen mag houden!!! En zoals Soep haar moeder al wijs sprak in haar droom; geniet nog ff van je dikke buik!!! Een ding is zeker, het duurt niet lang meer!!!

Jules, Plieno, Es, Luum en Mim; jullie nog heel even genieten van het zwanger zijn hoor!!!! Voor je het weet is het jullie B-day!!!

Jusa; Nog een weekje en dan heb je zekerheid. Hoop 't zo ontzettend voor je!!!

Hoe voel je je? Gekke dingen opgemerkt of juist niet?

Lily; hoop zo voor je dat je een mega-ei gaat produceren/hebt geproduceerd deze maand! En anders heb ik alle hoop voor je volgende cyclus! Ik duim ook heel hard voor jou!

Bri; Super dat je je lichaam zo goed kent! Hoop en duim ook voor jou dat het raak is dit keer! Hebben manlief en jij de thuistest al gedaan? Spannend hoor!

Herah; Voor jou komt de uitgerekende datum ook erg dichtbij hoor!!! Voel je je nog goed?

Dokkie; Druk meeschrijven en meelezen op diverse topics! Knap hoor! Ik kan me goed voorstellen dat dit topic momenteel moeilijk bij te houden is. Als je maar af en toe komt hoor! Als je een tijdje niet bent geweest wordt je hier gemist hoor!!!! Voel jij je oke? Met Lisa ook alles goed?

Wolfje; Heerlijk dat shoppen he!!!! Zijn er nog hippe dingen in France/Zwitserland die wij in NL nog niet kennen? Leuke sites ofzo? Heerlijk dat je het e.e.a. al hebt geregeld met je verlof! Perfect dat je gyn voldoet aan de hollandse principes op 't gebied van verlof!!!

Klavertje; Hopelijk gaat je mannetje zich snel beter voelen! Gelukkig was de eerste echo goed! Over een paar weekjes is jullie boontje een heel klein mini-mensje wat alleen nog maar hoeft te groeien! Het blijft wonderlijk he? Geniet er lekker van meid!

Blond; Heel erg bedankt voor het mooie en lieve geboortekaartje van Kalissa! Gaat alles goed? Nog last gehad van emo-buien of had je daar helemaal geen tijd voor?

Hier alles oke! Muur geschilderd op de babykamer (lei van VT wonen). Weten jullie misschien wat leuke babyspullen/accesoire sites? Mag lekker hip hoor! En wat voor lakentjes/dekentjes gebruik je in de kinderwagen? Is dat hetzelfde als in het ledikantje?

Ga nu ff gezellig een theetje doen! Ciao!
Hallo allemaal!

Hmmm, Kalissa blijft maar eenzaam onderaan de tabel staan... Wedden dat het na dit weekend anders is?!

De onrust onder de bijna bevallers neemt dus toe! Er worden heel wat ananassen gegeten en bitter lemon gedronken. Bij mij heeft het echter helemaal niks geholpen. Traplopen ook niet. Volgens mijn vriendin werkt een stevige vrijpartij wel, wekte bij haar de weeen wel op. Het is dat ik dat toen niet meer mocht ivm gebroken vliezen, anders had ik mijn vriend zeker naar huis laten komen

Dames, wacht gewoon rustig af, het komt echt wel. (heb makkelijk praten nu, hihi! Maar toen de eerste schrik voorbij was nadat ik dacht dat het begonnen was en het bleek niet zo te zijn heb ik me voorgenomen gewoon relaxed af te wachten. Maar goed, ergens ging ik er ook van uit dat het een stuk later zou komen.

Je hoeft het dus helemaal niet aan voelen komen, ik had echt geen enkel teken dat het eraan kwam. Oke, in de dagen ervoor af en toe wat van die menstruatiepijn en misschien iets meer harde buiken, maar niet op zo'n manier dat ik dacht van 'hé, het komt!'. Maar ook dat zal ongetwijfeld bij iedereen weer anders zijn...

Plieno, we hadden vannacht samen kunnen forummen, zat ongeveer rond de zelfde tijd op. Yep, volop gebroken nachten dus. Kalissa meldt zich netjes elke 3.5 a 4 uur. Zette er de eerste week de wekker er nog voor, maar dat bleek niet nodig, ze was meestal voor die tijd uit zichzelf al wakker. Nadeel van borstvoeding dus, alleen ik moet 's nachts op. Maar mijn vriend verschoont haar dan na die voeding regelmatig en legt haar weer terug in bed.

Hij doet het echt super met haar, zeker voor iemand die hiervoor nog nooit een luier verschoont had en liever ook geen baby vast wilde houden. Hij is echt niet bij haar weg te slaan, moet zich inhouden om niet bij elk kikje en prutteltje van haar naast haar bedje te staan! De trotse papa

Zijn jullie mannen al zenuwachtig? Mijn vriend schoot steeds zo vreselijk in de stress als het er aan leek te komen, bijvoorbeeld bij die ene keer dat ik dacht dat ik een wee had of dat de eerste keer de vliezen leken gebroken te zijn, terwijl bij de laatste keer dat het echt raak was en ik met een vloedgolf naast ons bed stond, hij netjes alles had opgedweild, en vervolgens nog in alle rust een paar uur heeft geslapen nadat ik hem beloofd had hem meteen te wekken als het zou beginnen. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan, de eerste uurtjes heb ik in mijn eentje gedaan, hij zou toch niets voor me kunnen doen. Maar vond het wel vreemd dat hij zo rustig kon slapen terwijl het nu toch echt zou gaan beginnen!

Soep, heb jij geen kaartje van me gehad???? Heb naar mijn weten iedereen die zijn adres had vermeld op gmail een kaartje gestuurd!! Kan hem niet op gmail zetten, heb geen scanner. Heb er nog wel eentje over, dus die komt dan alsnog je kant op! Sorry!!

Gister voor het eerst even naar de stad geweest met Kalissa. Jemig, wat een onderneming. Voor we een keer weg waren....pfffff!! Allereerst kregen we met geen mogelijkheid de kinderwagen ingeklapt, hadden er wel eens mee geoefend maar waren het weer vergeten. Toen we dat weer uitgevogeld hadden kregen we hem natuurlijk niet meer uitgeklapt... De handleiding er maar weer bij gezocht. Alleen het onderstel paste in de kofferbak dus de reiswieg moest op de achterbank, maxicosi mee als autostoeltje, maar toen weer geen idee hoe die vast moest in de gordels. Kostte allemaal een hoop tijd, dus eenmaal in de stad was er weinig tijd over omdat het dametje nogal driftig wordt als het etenstijd is. Zo ook toen, wat een gekrijs Meteen weer in de auto naar huis, maar ze raakte zo over haar toeren van de honger dat ik haar maar in de auto de borst heb gegeven. Toen was ze weer stil... Mijn vriend was er klaar mee, die wil voorlopig niet meer de stad in met haar

Nou, fijn weekend allemaal, en succes voor degenen die het nodig hebben!!

Groetjes, Blond!
....even spieken of er al kindjes geboren zijn....

Blond, wat een verhalen zeg! Leuk om te horen dat je vriend het zo goed doet met Kalissa en zo trots is. Ik heb vorige week mn eerste rompertjes gekocht waarop staat: papa est trop fier de moi! (pappa is zo trots op mij!) dus die zou Kalissa ook leuk aankunnen nu.

Wat een avontuur, "eventjes" de stad in. Joh je wordt er vast heel snel handig in. Welke kinderwagen hadden jullie ook alweer?

Ik was vanmiddag zelf even de stad in (Genève) en zag de Bugaboo weer in alle kleurencombinaties langskomen. Echt geinig. Ik steek er vaak de straat zelfs voor over om even van dichtbij te kijken. Gek genoeg hou ik me dan meer bezig met de Bugaboo dan met de baby die erin ligt. Haha.

Plieno, wat vervelend voor je zeg, die slapeloze en misselijke nachten! Kan me voorstellen dat een hele ananas teveel was. Hoop dat je je vandaag weer beter voelt en nog hebt kunnen snoepen van de overgebleven pannenkoeken (als die er al waren!).

Parel, leuk dat je begonnen bent met schilderen! Ik had zelf het idee om aan de lange muur een plank te maken op ooghoogte (of iets hoger), die je dan kunt gebruiken om spulletjes op te zetten zoals muziekdoosje, boekjes (voor als kindje iets groter is), leuk lampje, etc. En dan onder die plank een rij met allemaal fotolijstjes te maken. Lijkt me wel gezellig staan.

Hippe dingen hier?! Nou niet echt hoor. Het is eerder minder hip volgens mij.

Alhoewel, kennen jullie het merk Red Castle?

http://www.redcastle.fr/en/

Ze verkopen echt hele leuke dingen zoals babywraps in allerlei kleuren, etc. Ik las dat ze dit merk ook in Nederland verkopen, dat moet via internet wel te vinden zijn.

Verder ben ik vandaag heerlijk gaan shoppen voor nieuwe laarzen. Mn oude vielen echt uit elkaar. De nieuwe laarzen moesten in elk geval een lage hak hebben want voor de rest hebben al mijn schoenen / laarzen bijna hoge hakken. En dat loopt op het moment niet zo relaxed natuurlijk.

Ik heb ze gevonden hoor! Prachtige zwarte half glimmende (soort tussen leer en lak in ofzo) van Navyboot, een Zwitsers merk. Joepieeeee!

Vanmorgen moest ik me trouwens weer bij het laboratorium melden voor afgifte van urine en het afnemen van bloed voor de O'Sullivan Test. Kennen jullie die? Er was me van tevoren niks verteld behalve dat ik nuchter moest zijn, dus ik kwam daar om half 10 aan. Vroeg die vrouw aan de balie: "weet je dat je hier een uur moet blijven?". NEEE!

Blijkbaar is die test om te checken of je zwangerschapsdiabetes hebt (of gaat krijgen ofzo). Ik moest een goor glucosedrankje drinken, waarna ik een uur in de wachtkamer moest blijven zitten voordat ze eindelijk eens bloed gingen prikken. Pffff.

Soep, KQ, Jessel, Jules.... spannend hoooooor! Jessel, volgens mijn moeder's theorie worden jongetjes vaker te laat dan te vroeg geboren, dus bij deze voorspel ik dat je een jongetje krijgt.

Had ik al verteld dat ik een afspraak heb voor a.s. vrijdag voor een 3D/4D echo bij Babyvision in Delft?? Ben heeeeeel benieuwd!

Nou meiden ik neem weer plaats op de tribune.

liefs, Wolfje
Heej Dames,

Hier ook ff een snelle spiekactie of de nieuwste forumbaby zich al heeft gemeld. Hmmm.. nog geen nieuws dus alhoewel KQ en Jessel zich verdacht rustig hebben gehouden vandaag.

Jessel en KQ: zet hem op meiden!

Hier alles prima, ben vandaag nog ff wezen kijken bij mijn oude volleybalvereniging. Lekker bijgekletst met alles en iedereen, echt supergezellig. Ben nu wel kapot, had namelijk bedacht dat ik wel kon fietsen omdat autorijden niet zo makkelijk meer gaat. Op zich goed te doen, ware het niet dat de sporthal een half uur fietsen is... Nou je we hebben het weer gered en ben weer lekker thuis.

Wolfje: Volgens mij is de Bugaboo echt de meest verkochte wagen ofzo. Zie hem hier in de stad ook echt overal rijden in alle mogelijke kleurencombo's. Lekker van die test trouwens, zit je daar een uur, ben je mooi klaar mee! Was de uitslag wel goed of moet je die nog krijgen?

Plieno; Ik kan me aansluiten bij jouw nachtelijke forumacties hoor. Was vanmorgen ook om vijf uur wakker en heb overwogen om eruit te gaan. Stond al naast mijn bed toen lief me slaapdronken vroeg wat ik ging doen. Hij vond dat ik beter ff bij hem in zijn armen kon komen liggen en toen ben ik uiteindelijk toch nog ff in slaap gevallen. Hier nog geen ananasacties hoor. Het komt zoals het komt. Het enige dat hier geprobeerd wordt om de bevalling op te wekken is seks. Alhoewel dat tot op heden ook geen resultaat heeft gehad. Nou ja, we blijven het gewoon proberen!

Blond: Mooie actie, ff naar de stad! Voor je weg bent met een kleintje ben je alweer twee uur verder. Hier hebben we om geklooi met gordels te voorkomen een easyfix base gekocht. Echt supermakkelijk, je klikt de maxi-cosy er gewoon op vast en de base zit vast op het Isofix systeem van je auto.

Parel: Mooie kleur!!! Heb hier in de woonkamer een kleur die een beetje lijkt op lei. Heb ff geen suggesties voor hippe assecoires, ga erover nadenken voor je!

Soep: Herkenbaar! Ik wil ook weer lekker shoppen voor "normale" kleren. Vind de wintermode ook echt leuk dit jaar en hoop dat ik redelijk snel weer mijn oude kleren aan kan. Heb het nu wel gehad met alle positiekleding. Merk ook dat sommige positiedingen die ik had gekocht nu niet meer zo lekker zitten. Het enige dat echt lekker zit zijn mijn trainingsbroeken, maar om daar nou nog maximaal vier weken in rond te lopen is ook zo wat...

Gisteren nog ff lekker naar de kapper geweest, lig ik er hopelijk een beetje toonbaar bij straks in mijn kraambed. Of anders gezegd als ik er niet lekker bij lig ligt dat iig niet aan mijn haar!

Meiden, ik ga ff bankhangen! Dikke voor iedereen die ik ben "vergeten"!

Liefs Es
Es: heb nog nooit gehoord van die easyfix base, maar lijkt me super handig!!

Nog ff naar de kapper dus om er lekker bij te liggen tijdens de bevalling! Was ook mijn idee, wilde er wel een beetje toonbaar uitzien, je ligt er toch al niet zo flateus bij... Zou zelfs gek genoeg zijn geweest om me speciaal voor de gelegenheid op te maken (wel waterproof natuurlijk!!) om nog een beetje leuk op de eerste foto's te staan. Helaas.... Enige wat me nog lukte toen het allemaal begon was douchen. Dus van mijn plan om mooi opgemaakt en goed gekapt in het kraambed te liggen kwam niks terecht. Integendeel, op de foto's sta ik met een rood/paars huilend bezweet gezicht met dreadlocks, van het rollen op het bed

Lily: Kalissa heeft idd de achternaam van mijn vriend. En dat moeten zeker vaak spellen ja! Behalve zijn achternaam heeft ze ook nog zijn dubbele nationaliteit overgenomen. Hadden al eens gevraagd bij de gemeente of dat mogelijk was, maar er werd toen gezegd dat dat niet kon. Bij de aangifte bleek dat het wel mogelijk was. De ambtenaar kwam er zelf mee, hadden er zelf niet meer op gerekend.

Wolfje: Wij hebben de Quinny speedy, een rode. Mooie wagen, en vast ook wel handig, als je even de handleiding erbij pakt, haha!

Van die O'sullivan test heb ik nooit gehoord. Wat een ellende dat je nuchter bloed moet laten prikken en dan nog een uur daar wachten! Tenminste, ik moest 's ochtends echt wat eten om niet tegen de vlakte te gaan.

Parel: Nee, geen last gehad van emo buien. De beruchte kraamtranen bleven uit. Hoewel ik ze echt wel verwacht had, aangezien ik tijdens de zwangerschap een soort van hormoonbom was die al huilde bij de merci reclame en stomme make over programma's.

Voor de kinderwagen gebruik ik trouwens dekens en lakens voor een wieg. Die voor een ledikantje zijn daarvoor veel te groot.
Nou Plieno, Blond, Es.. jullie zijn niet de enige nachtbrakers. Ik heb me de afgelopen week tot nu in kunnen houden, maar nu lig ik al drie uur wakker. Brandend maagzuur...... Gisteren gegourmet, waarschijnlijk is dat toch te vet geweest met al die sausjes....

En dan kunnen we eigenlijk nog een uur langer slapen ook. Nou ik haal het later deze ochtend wel weer in.

Voor de rest zijn wij nu wel bijna klaar. Moet alleen mijn ziekenhuistas nog inpakken, maar met de checklist van Soepie erbij, komt dat wel goed. Gisteren ook het bedje opgemaakt. Hoewel de kraam-intake-mevrouw zei dat de kraamhulp het waarschijnlijk toch allemaal weer eraf trekt.. Nou ja, het staat wel leuker. Ook ligt er een moltonzeil op ons bed en staat het nu op klossen. En ik moet zeggen... Het is wel lekkerder uit bed komen met die klossen eronder.

Jessel en Kingsqueen hebben zich inderdaad erg rustig gehouden. Ik hoop echt dat ze al kennis hebben gemaakt met hun kleintjes.

Ook ik ben een paar dagen geleden nog naar de kapper geweest en... tadaaaaaaaaaaa ook ik lig keurig in het kraambed met mijn roze gestreepte Hema-pyama!

Aan de ananas waag ik me niet. Dat vind ik namelijk zo'n vieze vrucht. Maar het is verklaarbaar hoor. Zo'n 20 jaar geleden was ik op vakantie in het toenmalige Joegoslavie. En ik mocht een milkshake uitzoeken. Ik wilde banaan, maar kreeg ananassmaak en daar ben ik zo misselijk van geweest... Dat raak je nooit meer kwijt. Ik kijk er op dit moment nog net zo tegenaan als Es : het komt zoals het komt. Maar ik piep wel anders waarschijnlijk als we weer twee weken verder zijn...

Wolf: leuk zeg vrijdag een echo. Ik ben in Delft een keer geweest met een vriendin. En dat beviel me een stuk beter dan waar ik zelf ben geweest (Barendrecht).

Soep: ook voor jou spannend, morgen D-day! En er waren toch een hoop mensen in je omgeving die zeiden dat mini-Soep eerder zou komen! Nou, alleen vandaag dan nog! En ik heb ook heel veel zin in nieuwe kleding. Ook ben ik bang dat ik mijn oude kleding niet meer pas. Ja ahum, het is de laatste keer dat ik het schrijf hoor.. maar er is nog steeds maar 1 kg bij mij, dus dat wordt afvallen.......

Parel: voor de kinderwagen heb je lakentje en dekentje nodig in wieg-formaat. Mij werd geadviseerd maar 1 setje te kopen (het was blijkbaar niet zo'n commerciële winkel ) omdat de baby er vrij kort inligt, in lengte per dag en maximaal zo'n half jaar.

Jules: spannend zeg... je hebt na za-ochtend niets meer laten weten... Ben je echt voor je gebeurt gepiept Ik hoop het voor je, het mag immers!

Nou ik ga die bevallingsverhalen nog even lezen. Of juist niet, kan ik dadelijk helemaal niet meer slapen .....

x lumiere
Zo ook nog even aandacht voor de vriendinnetjes die een paar blz verder stonden...

Klaver[/b: gefeliciteerd met je echo!!

Bri: fijn dat je weer even komt kijken. Ik vind het echt knap dat je je eisprong voelt. Ik duim voor je!

Mim: spannend hè allemaal. Ja sorry, ik neem wat afstand van je.. mijn d-day is de 14e....

Lily: succes met de primolut enzo. Echt ik verwacht van jou ook over niet al te lange tijd een positieve test!

Jusa: spannend weekje deze week, good luck
Herah: hoera, ook verlof. En ook nog een verhuizing. Heel veel succes.

Die babyfoon info zal ik morgen even op de gmail zetten. Fijn als ik jou er eventueel een plezier mee kan doen!

Dokkie: how's life..Mmmm herinner me meteen dat een van de katten komende week geent moet worden... Gelijk maar even op to-do lijst zetten.

Nou en nu ga ik terug naar bed!

x lumiere
Soep, hij blijft nog ff zitten, denk ik zo! De tekenen die ik noemde zijn niet meer terug gekomen.

Fijn trouwens dat je humeur weer op pijl is en dan je lekker hebt geslapen. Nog kunnen slagen bij het shoppen? Ik kan ook niet wachten totdat ik weer lekker kan gaan shoppen...

Parel, wij gebruiken dezelfde lakentjes in de ww. Die van de hema (of course), heb ik gekocht. Heb je de catalogus van Prenatal al? Soep had een goede tip: daar staat in hoe je het bedje opmaakt. VOor de ww geldt hetzelfde.

Ik ga ff jouw kleur opzoeken!

Blond, wat fijn om weer van je te horen! Het gaat dus nu echt allemaal zijn gangetj (op het winkelen na dan...). En wat te gek dat je vriend zo lief met haar is en zo goed meehelpt. Geniet er lekker van en ik hoop dat as maandag Kalissa niet meer alleen onder de geboortestreep staat!

Wolf, herkenbaar dat het uiterlijk van de kinderwagen je lokt! Je kent je baby'tje nog niet hè en de kinderwagen kun je al helemaal zien. Plus dat er zoveel keus is; je moet wel gaan bedenken wat je echt wil. Het is eigenlijk alsof je gaat shoppen voor laarzen (hihi). Die heb je dus ook gevonden! Beter!

Heb je de uitslag van de test wel mee gekregen? Of moet je daar ook weer een uur op gaan wachten?

Es, lekker naar de kapper geweest dus! Heerlijk! Als het nog ff kan, ga ik ook nog proberen om te gaan. En niet meer zo ver fietsen hoor!

Luum, lekker hè zo'n hoog bed. Elke ochtend laat ik me er weer heerlijk uitvallen! En mocht je toch nog willen gaan "opwekken"; de mogelijkheden naast ananas zijn legio! (hihi)

Ben er trouwens nog steeds... Geen bevalling meer in zicht...
Gisteren vanaf 's ochtends niet meer gemeld meiden, sorrie. En ik had nog wel een verhaal over "wat voel ik toch allemaal" neergezet!!!!

Maar goed, het excuus is de volgende. Eigenlijk zijn het er twee. De computer zou 's ochtends even gerepareerd worden. Vraag me niet wat, maar er moest even wat af en op.

Maar 's middags werd ik dus verrast met een babyshower. Echt super leuk! Ik moest even bij iemand langs gaan en ik kom binnen.. Zitten daar al mijn vriendinnen en moeder en schoonmoeder. Had dat dus echt niet zien aankomen!Maar het was echt zo ontzettend leuk! Lekker geklets, gegeten, allemaal leuke kadootjes gehad. Echt een top middag en avond. Om een uurtje of 10 was ik weer alleen thuis met vriendlief en helemaal kapot! Ben nooit zo goed in verrassingen en al helemaal niet als ik zelf in het middelpunt sta, maar het was wel tof!

Dus, vanochtend weer vroeg wakker. Klok ook nog een uur vooruit en voila, je bent gewoon om half zes wakker. Ben lekker in bad geweest. Boterrhammetje gegeten en nu dus even aan de meldplicht voldaan.

Maar goed meiden, het gaat bij mij nog wel ff duren. Tenminste, dat gevoel heb ik .

Jessel, KQ en Soep; toevallig één van jullie bezig??? Ben echt heel erg nieuwsgierig.

Tot later, liefs Jules
Mooie kleur Parel! Wordt een chique kamer! Ga je ook nog wat met kleurtjes doen of laat je het in deze stijl? Ik vind dit overigens errug mooi!
Zie net dat ik schrijf over de klok vooruit, bedoel natuurlijk achteruit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven